This page has moved to a new address.

REVIEW: MOROCCANOIL

CHICKS ABOUT FASHION: REVIEW: MOROCCANOIL

25 september 2012

REVIEW: MOROCCANOIL





Moroccanoil is al een tijdje te koop in Nederland. Ik ken het merk via mijn stage. Toen ik er stage liep werd het namelijk in Nederland geïntroduceerd. Ook al krijg ik super vaak te horen van mensen dat ze mijn haar willen hebben: Mijn haar is echt een ramp! Het zit altijd voor klitten, is onwijs lang en droog. Elke keer probeer ik weer iets nieuws. Soms ben ik tevreden en soms maakt het mijn haar alleen maar slechter. Tijdens het event zeiden ze dat Moroccanoil écht een wondermiddel is! Dus ik was erg benieuwd.  

Ik heb de volgende producten toen der tijd mee gekregen. Hydrating Styling Cream en de Oil Treatment. Over deze twee producten kan ik een korte review geven.

So let’s go!

Aller eerst over de Original Oil Treatment. Het flesje is van glas en heeft een donkere kleur. Op zich als je er naar kijkt ziet het er wel leuk uit. Als je het flesje open draait komt er echt een onwijs lekkere geur vanaf. De hele dag blijft  die heerlijke Moroccanoil geur om je heen hangen. Mmmm, heerlijk!


Op zich vind ik het product best fijn. Vooral in de zomer heb ik het vaak in mijn haar gedaan. Na mijn idee werd mijn haar minder droog en pluizig als ik uit het water kwam. Het beschermt daarnaast mijn haar tegen de hitte van de stijltang, het maakt mijn haar zachter, en het glanst meer. Soms vind ik het té glanzend, dan lijkt het soms een beetje vettig. Je moet het daarom ook 5cm vanaf boven in je haar doen en goed even laten intrekken. Als mijn haar weer een beetje droger is, doe ik wat meer olie onderin de punten. Hierdoor ziet het er gelijk weer gezond uit. De oil treatment kost trouwens €39,90 voor 100ml. Ik vind dat persoonlijk echt best duur. Dit heb ik er ook niet voor over. Volgens mij werken andere serums net zo goed voor mijn haar.



“Moroccanoil is dé toonaangevende innovatie op het gebied van revolutionaire haarverzorging- en stylingproducten op basis van zuivere arganolie. Arganolie komt uit Marokko.
Moroccanoil Treatment werd ontdekt door Carmen Tal, eigenaresse van een salon in Montreal Canada, tijdens een reis die zij maakte door Israël. Omdat ze onder de indruk was hoe één product zo’n ongelooflijke verandering betekende voor haar haar, kocht ze een aantal flessen.” (moroccan-oil.nl)





Het volgende product is de Hydrating Styling Cream  
Deze styling cream is speciaal gemaakt om kapsels zacht te laten aanvoelen en ze er natuurlijk uit te laten zien. Dit is een leave-in conditioner die ervoor zorgt dat je haar niet gaat kroezen of pluizen. Het zit in een handig pompje waardoor het er lekker makkelijk uit komt. Mijn haar wordt ontzettend zacht en ik kan het na het douche goed uitkammen (dit is echt een wonder met mijn haar)  Het maakt je haar ook heel erg glad (zelfs alleen met kammen) Dit blijft ook zo de hele dag! Dit is wel een positief punt. En ik blijf het herhalen. De Moroccanoil geur is echt goddelijk! Deze cream kost volgens mij  €34,90   voor 300ml.  Als deze iets goedkoper was, zou ik deze zeker kopen!





Welke haarproducten gebruiken jullie? 

-Kiki-

Labels: , , ,

22 reacties:

Op 24 september, 2012 , Blogger Petite-Sal zei...

Heb al veel gehoord over Moroccan Oil, maar de prijs houdt me toch tegen. En ook het feit dat er niet veel argan olie in zit. Ik gebruik dan toch liever pure argan olie in m'n haar :)
Maar ik heb dan ook een ander haartype dan jij haha.
Die creme daarentegen, die ziet er wel interessant uit! Hoe lang doe je ongeveer met die creme? Ik weet uit ervaring dat je superlang doet met een olie, dus dan is 40 euro niet zo heel veel. Maar ben benieuwd naar de creme.

X

 
Op 24 september, 2012 , Blogger Make it mine zei...

Goede review!

 
Op 24 september, 2012 , Blogger Unknown zei...

Ja best veel bloggers en beauty mensen die toen op het event kwamen, gaven ook aan dat ze liever pure agan olie gebruikten. Ik zelf heb het nog nooit gebruikt! Waar koop jij die?

Ik heb zelf er volgens mij vier maanden meegedaan. Alleen ik gebruik het dus niet elke dag. Ik heb heel erg lang haar, dus moest best veel gebruiken. Zeker drie á vier pompjes per keer. Je doet inderdaad lang met die olie, maar omdat ik het niet zo super bijzonder vind, is het toch best duur. En ik ben maar een student, haha.

Ze hebben trouwens ook speciaal iets voor krullend haar! Volgens mij zijn mensen daar ook heel enthousiast over.

x

 
Op 24 september, 2012 , Blogger Unknown zei...

Thanks! Het is mijn eerste, haha.

 
Op 24 september, 2012 , Blogger Rosalie zei...

Leuk artikel! :-)

 
Op 24 september, 2012 , Blogger c zei...

leuke review!

<3

 
Op 24 september, 2012 , Blogger Mariette zei...

Ik had er nog nooit van gehoord, klinkt goed!

Liefs, Mariette

 
Op 24 september, 2012 , Blogger Flo zei...

Klinkt heerlijk, het is wel duur! Gelukkig heeft mijn haar niet zo veel nodig :) x

 
Op 24 september, 2012 , Blogger Yulie zei...

Hey great review! Thank you for your comment on my blog, of course we can follow each other ::-) Let me know if you follow me and i´ll follow back as soon as i can :-) greetings www.yuliekendra.com

 
Op 24 september, 2012 , Blogger Linlicious-style.nl zei...

nieuwste volger :-D

Doen jullie mee met mijn GIVE AWAY op mijn blog?

http://linlicious-style.blogspot.nl/2012/09/give-away-birthday.html

 
Op 24 september, 2012 , Blogger t zei...

I still haven't tried it.

http://initialed.blogspot.com

 
Op 24 september, 2012 , Blogger A Fashion Moment zei...

Heb er al veel over gehoord, ga het zeker eens proberen! Lijkt me echt een fijn product!

 
Op 24 september, 2012 , Blogger Jan zei...

Ik gebruik eigenlijk bijna niets,
heel soms iets van Andrelon of Syoss,
maar dat is eigenlijk meer omdat ik het al heb liggen haha!
Oh en ik heb laatst iets van L'Oreal gekregen,
dat zal ik binnenkort maar gaan gebruiken haha (:

 
Op 25 september, 2012 , Blogger Unknown zei...

Moet je zeker doen! Het ruikt zo onwijs lekker ;-)

 
Op 25 september, 2012 , Blogger Unknown zei...

Super fijn als je bijna niks hoeft te gebruiken voor je haar.
En alles wat je krijgt is mooi meegenomen, haha.

x

 
Op 25 september, 2012 , Blogger Unknown zei...

Had ik dat maar..

 
Op 25 september, 2012 , Blogger Unknown zei...

Super! En nee, ik zal vandaag eens kijken naar je give away :)

 
Op 25 september, 2012 , Blogger Unknown zei...

Thanks!
x

 
Op 25 september, 2012 , Blogger Malou zei...

Wat een leuke review :)

 
Op 26 september, 2012 , Blogger Rosalinde zei...

Klinkt goed zeg! Maar inderdaad, die prijs.. Duur! Bedankt voor je reactie op m'n blog. :)

Liefs!

 
Op 27 september, 2012 , Blogger Unknown zei...

Check your blog ;-)

 
Op 27 september, 2012 , Blogger Petite-Sal zei...

Het is een wondermiddel, echt! Ik koop het in Marokko of bij een Marokkaans winkeltje. Ik stuur meestal mijn moeder erop af. Die weet precies waar ze moet zijn!
Vier maanden is ontzettend lang!! Ik doe 2-3, max. 4 weken met mijn haarproducten. En als jij het niet zo bijzonder vindt, dan waag ik me er niet eens aan :)
Ik hoorde het inderdaad! Maar wederom zitten er hoge prijzen aan gebonden. Ik heb heel wat over voor mijn haar, hoor. Maar niet als ik er na 2 weken al doorheen ben. :)

Bedankt voor je antwoorden!

X

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage