This page has moved to a new address.

BEAUTY TIP: SCHELPJES TEGEN DROGE LIPPEN

CHICKS ABOUT FASHION: BEAUTY TIP: SCHELPJES TEGEN DROGE LIPPEN

7 november 2012

BEAUTY TIP: SCHELPJES TEGEN DROGE LIPPEN



Bij het woord 'schelpjes' denk je toch al vrij snel aan zon, zee, strand en een heerlijke vakantiebestemming.  En zeker niet aan koud, guur en nat weer, laat staan aan de winter. Ondanks dat de winter nog even op zich laat wachten wil ik toch alvast deze schelpjes aan jullie voorstellen omdat ze juist in de winter erg handig zijn om in je handtas te hebben...

In de winter heb ik altijd erg veel last van droge en gesprongen lippen. Vieze velletjes, barstjes, kloofjes je kent het wel. Hartstikke vervelend vind ik het omdat 1. het er niet erg verzorgd uit ziet en 2. het vaak erg pijnlijk kan zijn. Je lippen voelen vaak branderig aan en je hebt steeds maar de neiging om weer je lippen nat te likken waardoor het alleen maar erger wordt. Herkennen jullie het?

Gelukkig heb ik een tijdje terug deze schelpjes ontdekt en ik moet zeggen ze werken erg goed. Mijn lippen zijn een stuk minder schraal dan voorheen en oke de échte winter moet dan nog wel komen, voorlopig ben ik er erg blij mee. Mijn lippen zien er al een stuk  beter uit en voelen ook veel zachter aan.




Deze schelpjes van Organic Island zijn dus de perfecte bescherming tegen droge en gebarsten lippen. Elke schelp bevat ongeveer 8 tot 14 gram vette lippenbalsem en een spiegeltje. De lippenbalsem bestaat voor 100% uit natuurlijke ingrediënten en verzorgd je lippen daardoor extra goed. 





Een leuk weetje is dat deze lippenbalsem verpakt is in echte schelpen en daardoor geen een 'doosje' hetzelfde is. Wanneer de lipbalsem op is heb je ook altijd een mooie schelp over die je bijvoorbeeld leuk als spiegeldoosje kunt gebruiken. Overigens worden alle schelpen 'geraapt' met respect voor de natuur en worden ze verzameld vanaf speciaal daarvoor toegewezen stranden. Helemaal verantwoord dus!


Wil jij zo’n schelpje scoren? Klik hier voor de verkooppunten, de Shell Lipbalms van Organic Island kosten € 12,49 per stuk.


Wat vinden jullie van deze zeeschatten?



- Inge- 

Labels: , , , , , , , , ,

26 reacties:

Op 07 november, 2012 , Blogger Unknown zei...

Lovely post !

Leuk zeg ik ga zeker ff checken :)

Love,

Janice
the-fashion-milkshake.blogspot.com

 
Op 07 november, 2012 , Blogger Unknown zei...

Haha wat een toffe dingen! :)
Xoxo

 
Op 07 november, 2012 , Blogger Flora zei...

Oe, ziet er superleuk uit!

 
Op 07 november, 2012 , Blogger Beauty Follower zei...

This is so lovely!

 
Op 07 november, 2012 , Blogger Kelly zei...

Gorgeous photos, I love your blog and I am now following you! Hopefully you like mine as well!


xx
Kelly
Sparkles and Shoes

 
Op 07 november, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

So lovely! I love this idea! I really like your blog! If you’re interested in following each other, it would be a pleasure! Love, D.
http://www.coral-charm-style.blogspot.pt/
http://www.facebook.com/coralcharm.blog

 
Op 07 november, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

those mirrors are so cute!
Maybe you want to follow eatch other? :)

 
Op 07 november, 2012 , Blogger Dascha zei...

Wauw, echt super gaaf!
Ik wil wel zo'n schelpje,
ze zien er ook leuk uit!

xoxo
http://www.its-dash.blogspot.com/

 
Op 07 november, 2012 , Blogger Sabina Petrazzuolo zei...

amazing ;)
Now, i follow you ;) XOXO

 
Op 08 november, 2012 , Blogger Natalia Gutiérrez zei...

Oh I love these! Thanks for the tip ;)

www.graceintemporelle.com

 
Op 08 november, 2012 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

hoe leuk zijn deze! Ik ga direct even kijken! XO

p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

 
Op 08 november, 2012 , Anonymous Jessica zei...

Amazing!!

Would you like to follow each other on bloglovin and facebook? Let me know!!!

The Fashion Heels
Facebook
Bloglovin
Twitter

 
Op 08 november, 2012 , Blogger ruxandra zei...

Cute lip balm! <3
Nice post


http://from-brussels-with-love.blogspot.be

 
Op 08 november, 2012 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Die ken ik, ze zijn zo leuk!



http://style-chameleon.blogspot.com/

LAST WEEK NELLY SHOES GIVEAWAY!

 
Op 08 november, 2012 , Anonymous Kelly (VanillaLooks) zei...

Die van mij was echt al binnen een week gebroken bij het scharnier :(

xx
http://vanillalooks.net

 
Op 08 november, 2012 , Blogger Fabrizia Spinelli zei...

That's really lovely!!!!
Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???
InLoveWithFashion giveaway!!

 
Op 08 november, 2012 , Blogger Tanja S. zei...

this sounds quiet nice! Have to try it out :)

 
Op 08 november, 2012 , Blogger Malou zei...

Wat leuk!

 
Op 08 november, 2012 , Anonymous Jessica zei...

Thanks for your comment!
I follow you back!!

The Fashion Heels
Facebook
Bloglovin
Twitter

 
Op 08 november, 2012 , Blogger Natalia | Look-A-Porter zei...

So pretty! x

 
Op 09 november, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Leuk! Maar toch te duur naar mijn mening.

 
Op 11 november, 2012 , Blogger Shannara zei...

oew zien er we leuk uit!

 
Op 11 november, 2012 , Anonymous Josephine zei...

Die kende ik al, die zijn zo leuk!

 
Op 11 november, 2012 , Anonymous Kimberley zei...

Het ziet er altijd zo leuk uit haha!

 
Op 11 november, 2012 , Blogger Jolet zei...

wat ziet dat er leuk uit zeg!

PS. Ik heb een winactie op mijn blog, misschien lijkt het je leuk om mee te doen? http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html

 
Op 11 november, 2012 , Blogger www.curlsandbags.com zei...

wow ziet er echt ontzettend leuk uit! Ik volg je nu met bloglovin!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage