This page has moved to a new address.

NEW IN: PRIMARK AANKOPEN ALMERE #1

CHICKS ABOUT FASHION: NEW IN: PRIMARK AANKOPEN ALMERE #1

31 december 2012

NEW IN: PRIMARK AANKOPEN ALMERE #1



























Zoals jullie een tijdje geleden konden lezen was ik bij de persopening van de Primark. Ik mocht dus lekker gaan pre-shoppen. Ik had gedacht dat ik met mega veel tassen naar huis zou gaan, maar dat viel toch flink tegen. Zijn jullie benieuwd wat ik heb geshopt? Kijk dan snel verder.



Ik ben heel erg blij met mijn spulletjes. Enige wat jammer is van de tas is dat er een stud is afgevallen.. Hoe vinden jullie mijn aankopen?

ps. wij hebben de 300 likes gehaald op Facebook :) Ben daar echt onwijs blij mee!


Labels: , , , , , , , , , , , , ,

45 reacties:

Op 30 december, 2012 , Blogger Movuitton!! zei...

Echt leuke aankoopjes!
Dat kaki hemdje is echt onwijs leuk!

Check men blog: movuitton.blogspot.be
Jeaaai ik ben de eerste die een comment laat ;)

Xx Mo Xx

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Shannara zei...

mooooi, ik wil zo graag een keer gaan x

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Kirsten zei...

Oeeh, leuke aankoopjes. Ik moet echt naar de Primark in Almere hij staat bij mij op de planning eind Januari. (:

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Make it mine zei...

Hele leuke aankoopjes! Ik wil er ook nog graag naar toe! :)

 
Op 30 december, 2012 , Anonymous sophie zei...

super leuke aankopen!

 
Op 30 december, 2012 , Blogger B-forBeautys zei...

Wauw hele leuke tas!

Liefs

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Arletta zei...

Leuke aankopen! Ik ben zelf nog niet bij die primark geweest..x

 
Op 30 december, 2012 , Anonymous Ayla zei...

leuke aankopen! xx

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Lieselotte Nechelput zei...

Spijtig van de stud op je handtas! Misschien een neon iets in de plaats zetten en dan lijkt het of er niks is gebeurd! En heb je een uniek stuk!!!
Leuke aankopen!

Lieselotte
http://andthesummerof84.blogspot.be/

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Flora zei...

Hele leuke spulletjes!

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

leuke spullen , vind het jasje erg leuk

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Isa Eileen zei...

wauw echt hele leuke items! liefs

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Marlies zei...

Wauw wat een leuke aankopen!
Ik vind vooral de legergroene blouse en het mouwloze jack erg leuk! :)

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Nonchalant Rebel zei...

Nice vooral de military jack!!

xx Mounia

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Simone zei...

Hele leuke dingen ^^

Chica de Ahora

 
Op 30 december, 2012 , Blogger BYSYL zei...

Ik wou er gister heen gaan maar ik woon er 45min vandaan
en als het dan tegen valt baal je ontzettend.

 
Op 30 december, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Echt leuke spulletjes ! die tas is echt mooi ! xoxo

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Emma zei...

Ah leuke aankoopjes!
Moet ook weer eens naar de primarkt.
Liefs,

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Leuke dingen! dat legergroene blousje is leuk <3
xxRoos.

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Joell zei...

Leuke aankopen! De Primark in Almere vind ik echt geweldig.

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Les is more zei...

Toffe aankopen! Lovely.
Ik wil er snel heen!!!
xoxo

 
Op 30 december, 2012 , Blogger My Scrambled Style zei...

Oh la la, wat een leuke dingen. Het groene army 'gilet' vind ik tof.

x

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Accrochable zei...

Wat een geweldige aankoopjes zeg! Ik vind je blazer en leger gilet heel tof :-)

xoxo The Daily Fashion Drug

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Leuke aankopen!

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Leuke aankopen! (:

 
Op 30 december, 2012 , Anonymous Kiss and Make-up zei...

Heel toffe spullen!

 
Op 30 december, 2012 , Anonymous beautyforgirls zei...

Wat een leuke items.
Liefs, xxxx

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Jolet zei...

Leuke aankopen!

 
Op 30 december, 2012 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Ziet er super goed uit..!!
Veel plezier ermee..

Gezellige jaarwisseling en check mijn nieuwste blogpost...Bye Bye

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Belle zei...

stuk voor stuk super mooi!

x Denbelle

 
Op 30 december, 2012 , Anonymous Josephine zei...

Het jasje is mooi!

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Dascha zei...

Hele gave aankopen :D
Het glitter jasje is prachtig!

xoxo
www.its-dash.blogspot.com

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Sarah zei...

Vind de kaki vest heel tof!

 
Op 30 december, 2012 , Blogger Maris zei...

Heel erg leuke aankopen! Vind de tas erg leuk! Jammer dat het zo tegen viel, ik zag ook een hoop leuks maar wist niet dat er ook was afgeprijsd op sommige kledingstukken, haha! Misschien dat ik deze week nog ga, hihi
liefs

 
Op 31 december, 2012 , Blogger Unknown zei...

Erg toffe spullen !
Ik wil ook weer eens snel naar de Primark !

Liefss

www.xprettythings.blogspot.com

 
Op 31 december, 2012 , Blogger Tessa zei...

Je hebt echt super leuke dingen gekocht bij de Primark! Ik wil ook nog wel eens naar de Primark in Almere, alleen is het voor mij heel ver rijden.

Liefs, Tessa
www.beautylipss.nl

 
Op 31 december, 2012 , Blogger Leonie zei...

Wauw, wat een leuke dingetjes! Wel balen van die tas, hopelijk vallen er niet nog meer studs af! Liefs

 
Op 31 december, 2012 , Blogger Mandy zei...

Leuke aankopen, lijkt het je leuk om elkaar te volgen?
Liefs.

 
Op 31 december, 2012 , Blogger ruxandra zei...

Loving the shirts ! ^^

Happy New Year <3
http://from-brussels-with-love.blogspot.be

 
Op 01 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

I really love your blog!! Maybe you would like to follow each other on facebook and gfc? Let me know dear ♥
Kisses Demi
Demi's Canvas on Facebook
Demi's Canvas

 
Op 01 januari, 2013 , Anonymous Chiara zei...

Very nice! Hele leuke aankopen!

 
Op 01 januari, 2013 , Anonymous Mattania Qtplace zei...

Die tas is heel erg mooi! ziet er goed uit

 
Op 02 januari, 2013 , Blogger Martina zei...

HELLO DEAR!
I just arrived in your blog, really great!
I would be really happy if you would to follow each other ... let me know <3
TI APPEARANCE!
KISSES AND HAPPY 2013

BLOG> http://mcaruso930.blogspot.it/

FACEBOOK> http://www.facebook.com/ThisIsMyStyleByMartinaBlog?ref=hl

 
Op 02 januari, 2013 , Anonymous nicky zei...

Loooks good.
wil binnekort ook nog zeker langs de primark in Almere!

 
Op 03 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Poeh, voor mijn kindjes kom ik wel altijd thuis met 10 tassen teveel hoor! Primark is echt cheap!!! Maar wel leuke aankopen heb je gedaan! NICE!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage