This page has moved to a new address.

NEW IN: PRIMARK AANKOPEN #4

CHICKS ABOUT FASHION: NEW IN: PRIMARK AANKOPEN #4

13 januari 2013

NEW IN: PRIMARK AANKOPEN #4
























Afgelopen week ben ik weer lekker wezen winkelen. Aangezien ik nu stage loop, krijg ik stagevergoeding. En die heb ik alweer uitgegeven voordat ik het binnen heb (Oeps..)




Primark was weer zwaar teleurstellend, ik weet niet wat ik de laatste tijd heb, maar ik slaag daar gewoon écht niet. Heb alleen die rode blouse daar gekocht. Dus ben ik verder wezen shoppen. De schoenen heb ik trouwens bij Nelly besteld. Ze lopen onwijs lekker!


Jullie nog plannen voor het weekend?

-Kiki-

Labels: , , , , , , , ,

44 reacties:

Op 12 januari, 2013 , Blogger Lonneke zei...

leuke items! Ik wil echt zooooooo graag naar de Primark! x

 
Op 12 januari, 2013 , Blogger MindYourDream zei...

Superleuk!
xo

 
Op 12 januari, 2013 , Anonymous sophie zei...

Erg leuke items, die schoenen zijn erg mooi!

 
Op 12 januari, 2013 , Blogger Demi zei...

Ik ken het gevoel bij de Primark! Soms zie ik meiden en die hebben dan zoiets leuks aan en als je dan vraagt waar ze t gehaald hebben zeggen ze: Primark! En als ik er ben, hebben ze er nooit iets leuks en als ze iets leuks hebben hangt het er niet meer in mijn maat :(

 
Op 12 januari, 2013 , Blogger Marlies zei...

hele leuke items heb je gehaald!
Primark valt bij mij soms ook tegen, het ligt echt aan de vestiging.. In Engeland vind ik de collecties uberhaupt veel leuker dan in Nederland!

 
Op 12 januari, 2013 , Blogger Make it mine zei...

Wat een leuke items! ♥ Ik vind shoplogs altijd heel leuk en inspirerend om te zien op blogs.

Liefs,
Adriënne

 
Op 12 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

oh war een leuke items ! :) xoxo & die schoenen zijn echt supermooi !

 
Op 12 januari, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Leuke aankoopjes!

Ookal woon ik in Hoofddorp en kan ik elke dag naar de Primark, en kan er bijna nooit echt slagen :(



http://style-chameleon.blogspot.com/

€100 NELLY GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

 
Op 12 januari, 2013 , Blogger Kirsten zei...

Aaah leuke aankoopjes! Als t goed is ga ik morgen hihi.

 
Op 12 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wow, die schoenen zijn echt heftig haha! Wel hele leuke aankopen! X

 
Op 12 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke aankopen zeg! die schoenen zijn gaaf :)
xxRoos.

 
Op 12 januari, 2013 , Anonymous MySuperSweetLife zei...

Wat een leuke aankopen, nu wil ik ook weer heel graag naar de Primark!
Liefs

 
Op 12 januari, 2013 , Blogger amber zei...

Leuke dingen! alleen de schoenen vindt ik lelijk.

XX

 
Op 12 januari, 2013 , Blogger A Possible Fantasy zei...

thanks for stopping by, happy to follow you back!
pop up on my facebook page when you get a chance and like if you like :)
http://www.facebook.com/pages/A-Possible-Fantasy/269022619865057

xx
www.apossiblefantasy.blogspot.com

 
Op 13 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Het shortje is leuk.

 
Op 13 januari, 2013 , Anonymous Joyce zei...

leuke items!

 
Op 13 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thank you so much !

 
Op 13 januari, 2013 , Blogger Nonchalant Rebel zei...

Leuk! ben lang niet naar de primark geweest, zo te zien moet ik maar weer eens langs gaan..

xx Mounia
Www.nonchalantrebel.blogspot.com

 
Op 13 januari, 2013 , Anonymous Ayla zei...

leuke schoenen! xx

 
Op 13 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke kleding!
Primark is erg fijn geprijst met leuke dingen, alleen erg jammer dat het er altijd zo`n chaos is dat houd me tegen :(

 
Op 13 januari, 2013 , Blogger Myrthe zei...

Wat een leuke aankoopjes! Ik vind die rode blouse heel tof :)

 
Op 13 januari, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Ik had precies hetzelfde de laatste keer bij de Primark! Maar wel hele leuke geshopte spulletjes!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 13 januari, 2013 , Blogger Wendy zei...

Die blouse en schoenen zijn echt super gaaf!! Goede aankopen gedaan ;-)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com

 
Op 13 januari, 2013 , Blogger Dascha zei...

Ahh die schoenen heb ik ook bij
Nelly gezien, ze zijn zo tof!

xoxo
www.its-dash.blogspot.com

 
Op 14 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

LOVE your sequins shorts !

www.universeandyou.com.br

xoxo from Japan

 
Op 14 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
WWW.ZAGUFASHION.COM
ZAGU FACEBOOK PAGE
bloglovin follower

 
Op 14 januari, 2013 , Blogger Lolita in the Mix zei...

Superleuke spulletjes!! Vooral die blouse daar ben ik helemaal weg van!

-xoxo- lorena

http://www.lolitainthemix.blogspot.com

 
Op 14 januari, 2013 , Blogger MIXT fashion and lifestyle zei...

heel tof!

 
Op 14 januari, 2013 , Blogger Anita - Fashion Attacks zei...

Leuke aankopen! De broek ziet er gaaf uit! X

www.fshnattacks.blogspot.com

 
Op 14 januari, 2013 , Blogger Corinne zei...

Those boots are gorgeous!

Corinne x
www.skinnedcartree.com

 
Op 14 januari, 2013 , Blogger Ellen zei...

wat een leuke dingen! vind vooral het shortje en de schoenen erg gaaf!

el-eventh

 
Op 14 januari, 2013 , Blogger Mrs C zei...

The sequined shorts are so cute, thanks for sharing this info and fro dropping by my blog :)

Kisses from Dubai!
MRS JACK OF ALL TRADES DAILY
http://mrsjackofalltradesdaily.blogspot.com/

 
Op 14 januari, 2013 , Blogger Bo zei...

Leuke aankopen heb je gedaan zeg! Ik moet gewoon binnenkort naar de Primark haha.

 
Op 14 januari, 2013 , Blogger Anna Jażdziewska zei...

fantastyczny look ;)
http://okomody.blogspot.com/
xoxo

 
Op 15 januari, 2013 , Blogger Imke zei...

Leuke aankopen! En ja idd, soms is Primark heaven, maar soms lijkt het alsof ze helemaal niks leuks hebben...

XO, Imke

 
Op 15 januari, 2013 , Anonymous Carmen zei...

Die rode blouse is leuk! Ik heb de laatste tijd ook een beetje problemen met Primark.. Ik vind er nooit écht meer leuke dingen. En van die drukte word ik helemáááál gek.

xo Carmen

 
Op 16 januari, 2013 , Anonymous Bertine zei...

die laarsjes zijn echt mooi!

 
Op 16 januari, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

I loove primark! :) great post*


http://www.coral-charm-style.blogspot.pt/

http://www.facebook.com/coralcharm.blog

 
Op 16 januari, 2013 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Thnx voor de reactie!
Weer aankopen bij Primark...Je blijft kopen...T shortje vind ik enig!
Check mijn nieuwste blogpost: Beanie en laat een reactie achter.

Groetjes

 
Op 16 januari, 2013 , Blogger Puck Litaay zei...

Mooie shorts zeg!


Puck | ONEOFPOINTS.com

 
Op 17 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Love the shorts!!! Great job!!!;))

 
Op 17 januari, 2013 , Blogger Unknown zei...

Nice post, xoxo

 
Op 18 januari, 2013 , Blogger Rumela zei...

Lovely picks. Hope you visit my blog sometime. May be follow each other.
http://rumelatheshopaholic.blogspot.com/

 
Op 29 januari, 2013 , Blogger Lorize zei...

Die blouse is zo mooi! Ik moet dringend ook nog eens gaan kijken in de primark!

Lorize.blogspot.be

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage