This page has moved to a new address.

FASHION: BLACK SECRET

CHICKS ABOUT FASHION: FASHION: BLACK SECRET

21 maart 2013

FASHION: BLACK SECRET

























Zoals jullie weten ontdek ik graag nieuwe Faceookpagina’s. Zo ook de pagina van KIKI Fashion Agency. Ik vond het gewoon een onwijs gave naam, dus heb het gelijk geliked. ;-)

Ik kwam in contact met de eigenaresse Kiki . Hoe toevallig, aangezien ik ook Kiki heet. Mede daardoor is deze blog natuurlijk ontstaan.

Vanaf januari vertegenwoordigt Kiki met veel enthousiasme het Deens modemerk Black Secret. Ik had er zelf nog nooit van gehoord, dus ik dacht; tijd voor wat meer naamsbekendheid. Het is namelijk een prachtig merk wat het ongetwijfelt goed zal doen in Nederland. Black Secret opende zijn deuren in het najaar van 2010 door ontwerpster Micha Moreno. Black Secret werd al snel een van de new-kid-on-the-block in de Scandinavische mode-scene. Dit komt omdat het stijlen creëert voor alle gelegenheden. Haar visie is het ontwerpen van een complete garderobe. Het merk biedt elk seizoen een mooie collectie van kleding, schoenen en tassen tegen betaalbare prijzen. Kortom: een merk voor elke vrouw! 

"We make clothes, shoes and bags, to make any woman feeling beautiful, stealing glances and at the same time, the styles are very comfortable to wear and can be used for all occasions, without it costing a fortune to change wardrobe every season."




Nog een paar eyecathers:

Wat vinden jullie van het merk? En bij welke winkels zouden jullie dit merk graag zien hangen?

Neem ook eens een kijkje op Kiki haar website: http://www.kiki-fashionagency.com/nl/  

-Kiki-

Labels: , , , , , ,

20 reacties:

Op 20 maart, 2013 , Anonymous Axelle zei...

kende het zelf nog niet, maar ziet er goed uit! xoxo

 
Op 20 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

kende het niet maar leuk !!!!!!!

lovetheprettylittlethingsoflife.blogspot.com

volg mij alsjebieft. ik volg jou ook :-)

 
Op 20 maart, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Ik kende het niet maar ziet er gaaf uit!
Liefs, Swaen

 
Op 20 maart, 2013 , Blogger Kiki zei...

Ziet er heel gaaf uit! En een leuke naam haha :) liefs

 
Op 20 maart, 2013 , Blogger Kirsten zei...

Ziet er gaaf uit (:!

 
Op 21 maart, 2013 , Blogger Maaike zei...

Ziet er tof uit zeg! Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord :)

 
Op 21 maart, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

kunnen we het al ergens in nederland kopen??

 
Op 21 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

Paar items bij Zalando! En ik zal het even voor je navragen.

 
Op 21 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

Toffe naam he ;-)

 
Op 21 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

Op het moment ligt het in drie winkels: GewoonLOt Beverwijk, SeventGT Breda en Fee conceptstore Sittard.

Online: Zalando.com, Nelly.com Brandos.nl fashionchick.nl

 
Op 21 maart, 2013 , Blogger Shannara zei...

Ziet er gaaf uit <3

 
Op 21 maart, 2013 , Anonymous Tatjana zei...

Zitten leuke dingen tussen!
Gaaf :)

 
Op 21 maart, 2013 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Bedankt voor je reactie.
Ik heb op de site gekeken en ze hebben idd hele gave en mooie kleding..
Check mijn nieuwste blogpost...X

 
Op 21 maart, 2013 , Blogger Sophie van Balen zei...

wauw gaaf ! het merk kende ik nog niet (:

liefs

 
Op 21 maart, 2013 , Blogger Style by Three zei...

Loved your blog!! We started following you on gfc. Feel free to follow us back if you want ;) and if you like our blog maybe we could follow each other on bloglovin and facebook, let us know!
Kisses

http://stylebythree.blogspot.com/

 
Op 21 maart, 2013 , Blogger Yuli Conversations zei...

Love that leather jacket.
YuliConversations.blogspot.com

 
Op 21 maart, 2013 , Blogger Diana Dazzling zei...

Lovely outfit!
Wait you in my new post! =)
xoxo


www.cmgvb.com
www.cmgvb.com

 
Op 22 maart, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Love this leatherjacket!
Awesome blog!

<3

 
Op 22 maart, 2013 , Anonymous AreyouShir? zei...

De zwarte enkellaarsjes zijn erg leuk!

 
Op 23 maart, 2013 , Blogger The Style Avenue zei...

leuk merk! ik had er nog niet over gehoord, ziet er leuk uit!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage