This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: 18032013

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: 18032013

19 maart 2013

OUTFITPOST: 18032013



























Bril: Modemusthaves4U | Ketting: De Drie Dametjes.nl | Top: Topshop | Blazer: Mango | Schoenen: Boetiekje | Broek: Ebay



Ik draag een hele mooie ketting van De Drie Dametjes.nl. Dit is een jong, enthousiast bedrijf dat voldoet aan de vraag naar fashionable accessoires.

“Onze artikelen worden zorgvuldig geselecteerd en er wordt kleinschalig ingekocht, omdat wij, net als jij, uniek willen zijn!!”. Aldus De Drie Dametjes.nl

Door een kleine voorraad per artikel in te kopen, kunnen ze snel inspelen op nieuwe trends. Dus of je nu een trendy tas zoekt of een stijlvol item voor in je huis, bij De Drie Dametjes vind je altijd een accessoire om verliefd op te worden! En als je een kijkje neemt op de webshop dan zie je écht dat ze gelijk hebben. Daarnaast kun je hier klikken voor hun Facebookpagina.

Binnenkort heb ik een super leuke winactie met de De Drie Dametjes.nl. De look-0a bril is trouwens van Modemusthaves4U. Deze bril kun je op dit moment winnen op Facebook.



Labels: , , , , , ,

36 reacties:

Op 18 maart, 2013 , Anonymous Axelle zei...

supermooie outfit ! & die bril is echt geweldig !

 
Op 18 maart, 2013 , Anonymous Sophie zei...

Super mooi outfit!De ketting is echt prachtig!

 
Op 18 maart, 2013 , Blogger Marlies zei...

Toffe outfit, staat je erg leuk!

 
Op 18 maart, 2013 , Anonymous Charlotte zei...

Wauw superleuke outfit!
Dat shirtje is leuk, en wauw die bril! <3

 
Op 18 maart, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Gave outfit en super mooie bril!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 18 maart, 2013 , Blogger Kirsten zei...

Die ketting is zoo gaaf!

 
Op 18 maart, 2013 , Blogger MissPrettiness zei...

Hele toffe outfit! Je ketting is echt erg gaaf!

 
Op 18 maart, 2013 , Blogger Buttons Apart zei...

You look so chic! Love your necklace!

Sita xx
http://buttonsapart.blogspot.co.uk/

 
Op 18 maart, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Wauw, geweldige outfit! Ik vind je zonnebril erg mooi! Ik denk dat ik de echte van Prada ga aanschaffen.. :) Verder ben ik helemaal gek op je ketting, mooi zeg! Liefs

 
Op 18 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik kan dat nu helaas NOG niet betalen, haha. Of misschien kan ik dat wel, maar heb dat er nu nog écht niet voor over. ;-)

 
Op 18 maart, 2013 , Anonymous Jana zei...

Prachtige outfit :D x

 
Op 18 maart, 2013 , Blogger Morgane le Fay zei...

Love your glasses and your bag!
Melly

http://morgane-le-fay.blogspot.de/

 
Op 18 maart, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Hele leuke outfit!

Xx Alex

 
Op 18 maart, 2013 , Blogger Wendy zei...

Hele mooie outfit dit!! Super leuk dat je een actie doet met dedriedametjes. Danielle eigenaresse is de nicht van een collega van mij :). De ketting is echt geweldig!

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com

 
Op 18 maart, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Heel gaaf shirtje, jasje, ketting, tas.. alles haha!
De rode lippenstift staat je ook goed.
Hele leuke outfit!
X

 
Op 18 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

Zo'n mooie witte blazer! Ik zoek al lang naar eentje voor mezelf:)
Leuke outfit!

Liefs,
Marlies

Give-away op mijn blog: www.goldenmirrorsandpinkbows.tumblr.com

 
Op 18 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

wauw echt heel gaaf!
die ketting vooral ookal zou ik hem nooit durven dragen
xxx Frederike

 
Op 19 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gave outfit! Die ketting is leuk :)
xxRoos

 
Op 19 maart, 2013 , Anonymous fashionique zei...

Leuke outfit! Vind je armband ook erg gaaf!

 
Op 19 maart, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Wat een geweldige outfit zeg! Ik vind je hakken en ketting heel tof :-)

xo The Daily Fashion Drug

 
Op 19 maart, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Ik vind het shirt heel gaaf!



http://www.style-chameleon.com/

 
Op 19 maart, 2013 , Blogger Ksenia zei...

wow so cool whıte and red lıpstıc ı love ıt!
kıss

 
Op 19 maart, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Ik vind je shirt heel erg leuk! Je ziet er goed uit. Xo

 
Op 19 maart, 2013 , Blogger Laura | Style and Sushi zei...

Wat een leuke outfit! Ik vind je zonnebril echt heel leuk! :) x Laura

http://styleandsushi.blogspot.com

 
Op 19 maart, 2013 , Blogger marykapsi zei...

Gorgeous outfit!

MaryFashionLove on Facebook
MaryFashionLove

 
Op 20 maart, 2013 , Anonymous Lois Lorinde zei...

Leuke outfit! De ketting is zo tof!

 
Op 20 maart, 2013 , Blogger Dascha zei...

Geweldige outfit heb je aan!
Ik vind je broek echt tof ^^

xoxo
www.its-dash.blogspot.com

 
Op 21 maart, 2013 , Blogger Ellen zei...

leuke top!

el-eventh

 
Op 21 maart, 2013 , Blogger Ruby And Siel zei...

Intrigerende ketting :)
En leuke outfit!

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw, geweldig outfit. :)

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

& leuke blog. :)

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Simone zei...

Hele gave ketting, en liefde voor de blazer!

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

Oh wat grappig!

 
Op 24 maart, 2013 , Blogger JULIETTE zei...

You look great, this outfit is fantastic!

HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

 
Op 20 mei, 2013 , Blogger Selma zei...

Vette bril, meid! Nog bedankt voor je comment!

SHOEAHOLICANDMORE

Kus Selma

 
Op 14 juni, 2013 , Blogger Esther - myconfashions.nl zei...

Heel mooi ! :)

X Esther | CONFASHIONS

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage