This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: FEMALE-BLOGATHON#2

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: FEMALE-BLOGATHON#2

23 maart 2013

OUTFITPOST: FEMALE-BLOGATHON#2



Paar dagen geleden kreeg ik een mail van Goosecraft met de vraag of ik mee wilde doen aan hun Female-Blogathon#2. De fashion items gaan van blogger naar blogger zodat er verschillende looks ontstaan. Daar kun je geen nee op zeggen , toch? Zes meiden zijn uitgekozen om hieraan mee te doen. Extra spannend!

Wat nog een extra uitdaging was; ik had maar één moment waarop ik foto’s kon maken, vanwege mijn stage. En aangezien je de tas maar vier dagen in je bezit mocht hebben, was het gekke werk!
In het pakket zat een tas van Goosecraft en een ketting van B.LOVED. De uitdaging; wees zo creatief mogelijk. Geloof me, dat is nog knap lastig als je maar zo kort de tijd hebt. 

Het is een wedstrijd. Dus ik heb mijn best gedaan!


Kennen jullie beide merken trouwens?
B.Loved creëert must haves met de perfecte combinatie tussen elegantie en edge. De ketting komt uit de spring/summer collectie van B.Loved 2013. Dit is een roze gouden ketting met oranje hanger.

De tas GC028 is uit spring/summer 2013 collectie van Goosecraft. Deze suède tas is verkrijgbaar in verschillende sorbet kleuren, de tas heeft een Azteken voering welke erg kleurrijk is. Ik heb mijn jurk hierop proberen aan te passen ;-)

Je kunt ook hun facebookpagina’s bekijken: Goosecraft & B.Loved

Ohja, volgens mij ben ik de laatste die mee doe met deze wedstrijd en 1 april wordt al de winnaar bekend gemaakt. DUS WIL JIJ MIJ HELPEN? Laat dan een comment achter of ga HIER naar mijn Facebookpagina en like mijn foto.


Labels: , , , , , , , , ,

44 reacties:

Op 22 maart, 2013 , Blogger Kirsten zei...

Ziet er leuk uit!

 
Op 22 maart, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Ik vind het echt een hele mooie foto, je ziet er mooi uit. Heel veel succes!
Liefs, Swaen

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Carola zei...

De jurk staat je goed!

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger My Scrambled Style zei...

Mooie foto's! De tas is super gaaf.

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Ksenia zei...

super pictures!

 
Op 22 maart, 2013 , Anonymous Zo simpel is dan geluk zei...

Mooie foto's! De outfit zelf is niet echt mijn ding, maar de tas is top!

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Вера Андреева zei...

I like your outfit, the bag is a beautiful color!

www.veraanda.blogspot.ru

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Joan zei...

oh your dress is really cute!!
and the place you took those photos looks really great!

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Lippylash zei...

Super leuk principe!! En wat een leuke outfit heb je ervan gemaakt! Ik ben ook echt gek op de foto's. ZO mooi!

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke foto's echt een leuk effect op je foto's!

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Anjoleinjk zei...

Erg mooi!!
http://cookiemademoiselle.blogspot.nl/

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Hele gave foto's geworden! Prachtige tas ook!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Sarah zei...

Mooie outfit, prachtige foto's trouwens!

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Wendy zei...

Leuk gedaan!! :)
Ik vond het ook lastig hoor, had ook echt maar 1 dag de tijd haha.

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit en super mooie foto's.

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Janne zei...

Leuk 'project' is dit zeg! Je outfit is heel mooi :)

 
Op 22 maart, 2013 , Anonymous Mademoiselle Sophistiqué zei...

Heel erg mooi, de tas lijkt op de overbekende Chloe tas en is een echt plaatje

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Shannara zei...

Die tas is gaaf!

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Malou zei...

Mooie jurk!

 
Op 22 maart, 2013 , Anonymous Sophie zei...

Super mooie tas en jurk!

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Fashion Drug zei...

Dat ziet er heel goed uit, goed gedaan!

Liefs,
Maria (FashionDrug)

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Claudia zei...

Leuk gecombineerd, zeker die jurk is erg mooi!

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

Very nice post :)


Http://Fashioneiric.blogspot.com

Coline ♡

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Sisters and Sisters zei...

Mooie jurk x www.sistersandsisters.com

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

Beautiful outfit! Love your bag!
Wanna follow each other on gfc and bloglovin? Let me know!
Kisses

 
Op 22 maart, 2013 , Anonymous mayera zei...

Mooi uitgevoerd ! :) toppiee

 
Op 22 maart, 2013 , Blogger ylenia zei...

Great post and photos!
XOXO
Ylenia

 
Op 23 maart, 2013 , Blogger Kirsten Thyra zei...

gorgeous!
www.sprfrk.com

 
Op 23 maart, 2013 , Blogger (Retro) Sonja zei...

Mooie foto's! Inderdaad jammer dat jullie niet bij Jan Boelo waren! Zou leuk zijn geweest! :)

XX Red Sonja

 
Op 23 maart, 2013 , Blogger Mandy zei...

Oew gefeliciteerd!

Mooi gedaan! Leuk kleurtje heeft de tas zeg!
xoxo
My Blog, Blonde but not least

 
Op 23 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

Mooie outfit!
xxRoos

 
Op 23 maart, 2013 , Blogger CM zei...

Amazing dress! I love it! (:
Thnaks for your lovely comment on my blog!

http://www.caterina-m.blogspot.com

 
Op 24 maart, 2013 , Blogger Tessa zei...

Mooie foto's!

 
Op 24 maart, 2013 , Blogger Dascha zei...

Prachtige jurk heb je aan <3

XOXO
IT'S DASH

 
Op 24 maart, 2013 , Anonymous Anouk zei...

Heel veel succes! Het zijn echt prachtige foto's geworden. Complimenten!

 
Op 24 maart, 2013 , Blogger Mahnoor Malik zei...

Amazing pictures and post :)

Mahnoor's haul

 
Op 24 maart, 2013 , Blogger Unknown zei...

Erg mooie jurk! X

 
Op 24 maart, 2013 , Anonymous Thirza zei...

Wat een superleuk idee zeg, zo'n blogathon, ik vind dat je het leuk hebt aangepakt!

 
Op 24 maart, 2013 , Blogger Elisa Zanetti zei...

I adore your bag!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

 
Op 25 maart, 2013 , Blogger Ruby And Siel zei...

Goosecraft kende ik wel, het andere merk niet :)
Maar het resultaat mag er wezen!

 
Op 25 maart, 2013 , Blogger MIXT fashion and lifestyle zei...

mooie foto's geworden!

 
Op 25 maart, 2013 , Anonymous Kimberly zei...

Wat een leuke outfit zeg! :)

 
Op 25 maart, 2013 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Bedankt voor je reactie..Zou je mijn facebook willen like-en..!

Wat gaaf zeg deze actie..! En super mooi die foto's...

X groetjes

 
Op 25 maart, 2013 , Anonymous Golden Mirrors & Pink Bows zei...

Hele mooie outfit! Origineel maar nog steeds draagbaar!
Ik heb je foto geliked, veel succes er mee. Hopelijk win je!

Liefs,
M

www.goldenmirrorsandpinkbows.be

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage