This page has moved to a new address.

EVENT: BLOGGERS EVENT #CREAMPR DIY

CHICKS ABOUT FASHION: EVENT: BLOGGERS EVENT #CREAMPR DIY

14 april 2013

EVENT: BLOGGERS EVENT #CREAMPR DIY

























Het is alweer een tijdje geleden, maar 2 april ben ik naar het Cream PR DIY bloggers event geweest.
Aangezien ik het zo ontzettend druk heb met afstuderen, heb ik weinig tijd voor te bloggen. Op de Chicks About Fashion Facebook, ben ik wel nog erg actief. Dit is wat makkelijker en ik ben daar al over de 1600 likes! Maar goed. Nu een blog over het event.





Er waren ontzettend veel bloggers. Heel veel gezichten waren nieuw voor mij. We kregen een welkomstdrankje en werden in groepjes verdeeld.

Mijn groepje begon bij Kiboots. Hier konden wij praten met de oprichtster Jovanna. Ze vertelde hoe het merk is ontstaan en met wat voor stoffen ze allemaal werken. Het was echt super interessant. Ze is namelijk samen met haar vriend ooit heel klein begonnen, maar inmiddels is het uitgegroeid tot een super mooi merk.

Daarna gingen we naar Fashionology. Hier mochten we een eigen ketting maken! Je kon kiezen tussen verschillende lengtes van ketting en daarbij een hanger. Ik koos voor een soort doodshoofd. Zal er binnenkort een foto op Facebook van zetten.

Nadat we onze ketting hadden gemaakt gingen we door naar van Haren. Hier mochten we pumps pumpen. Je kon kiezen tussen blauw, zwart en beige. Aangezien de zomer in aantocht komt, ben ik voor blauw gegaan. Je kon echt uit van alles kiezen om ze te versieren. Ik heb uiteindelijk groene veren op de hak geplakt. Best grappig vind ik zelf.

Daarna was ons groepje een beetje de kluts kwijt! We wisten niet meer naar wie we nu moesten gaan. Uiteindelijk zijn we naar de style contest gegaan. Hier kon je kleren pakken en daarmee professioneel op de foto gaan. Aangezien dit best lang duurde zijn sommige van ons groepje nog naar Winde Rienstra gegaan. Je kon haar interviewen, maar we hebben meer met haar gepraat. Ze had echt onwijs gave schoenen ontworpen en die heb ik uiteraard gepast.

Tot slot zijn we naar Hans Anders geweest. Hier kon je advies krijgen over wat voor bril het beste bij je staat en hoe je daarop je make-up kan aanpassen.

Kortom het was een ontzettend leuke dag en heb heel veel nieuwe bloggers ontmoet.

Labels: , , , , , , , ,

44 reacties:

Op 03 april, 2013 , Blogger Kirsten zei...

Lovely <3!

 
Op 03 april, 2013 , Anonymous Axelle zei...

wauw wat een toffe outfit, echt heel erg leuk!

 
Op 04 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

very cute! love the colorful printed pants :)

Mili from call me, Maeby

 
Op 04 april, 2013 , Blogger Amy zei...

leuke blog! Deze kende ik nog niet; maar zag je voorbij komen bij CreamPR.
Leuk! Ik ga je volgen :)

 
Op 04 april, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Super outfit! Vind dat jasje en die broek zo leuk!

 
Op 04 april, 2013 , Blogger Sarah zei...

Heel toffe outfit, ik vind de broek heel tof zo gecombineerd met een crop top :)

 
Op 04 april, 2013 , Blogger Angela zei...

Ahh your hair...and your jacket! So cool...
Wanna float with us? http://www.floatstardust.blogspot.com
The Floating Team!

 
Op 04 april, 2013 , Blogger Carola zei...

Wat een mooi jasje!

 
Op 04 april, 2013 , Blogger Robin zei...

Leuke outfit en wat een mooi jasje.xx

 
Op 04 april, 2013 , Blogger Karina zei...

Super leuk! x

 
Op 04 april, 2013 , Blogger IshM zei...

leuke outfit, lekker 's zomers en kleurrijk ^^
xx ish
http://tiny-heart-beats.blogspot.com/

 
Op 04 april, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Gaaf zeg, nu de zon nog!
Liefs, Swaen

 
Op 04 april, 2013 , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure zei...

Erg leuk gecombineerd :)

XO
www.bordeauxbravoure.blogspot.com

 
Op 05 april, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Ik bind het jasje en het blousje heeeeel leuk! Xo

 
Op 14 april, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Wat een mooie foto en outfit zeg :-)
We vonden 't echt heel leuk om je te ontmoeten!

xo The Daily Fashion Drug

 
Op 14 april, 2013 , Blogger Joyce Jeroense zei...

Ik was er ook! Ik vond het echt een ontzettend leuk event! :)

 
Op 14 april, 2013 , Anonymous Axelle zei...

ziet er heel leuk uit! & je hebt echt iets leuk aan :)

 
Op 14 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

Jaaa, was echt ontzettend leuk!

 
Op 14 april, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Leuke foto's! Ziet er allemaal heel mooi en gezellig uit :). Xo

 
Op 15 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

Woohooo, let me know when u get in Sarajevo, we can meet each other :*

 
Op 15 april, 2013 , Blogger Leonie zei...

Klinkt erg leuk, en mooie foto's ook! Liefs

 
Op 15 april, 2013 , Blogger Demi zei...

Dankjulliewel :) ja ik heb mijn design helemaal zelf gedaan, dus ook de blokjes aan de zijkant. Het zijn gewoon plaatjes hoor in een htmlboxje geplakt :)

 
Op 15 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

Klinkt ontzettend leuk! xx

www.laurettie.blogspot.com

 
Op 15 april, 2013 , Blogger Buttons Apart zei...

Looks like a fab event!

Sita xx
http://buttonsapart.blogspot.co.uk/

 
Op 15 april, 2013 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Mooie foto's gemaakt..
New blogpost op mijn blog..X

 
Op 15 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw, mooi hoor!

 
Op 15 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

8 july!

 
Op 15 april, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Leuke post heb je ervan gemaakt!



www.style-chameleon.com

NAIL BRACELET GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

 
Op 16 april, 2013 , Blogger Lalaine H zei...

wow what a fun event!


Delightful Ideas

 
Op 16 april, 2013 , Anonymous Anne Solveig zei...

Super leuk!

 
Op 16 april, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Great blog you have here:) love these photos

If you are interested in Fashion, healthy lifestyle, traveling and inspiring photos, come take
a visit to my newly opened blog themichellec.blogspot.com

XO

 
Op 18 april, 2013 , Blogger MIXT fashion and lifestyle zei...

leuke foto's gemaakt!

 
Op 18 april, 2013 , Blogger tiebow-tie.com zei...

Such a fabulous event!
GIVEAWAY: GET FREE SUNGLASSES

 
Op 20 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

great! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

 
Op 20 april, 2013 , Anonymous Joyce zei...

supertof!

 
Op 20 april, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Ziet er heel leuk uit! Je bent echt een prachtige meid en je ziet er leuk uit! :) Liefs

 
Op 20 april, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Hele leuke foto's, ziet er uit als een hele leuke dag!

Xx Alex

 
Op 20 april, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Je vroeg trouwens naar de Primark collectie: de collectie was leuk :) Maar de zomercollectie was nog niet volledig verkrijgbaar volgens mij, daar waren ze mee bezig denk ik ...

 
Op 20 april, 2013 , Blogger Dascha zei...

Ziet er echt heel erg leuk uit! :) Mooie foto's ook!

Succes met het afstuderen!

xoxo
www.its-dash.blogspot.com

 
Op 21 april, 2013 , Blogger Make it mine zei...

Wat een mooie foto's! Ziet er heel gezellig uit! :)

Liefs,
Adriënne

 
Op 21 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ziet er heel leuk uit, en leuke outfit!

 
Op 21 april, 2013 , Blogger Katta zei...

Looks like an aweosme event!

 
Op 24 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

waaw gaaf!

 
Op 25 april, 2013 , Blogger Wendy zei...

Leuke post!! Zag er echt gaaf uit, jammer dat ik er niet bij kon zijn :(

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage