This page has moved to a new address.

FASHION: CAF PRINTED SHIRTS

CHICKS ABOUT FASHION: FASHION: CAF PRINTED SHIRTS

22 april 2013

FASHION: CAF PRINTED SHIRTS




 Een tijdje geleden ben ik begonnen met het idee om mijn eigen shirt te bedrukken. Weetje hoe vaak ik namelijk ergens een logo of afbeelding zie en denk "oh, dat is leuk op een shirt". Of soms vind ik een shirt gewoon belachelijk duur. Dus daarom dacht ik; laat ik het eens zelf proberen. Heb jij wel eens een eigen shirt gemaakt? Hieronder is mijn resultaat te zien. Een paar vriendinnen willen al zo'n shirt hebben. Dus dat is extra gaaf!


Follow me on
Instagram | Facebook | Bloglovin

Labels: , , , , , , ,

33 reacties:

Op 21 april, 2013 , Anonymous Axelle zei...

leuk ! ik heb het ook al een paar keer gedaan (gewoon met transferpapier, wat gebruik jij)? & soms lukt het heel goed, soms iets minder, maar ik vind het wel erg leuk :) xoxo

 
Op 21 april, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Ik vind ze heel mooi! Het is inderdaad een goedkope oplossing en je kan van alles verzinnen. Zelf heb ik het wel eens in het verleden gedaan.

 
Op 21 april, 2013 , Anonymous Anne Solveig zei...

Super gaaf!

 
Op 21 april, 2013 , Blogger Kirsten zei...

Wat gaaf zeg :D!

 
Op 21 april, 2013 , Blogger Carola zei...

Wat gaaf gedaan! Ik wil ook een keer een top bedrukken, alleen stel het steeds uit, haha.

 
Op 21 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gaaf hoor! :D

 
Op 21 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gaaf hoor! :D

 
Op 21 april, 2013 , Blogger Marlies zei...

Leuk!
Ben zelf vorige week ook druk bezig geweest met het bedrukken van tops! Heb drie verschillende manieren geprobeerd en ik moet zeggen dat met textielverf toch wel het best beviel!

 
Op 21 april, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Je shirts zijn heel tof! Zelf loop ik ook al heel lang met het idee om zelf shirts te maken met een toffe opdruk... Alleen voer ik het nooit uit haha!
Ik vind je bedrukking van je shirt heel tof! (je hebt sowieso een mooi logo haha)

Bedankt voor je compliment over onze layout! We zijn echt blij dat 'ie nu wel helemaal goed te zien is :-)

XO The Daily Fashion Drug

 
Op 21 april, 2013 , Blogger LovelyLouLou zei...

Heeel tof! Zeker goed gelukt!

 
Op 21 april, 2013 , Blogger no. zei...

uuuuuuuhhh <3

NEW POST!
www.alicemazzara.blogspot.com

 
Op 21 april, 2013 , Anonymous Zo simpel is dan geluk zei...

Leuk idee!

 
Op 21 april, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Heel erg leuk gedaan, is het met transferpapier?
Liefs, Swaen

 
Op 21 april, 2013 , Anonymous Bertine zei...

heel tof!

 
Op 21 april, 2013 , Blogger Lonneke zei...

Leuk gedaan en goed gelukt!

 
Op 21 april, 2013 , Blogger c zei...

super gave shirts!

<3

 
Op 21 april, 2013 , Anonymous Josephine zei...

Die zijn tof!

 
Op 22 april, 2013 , Anonymous Lois Lorinde zei...

Wat ontzettend leeuk!

 
Op 22 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

jaa ziet er ook super gaaf uit !!

Dit is dus de eerste stap naar een CAF Collectie ;)

Kus

 
Op 22 april, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Heeel leuk!

 
Op 22 april, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Heel leuk! Nog nooit zelf gedaan!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 22 april, 2013 , Anonymous Kimberly zei...

Super gaaf gedaan!

 
Op 22 april, 2013 , Blogger elkedagelbrich zei...

Wauw, zo leuk!

 
Op 22 april, 2013 , Blogger Malou zei...

Heel leuk!

 
Op 23 april, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped
me. Cheers!

Also visit my web page ... Louis Vuitton Outlet Online

 
Op 23 april, 2013 , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch zei...

Mooi, het logo is ook heel erg leuk gevonden. :)

 
Op 23 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ben trots op je zus!

 
Op 24 april, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Gaaf!

Heb je dat met strijpapier gedaan?



www.style-chameleon.com

NAIL BRACELET GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

 
Op 25 april, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

If you desire to get a good deal from this piece of writing then you have to apply such strategies to your
won webpage.

my site; Cheap Jerseys

 
Op 26 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ja klopt, dit was even om het uit te proberen.
Misschien wil ik het nu zeefdrukken!

 
Op 26 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

Haha!

 
Op 26 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

Jep! Even om uit te proberen.

 
Op 26 april, 2013 , Blogger Unknown zei...

Dit is inderdaad met transferpapier, maar wil het misschien gaan zeefdrukken. Dat kan mijn moeder en dat ziet er een stuk mooier uit.

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage