This page has moved to a new address.

BLOG EVENT: YOU’VE GOT IT, NOW SHOW IT!

CHICKS ABOUT FASHION: BLOG EVENT: YOU’VE GOT IT, NOW SHOW IT!

6 mei 2013

BLOG EVENT: YOU’VE GOT IT, NOW SHOW IT!









Vrijdag had ik een super leuke dag. Ik was uitgenodigd voor het CoolCat blogger event. Ik mocht een vriendin meenemen, dus heb ik Ivana meegenomen. Zij is het meisje links op de foto! CoolCat toonde met trots haar nieuwe gezicht met het winkelconcept, een nieuwe Brand Identity en een uitgebreide collectie waarin de trends, maar ook de CoolCat ‘touch’ duidelijk  zijn terug te vinden. Als ik eerlijk ben zaten er echt onwijs leuke items tussen. We werden ook flink verwend. Zo werd eerst mijn haar super mooi gekruld, daarna werden we opgemaakt en mochten we een setje uitkiezen waarmee we op de foto gingen. Ivana koos een jurkje en ik voor de short. Een super leuke verrassing van deze avond was dat we de outfit mochten houden! Super lief.




Maar serieus, CoolCat heeft echt een hele leuke nieuwe collectie. Voor elk type meisje zit er bijna wel iets tussen. Als ik jullie was zou ik zeker een kijkje nemen op de website: www.coolcat.nl

Follow me on
Instagram | Facebook | Bloglovin

Labels: , , , , ,

39 reacties:

Op 06 mei, 2013 , Blogger Kirsten zei...

Wat een leuk event!

 
Op 06 mei, 2013 , Blogger Resy zei...

Klinkt als erg leuk!

 
Op 06 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Vond coolcat vaak tegenvallen maar merkte al dat er wat verandering in is gekomen.Het ziet er leuk uit!

 
Op 06 mei, 2013 , Blogger Carola zei...

Die laatste foto ziet er mooi uit!

 
Op 06 mei, 2013 , Blogger Wendy zei...

Leuke post heb je ervan gemaakt!
Was leuk om je weer eens tegen te komen :)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com

 
Op 06 mei, 2013 , Blogger Ksenia zei...

so cool!

 
Op 06 mei, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Ziet er heel leuk uit! Ik vind je cap leuk :) Xo

 
Op 06 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Leuke beelden!

 
Op 06 mei, 2013 , Blogger Tessa: zei...

Wat hebben ze je haren mooi gedaan zeg! Ziet er goed uit ;)

 
Op 06 mei, 2013 , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure zei...

ziet er leuk uit zeg! Vond Cool Cat altijd iets ordinairs hebben maar dit ziet er goed uit :)

XO

 
Op 06 mei, 2013 , Blogger IshM zei...

lijkt me een heel tof event, ben benieuwd hoe de nieuwe collectie eruit ziet, en jij en je vriendinnetje zien er echt heel leuk uit !
xx ish
http://tiny-heart-beats.blogspot.com/

 
Op 06 mei, 2013 , Anonymous Charlotte zei...

Wat ziet het er top uit! :D

 
Op 06 mei, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Mooie foto is het geworden van jullie!

En leuk om je weer eens te zien :)



www.style-chameleon.com

 
Op 06 mei, 2013 , Blogger Robin zei...

Lijkt me een super leuk event. Normaal ben ik niet zo van coolcat maar dit ziet er wel super uit.
x

 
Op 06 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Goh, best een leuke spullen heeft CoolCat nu! Leuk dat je er heen was :)
Liefs, Swaen

 
Op 06 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

You are really beautiful!!! And you've got such a great Style! Would love if you checked out my Blog too! Right now, I‘ve got my FIRST WORLDWIDE GIVEAWAY - it‘s a great gift and I think you might like it! Why don‘t you take a look and join it?! Love, Kyra

COME AND CHECKOUT MY BLOG!

 
Op 06 mei, 2013 , Anonymous Axelle zei...

Ben normaalgezien niet zo voor coolcat, maar dit ziet er echt wel leuk uit! :)

 
Op 07 mei, 2013 , Anonymous Thirza zei...

Meestal loop ik de coolcat voorbij, moet ik eerlijk bekennen, misschien wip ik binnenkort wel even binnen

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger c zei...

Ziet er super gezellig uit!

<3

 
Op 07 mei, 2013 , Anonymous Chiara zei...

Wat een leuke foto's! Het ziet er heeel gezellig uit! (:

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Dascha zei...

Wauww, wat zie je er toch prachtig uit!
Het event ziet er gezellig uit! :)

xoxo
www.its-dash.blogspot.com

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Malou zei...

Heel leuk om te zien :)

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Tamara zei...

Die laatste foto is erg leuk! Het ziet er ook super gezellig uit. x

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Evey | Style Spy zei...

Wat een leuke foto's en wat zie je er tof uit. DIe pet is echt wel mijn ding! Gaaf dat Coolcat leuke items heeft. Ik was er al een tijd (lees: een eeuwigheid) op uit gekeken :P

 
Op 07 mei, 2013 , Anonymous Zo simpel is dan geluk zei...

Helemaal leuk. Leuke outfits ook!

 
Op 07 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

My brother recommended I would possibly like this website.
He was once entirely right. This publish truly made my day.
You cann't imagine simply how so much time I had spent for this info! Thank you!

My weblog: Wholesale Jerseys

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger This Girl Can Shop zei...

Leuke foto chick!

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Anne Stikvoort zei...

leuke foto's! je hebt echt heel mooi haar! xx

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de CoolCat ook altijd over sloeg, maar ze hebben nu echt een gave collectie. Tuurlijk zijn er altijd items wat mij niet aanspreekt, maarja dat heb ik wel in elke winkel.

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Serieus, moet je doen!

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik ook niet, maar nu hebben ze echt leuke items!

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Haha thanks Tess!
x

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ja was heel leuk! Jammer dat ik je alleen zo kort zag ;-)

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Cherelle de Graaf zei...

Ziet er super leuk uit en wat een gave pet! LIKE! X

 
Op 08 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Wat tof! Misschien moet ik toch maar weer eens een kijkje nemen, kom al jaren niet meer in de Coolcat.

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger Aurelie zei...

Ziet er goed uit! Misschien moet ik toch ook maar eens een kijkje gaan nemen, ik kom er anders nooit eigenlijk.

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger Miss Happinez zei...

Wauw super mooie foto! En leuk event :)

 
Op 10 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

WAT EEN PRACHTIGE FOTO ;) !!

XOXO

Asiisa.nl

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Mooi artikel geworden! Het was leuk om jullie even te hebben gesproken! :)

xxx Saranda van Sarandipity
http://sarandasuzannaadriana.blogspot.com

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage