This page has moved to a new address.

FASHION: AWESOME SHOES!

CHICKS ABOUT FASHION: FASHION: AWESOME SHOES!

7 mei 2013

FASHION: AWESOME SHOES!























All Stars gympen van Converse. Ik ken echt bijna niemand die geen paar All Stars in haar kast heeft staan. Maar toen kwam ik deze tegen, hoe cool! UNiCKZ is een uniek concept in het customizen van All Stars. Deze website biedt door middel van trendy designs een eigen gecustomizde collectie aan. Maar naast de collectie die UNiCKZ aanbiedt, is het ook mogelijk je eigen All Stars te ontwerpen. Upload jouw favoriete foto of ontwerp en creëer zo je eigen unieke Converse All Star. Ik vind vooral de gympen leuk met studs, ben écht aan het twijfelen of ik een paar zal aanschaffen.  Wat zouden jullie doen?




Follow me on
Instagram | Facebook | Bloglovin

Labels: , , , , ,

44 reacties:

Op 07 mei, 2013 , Blogger Tessa zei...

Wow wat een toffe all-stars allemaal, ik heb alleen maar neppe all-stars ik wil wel graag een echt paar!

xx

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Tessa zei...

Ohja, ik zou een paar met studs bestellen! Ze zijn erg mooi <3
xx

 
Op 07 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

super cool!

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Neele ♡ zei...

Wow, really cool shoes ♥

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Carola zei...

Wauw die met studs zijn echt gaaf!

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ja ze zijn wel echt heel gaaf he?

 
Op 07 mei, 2013 , Anonymous Axelle zei...

jaa zeker doen! of je kan ze ook zelf studden als je dat wil! :)

 
Op 07 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

ik zou neppe kopen en dan zelf studs erop bevestigen.

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Maar dit zijn wel ander soort studs, geen idee waar je die zou kunnen kopen.

 
Op 07 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Deze zijn echt gaaf!

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ze zijn allemaal wel supergaaf! Met studs is ook heel leuk :) Ik kan niet kiezenn... x

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Kirsten zei...

Super gaaf ;D!

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Ksenia zei...

i love leopard most of all

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gaaf initiatief! Ga zeker even kijken :)
xxRoos

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat gaaf! Ik zou als ik moest kiezen de zwarte lage met zwarte studs kiezen!

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Wat een gaaf concept zeg!



www.style-chameleon.com

 
Op 07 mei, 2013 , Blogger Tabet zei...

Wow! Amazing. I love the galaxy and skyline ones most!
Love

http://wolkedrei.blogspot.de/

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger mxvhelle zei...

Chanced upon your blog and enjoy reading it!

 
Op 08 mei, 2013 , Anonymous Mademoiselle Sophistiqué zei...

love them all!

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger The Style Class zei...

Wauw die zijn echt heel gaaf !

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger My Scrambled Style zei...

Wat een toffe All Stars! Die leopards vind ik echt helemaal te gek.
Die van mij zijn van Modemusthaves, dus geen echte, maar het zijn op zich wel relaxte stappertjes.

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuk concept! Ik vind ze allemaal heel erg leuk.

 
Op 08 mei, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Zo leuk allemaal ;-D

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Crazy for fashion zei...

I love them! There are such an icon! <3<3

Join my giveaway!!Win 30€ to spend at ASOS!

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Juliën | TWHE zei...

Wow wat een goede schoenen allemaal!
Ik ga zeker een kijkje nemen op de website en wie weet bestel ik ook wel een paar met studs ;)


xoxo
Juliën † These Walls Have Ears

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger ★ Miranda ★ zei...

Wauwww, die zijn gaaf idd vooral die met die studs!

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Malou zei...

Echt heel leuk!

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Super gaaf! Xo

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger This Blond Girl zei...

Op eBay!

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Nena zei...

Zitten echt gave tussen!
http://turn-it-insideout.blogspot.be/

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

wow leuke!

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks!

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Amber zei...

Ik zou die grijze met studs kiezen, echt zo gaaf!!

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger The Garage Starlets zei...

Yay! Amazing!

http://www.thegaragestarlets.com/

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger Marloes | The Style Sandwich zei...

Wow die zijn echt heel cool! X

 
Op 08 mei, 2013 , Blogger jiru zei...

Wat tof zeg! Ik zou inderdaad zelf All Stars (of neppe) kopen en met studs aan de slag gaan. Lekker diy!

 
Op 08 mei, 2013 , Anonymous Michaela zei...

Die roze met studs blijven zo leuk! :)

 
Op 09 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw wat zijn ze gaaf zeg, ik zou zelf eerder zo'n paar kopen dan het zelf gaan uitproberen want uit ervaring weet ik dat als je de studs er zelf op gaat bevestigen ze binnen no time eraf zijn. Ik vind de hoge aztec versies ook wel erg gaaf !

 
Op 10 mei, 2013 , Anonymous Adorkable zei...

Wat een hippe all stars!

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wow supercool!

Femke www.femkesstyle.blogspot.nl

 
Op 12 mei, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Ziet er vet uit! Vooral dat groepje aan de onderkant! :)

Xx Alex

 
Op 13 mei, 2013 , Blogger Unknown zei...

Heel gaaf, ik heb de site even bekeken. Ook leuk dat je een eigen foto erop kunt printen. xx

 
Op 18 mei, 2013 , Blogger Tessa zei...

zoo tof maar ook zooo duur. Ik ken een meisje die haar allstars zelf bestrud heeft dus dan ben je wel wat goedkoper uit :)

 
Op 22 mei, 2013 , Anonymous Iris zei...

Zoo cool, ik heb de mijne ook zelf gestud. De studs heb ik gekocht bij www.studsbestellen.nl Was dus inderdaad wel wat goedkoper uit :)

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage