This page has moved to a new address.

EVENT: FAROUK SYSTEMS BLOGGERS EVENT

CHICKS ABOUT FASHION: EVENT: FAROUK SYSTEMS BLOGGERS EVENT

5 juni 2013

EVENT: FAROUK SYSTEMS BLOGGERS EVENT

 
Oké, ik ben echt te laat met een blog. Ik heb het ook zo ontzettend druk. Sinds woensdag heb ik mijn scriptie ingeleverd, ben ik klaar met stage en werk ik tijdelijk fulltime. Ik maak zulke lange dagen, waardoor ik weinig tijd heb om te bloggen. Gelukkig is het maar tijdelijk, dus ik moet nog even doorzetten. Ik weet al niet eens meer wanneer het precies was, maar ik had dus een blogevent. Altijd leuk als je er heen kan gaan. Ik ging samen met Tessa van Heritage-mode. Het event was op het hoofdkantoor van Farouk Systems. Farouk is het overkoepelende merk van o.a. CHI en Biosilk. Zelf ken ik al een tijdje hun merken (dit omdat ik stage heb gelopen bij het PR bureau wat de PR voor hen deed). Het was écht een onwijs leuke dag. Zo kregen we verschillende presentaties van Miss Chi (Nathalie Dekker), Marc van Toren, Patrick Kalle,  Hedwig Vigelandzoon en John Beerens. En een toppunt van de dag was: GLENNIS GRACE. Zij is merkambassadeur en kwam voor ons optreden. Het was zo onwijs gaaf, ik ben namelijk echt groot fan. Voor de rest spreken de foto's volgens mij voor zichzelf. Kortom het was een geslaagde dag. Heb veel leuke nieuwe bloggers ontmoet en ik heb veel nieuwe dingen geleerd, plus ik heb nog eens geweldige goodies gekregen! Deze zul je later nog op mijn blog voorbij zien komen.


Follow me on

Labels: , , , , , , ,

38 reacties:

Op 04 juni, 2013 , Blogger Tessa zei...

Leuk om te zien!
Je haar zit erg mooi!

x

 
Op 04 juni, 2013 , Blogger Simone zei...

Leuk shirt heb je aan :)

 
Op 04 juni, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Leuke fotos! Succes nog dan mt werk enz!!

 
Op 04 juni, 2013 , Blogger Tessa: zei...

Haha toch maar geplaatst die laatste foto ;)

 
Op 04 juni, 2013 , Blogger Ksenia zei...

so great post!

 
Op 04 juni, 2013 , Blogger Robin zei...

Ziet er super leuk uit;)xx
www.mystylevillage.nl

 
Op 05 juni, 2013 , Blogger Kirsten zei...

Super leuke foto's (: ik vond het heel gezellig!

 
Op 05 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke foto's :)
En je haar zit ook heel mooi!

xliesbeth
www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl

 
Op 05 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Haha, ja! Ondanks dat ik er vet lelijk op sta.
Maar kwam er anders 1 te kort.

x

 
Op 05 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke foto's! Ziet er ook echt uit als een leuk event! :)

xoxo
Saranda

http://sarandasuzannaadriana.blogspot.nl

 
Op 05 juni, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Leuk! Het was ook onwijs gezellig :)! Succes met sporten haha! Xo

 
Op 05 juni, 2013 , Blogger Anita - Fashion Attacks zei...

Ziet er heel erg leuk uit! Je hebt echt prachtig haar joh! X

 
Op 05 juni, 2013 , Blogger Nicole van Roekel zei...

Echt leuk dat je daarbij mocht zijn, ziet er leuk uit!

 
Op 05 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

wat leuk!

 
Op 05 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super leuk foto's! ziet er leuk uit! kisse4s

 
Op 05 juni, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Ziet eruit als een leuk event!



www.style-chameleon.com

COOLCAT €75 VOUCHER GIVEAWAY!!!

 
Op 05 juni, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Ziet er superleuk uit!

Xx Alex

 
Op 05 juni, 2013 , Blogger c zei...

Ziet er super leuk uit!

<3

 
Op 05 juni, 2013 , Anonymous Mariel zei...

Leuke foto's!

 
Op 05 juni, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Ziet er heel gezellig uit, je ziet er ook leuk uit!

 
Op 05 juni, 2013 , Anonymous robin zei...

ziet er echt heel gezellig uit! mooie foto's.

 
Op 06 juni, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Leuke foto's en ziet er super uit!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 06 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke foto's en wat tof dat je bij het event was!
Ik ben erg benieuwd naar de goodies. (:

 
Op 06 juni, 2013 , Blogger Wendy zei...

Zag eruit als een leuk event! :)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com

 
Op 06 juni, 2013 , Blogger Demi zei...

Awh die cupcakes, zonde om op te eten!

 
Op 06 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

De foto's zijn echt heel erg leuk! :D Jammer dat ik jullie daar niet heb gezien!

 
Op 06 juni, 2013 , Blogger Marlies zei...

Ziet er heel gezellig uit en wat gaaf dat je glennis grace hebt ontmoet!
Je geek shirt vind ik trouwens ook heel erg leuk :)

 
Op 06 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Heb je ons niet eens gezien?! Hoe kan dat nou, haha.

 
Op 06 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik hou je nog even in spanning ;-)

 
Op 07 juni, 2013 , Blogger Evey | Style Spy zei...

Zag eruit als een enorm gezellige dag. Leuke foto's heb je gemaakt en wat zag je er leuk uit. XX

 
Op 08 juni, 2013 , Blogger Anne zei...

Ziet eruit dat het een top event was, echt leuk!
XOXO

www.fashionanna.com

 
Op 08 juni, 2013 , Blogger Jill zei...

Leuke foto's , je ziet er ook super leuk uit!

 
Op 08 juni, 2013 , Blogger Vanessa zei...

Leuke foto's!

 
Op 08 juni, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Het was echt een leuke dag!

XO Zoë

 
Op 09 juni, 2013 , Anonymous Angela zei...

Jaa het wat leuk!

 
Op 09 juni, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wat een leuke foto's! Ik baal er echt van dat ik er niet bij was..

xo Anouk

 
Op 10 juni, 2013 , Blogger Anne Stikvoort zei...

leuke foto's! je haar zit echt heel mooi en je hebt een super leuk blog! X

 
Op 10 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ziet er leuk uit, mooie fotos ook!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage