This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: 21062013

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: 21062013

22 juni 2013

OUTFITPOST: 21062013
























Nog niet zo lang geleden kwam ik in contact met Margot van FACTORY365. Een hele leuke webshop voor accessoires. Ze zijn sinds maart begonnen, maar ik vind het echt een te gekke webshop. De naam is leuk en ze hebben mooie trendy items voor betaalbare prijzen. Persoonlijk ben ik echt helemaal fan geworden van accessoires. Het maakt een outfit helemaal af. En als je kiest voor een basic outfit, ziet het er met accessoires er net wat leuker uit.  FACTORY365 is opgericht door twee zussen genaamd Margot en Pauline. Ze zijn opgegroeid in het zuiden, maar wonen inmiddels allebei in A'dam. Ze zijn beide werkzaam in de mode, maar omdat ze het leuk vonden om iets samen te doen, is FACTORY365 geboren. Zelf vind ik dat echt ontzettend leuk, om zoiets te doen met je zus. Ik heb namelijk ook een zus, maar wij zijn wel echt totaal verschillend. Ik kreeg een onwijs mooie ketting en een horloge opgestuurd. Vooral de ketting vind ik echt ontzettend leuk. Telkens als ik hem draag vragen mensen ook waar ik hem heb gekocht. Dat is volgens mij altijd een goed teken. De kleurtjes zijn lekker zomers en dat zorgt ervoor dat je outfit net even wat meer kleur krijgt. Het horloge vind ik ook ontzettend leuk, vooral door het peace teken. Beide sieraden heb ik gister gedragen. 

Broek: H&M | Shoes: New Look | Shirt: Primark | Horloge + Ketting: FACTORY365 | Armbanden: Chicks From Heaven & ByMy




FACTORY365 heeft een website en een facebookpagina. De website kun je hier bekijken en de facebookpagina hier. Deze meiden zijn zeker een like waard! Dus ik zou sowieso even hun pagina bekijken. Ohja, ze verzenden trouwens GRATIS!



Follow me on

Labels: ,

57 reacties:

Op 21 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Die ketting is prachtig! Vind de kleurtjes zo leuk!

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger dsfashion zei...

love the necklace!!!!!!!!!!!!!

 
Op 21 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

wat een leuke outfit!
mooi gecombineerd x

 
Op 21 juni, 2013 , Anonymous Kirsten zei...

Wat een leuke outfit! Die broek is super gaaf!

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hele leuke outfit en je ketting is ook erg mooi!

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Anne Stikvoort zei...

wat een leuke ketting zeg!

 
Op 21 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Je ketting is top!

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Love the look :) xx

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Carola zei...

Wauw wat een gave ketting!!

 
Op 21 juni, 2013 , Anonymous Axelle zei...

wauw die ketting is echt super!

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw, heel erg mooi!

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Simone zei...

Die ketting is echt awesome :)

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Luna zei...

Wauw leuk! Vooral die ketting vind ik echt gaaf. (:

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Fleur Stevens zei...

Net wat je zegt, die ketting is heel erg leuk! Het is net dat tikkeltje meer om je outfit op te leuken!!
Leuke post heb je geschreven.

Happy weekend :)

http://fleur-stevens.blogspot.nl/

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Fleur Stevens zei...

Ik volg je via Bloglovin :)

 
Op 21 juni, 2013 , Anonymous Charlotte zei...

Prachtig!

 
Op 21 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een geweldige ketting, lekker vrolijk!

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Ziet er gaaf uit! ben zelf niet zo van het goud, maar dat horloge vind ik echt vet!

Xx Alex

 
Op 21 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Heel geslaagde outfit!

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Jasmijn zei...

Wauw! Echt een hele gave outfit! Ik vind de ketting en broek heel leuk. X

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Anne zei...

Mooie outfit met echt gave sieraden :D
Liefs, Anne

www.fashionanna.com

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Tabet zei...

Hey,
great pictures and a sweet look!
The necklace is amazing. :)
Love
Tabea

http://wolkedrei.blogspot.de/

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger valerierbrems zei...

Die ketting staat je zo mooi!

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Ik vind je broek zo kicken! De schoenen en ketting zijn er super bij :)

Xo

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super gave ketting!
Bedankt voor je leuke reactie,het is ook allemaal geweldig,wat ik doe
maar werk er hard voor,gaat heel veel tijd in ziten!
Maar ik maak mooie dingen mee,nu al weer 4 reizen naar het buitenland voor mij blog binnenkort!vertrek dinsdag weer,volg me blog dan zie je waar heen!

 
Op 21 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Leuke outfit, vind je ketting geweldig!

 
Op 21 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Wauw, inderdaad echt héél erg mooi! Ik heb snel even op hun site gekeken en ik werd er helemaal hebberig van... En wat style je het ook prachtig! xxx,

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Demi zei...

Ik ga zeker even bij ze kijken want de ketting vind ik echt fantastisch :)!

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Ksenia zei...

love neon!

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Beautiful neckleace ;)
www.charmeusee.blogspot.com

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Heeeeele leuke outfit!
Je ketting is echt gaaf!

XO Zoë

 
Op 21 juni, 2013 , Blogger Elyse zei...

Such a gorgeous outfit! Lovely blog!

Elyse
shortandsweetelyse.blogspot.com

 
Op 22 juni, 2013 , Blogger Aimee zei...

Wauw, super outfit! die hakken en broek zijn gaaf!

 
Op 22 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw, wauw! Heel erg gaaf, liefde voor je ketting!

 
Op 22 juni, 2013 , Blogger Lauren zei...

Those accessories are GORGEOUS!! xo

 
Op 22 juni, 2013 , Blogger The Style Class zei...

Wauw wat een prachtige ketting!

 
Op 22 juni, 2013 , Anonymous robin zei...

wauuw die schoenen <3

 
Op 22 juni, 2013 , Blogger Annabel zei...

Wauwie, die ketting is echt gaaf! Leuke outfit!

Liefs, Annabel

 
Op 22 juni, 2013 , Blogger Lara zei...

Prachtige ketting!
Wil je mijn facebookpagina liken? :) https://www.facebook.com/DecadeOfStyle

Ik doe het met plezier terug!
x

 
Op 22 juni, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wat een onwijs leuke outfit! Ik vind je ketting echt heel mooi :)

xo Anouk
www.keysofanouk.nl

 
Op 22 juni, 2013 , Anonymous Nathalie zei...

Wat een superleuke outfit, die ketting is zo mooi!

 
Op 22 juni, 2013 , Anonymous Michaela zei...

Mooi horloge!

 
Op 22 juni, 2013 , Anonymous Zo simpel is dan geluk zei...

Leuke outfit!

 
Op 22 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

love this blog and your outfit!!
check out my blog too if you like, we would follow each other.xoxo

http://scream-your-mind.blogspot.it

 
Op 22 juni, 2013 , Blogger My Scrambled Style zei...

Wat een gave ketting!

 
Op 23 juni, 2013 , Blogger THE WIND OF INSPIRATION zei...

I love your necklace, such a cute one and so great for summer!

Victoria,
'The Wind of Inspiration' blog

 
Op 23 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

gaaf! je bent trouwens een mooie meid. :)

 
Op 23 juni, 2013 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

mooie kleurrijke ketting...
Bedankt voor je reactie

New blogpost: tips voor ontharen

 
Op 23 juni, 2013 , Blogger Guylaine Fréderique zei...

Wat een leuke webshop! Je hebt een prachtige ketting gekregen zeg! Liefs

 
Op 23 juni, 2013 , Blogger Claudia zei...

Ze zijn allebei echt prachtig zeg!

 
Op 24 juni, 2013 , Blogger c zei...

super tof!
Ja die ketting is van de H&M, waar is jouwe van dan?

<3

 
Op 25 juni, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Leuke post! Die ketting is geweldig!!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 25 juni, 2013 , Blogger MIXT fashion and lifestyle zei...

die broek staat je heel gaaf!

 
Op 26 juni, 2013 , Blogger Petite-Sal zei...

Gaaaaaave look en die ketting is echt wauw!
De webshop heeft inderdaad een superleuke naam :)

X

 
Op 26 juni, 2013 , Blogger Esther - myconfashions.nl zei...

Mooie ketting!

X Esther | CONFASHIONS

 
Op 02 juli, 2013 , Blogger Jedidjah zei...

Die ketting is echt geweldig!
Ik neem zeker een kijkje op hun website.
Leuke outfit ook!
x

 
Op 02 juli, 2013 , Blogger THIS FEELING FROM WITHIN zei...

Super mooi horloge!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage