This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: 14082013

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: 14082013

15 augustus 2013

OUTFITPOST: 14082013























 

Net voor de Fashion Week kreeg ik een ontzettend leuk mailtje van de webshop My New Bag. Ik mocht een tas uitkiezen voor mijn outfit foto. Ik zat heel erg te twijfelen tussen twee tassen. Uiteindelijk is het deze ‘it-bag’ geworden met een super gaaf motief! Klik hier om het motief beter te zien. Het is een tas die ontzettend mooi is afgewerkt en door de combinatie met goud kun je hem met verschillende gelegenheden dragen.

Als je op zoek bent naar een tas, dan moet je zeker een kijkje nemen op de website van My New Bag. Klik hier om er gelijk naartoe te gaan. Ze hebben ontzettend veel keuze en verschillende prijsklasse. Je kunt kiezen uit hoogstaande kwaliteit imitatie leren tassen, leren tassen en tassen van grote bekende merken. Kortom, voor ieder wat wils.

Ze heeft daarnaast ook een facebookpagina, waar af en toe winacties op voorbij komen! Je kunt haar Facebookpagina hier bekijken.

Mijn tas heb ik gecombineerd met een zwarte jurk. Zoals jullie in mijn vorige post konden lezen was het hier Suikerfeest. Dit was mijn outfit. Basic, maar netjes!


 
ps. met mijn Instagram gaat het super goed! Ben al over de 850 volgers heen. Binnenkort krijg ik daar hele leuke winacties, zoals musthave shirts en sieraden! Mijn account: chicksaboutfashion

Follow me on

Labels:

52 reacties:

Op 14 augustus, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Leuke outfit! Die tas en het riempje maken het af. Leuk dat je de tas uit mocht kiezen!

 
Op 14 augustus, 2013 , Anonymous The Looks For Less zei...

leuke riem! waar is die van?

 
Op 14 augustus, 2013 , Blogger Joyce zei...

Super mooie foto's! Ik volg je nu! X

 
Op 14 augustus, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

De tas is heel gaaf! Ik vind je riem ook leuk :)

Xo

 
Op 14 augustus, 2013 , Anonymous Josie zei...

Mooie foto's en outfit, ik ga je ook volgen haha XO

 
Op 14 augustus, 2013 , Anonymous Vera zei...

Hele mooie outfit!

 
Op 14 augustus, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Hele leuke outfit en de tas ziet er mooi uit!

Xx Alex

 
Op 14 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Heel leuk jurkje en riem! :)

Inge
www.fashionenvie.be

 
Op 14 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Mooi, staat je super :)

 
Op 14 augustus, 2013 , Anonymous Kirsten zei...

Wat een leuke outfit (:

 
Op 14 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hij is gewoon van de Primark :)

 
Op 14 augustus, 2013 , Blogger Elle Hollis zei...

mooie outfi!
En die tas is echt super leuk (:

www.ocean-hearts.blogspot.com

 
Op 14 augustus, 2013 , Blogger Anouk Océanne zei...

leuke outfit! ik vind je riem heel gaaf!

xxx
Anouk
www.stylememories.com

 
Op 14 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Heel erg leuke outfit! :)

 
Op 14 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

super leuk! x

 
Op 14 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Mooi gecombineerd! :)

Liefs, Michelle
mixingblonde.blogspot.com

 
Op 14 augustus, 2013 , Blogger Annemijn zei...

Mooie outfit, die riem is echt nice :)

 
Op 14 augustus, 2013 , Anonymous Mattania zei...

Leuke outfit! Ik vind die riem echt super mooi!

 
Op 14 augustus, 2013 , Anonymous Kimberley zei...

Wauw! Wat een mooie outfit zeg!

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wauw, je ziet er weer prachtig uit! Je jurkje en riem zijn heel leuk :) xo

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Orange You Classy zei...

cute belt and bag!

http://oyouclassy.com

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Chris I. Burke zei...

i love your black outfit. you looks perfect.

ny3651

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit en mooi afgemaakt met de accessoires. De riem staat er trouwens ook prachtig bij!

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Je tas is echt leuk! Staat ook goed bij je jurkje!:) XO

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Romy zei...

Wauw heel gaaf!

Mega give away!!
http://stylebyromy.blogspot.nl/2013/08/mega-give-away.html

Liefs

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Ellemieke zei...

Die tas is echt heel leuk, goed gekozen ;D x

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Bo zei...

Leuke outfit! Staat je leuk x

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Liese zei...

Heel leuke outfit,
staat heel chic met die riem :)

Liefs, Liese
Cats & Dresses

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Janamarie zei...

oh wauw wat leuk voor je! En je hebt een supertas uitgekozen :D

x Jana

www.amoreforfashion.blogspot.be

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Malu Keizer-Swartjes zei...

Wat een leuke outfit meid! Die lippenstift staat je super:D xx
Discover my Stylish Confessions♥

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Anne zei...

Mooi! En over het volgen, ik heb een volg-button in mijn sidebar toegevoegd dus nu zou het goed moeten komen!

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Sisters and Sisters zei...

leuke outfit meid en je lippenstift wauwh staat je goed x www.sistersandsisters.com

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Die tas is echt heel mooi!



www.style-chameleon.com

WIN 100 EUROS TO SPEND ON SHOES!!!

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit ! Je hebt echt mooi haar (: xx

 
Op 15 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke outfit! Die tas is echt een goede keuze!

Xjes Femke

http://femkesstyle.blogspot.nl/

 
Op 15 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Je hebt het jurkje erg leuk gecombineerd met een leuk riempje en leuke pumps eronder! We like! Ik heb zelf een look-a-like bag en ik ben er helemaal gek op! X Noleen

 
Op 16 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Op zich is het een super fijne tas! Alleen die slotjes zijn soms beetje vervelend, haha.

 
Op 16 augustus, 2013 , Blogger The Style Class zei...

Wauw wat een práchtige tas!

 
Op 17 augustus, 2013 , Blogger Saskia zei...

Wat tof dat je een tas mocht uitkiezen!! Hij is heel mooi, net als je jurkje!

♥ Saskia

 
Op 17 augustus, 2013 , Blogger Elien | dogsanddresses.com zei...

Moooi!
xo, Elien
Dogs & dresses | blog

 
Op 17 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Erg leuke outfit! Wat een mazzel zeg dat je zoveel krijgt ;)

Liefs,
Jamie

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke look! Ik heb een keer een tas bestelt bij my new bag en die heb ik gedragen tot ie echt helemaal kapot was haha


xx

liquoriceandpumps.blogspot.com

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Dascha zei...

Prachtige outfit! Het jurkje staat je echt mooi!
Leuke riem ook :D

xoxo
www.its-dash.com

P.S. You can win a ID Chain Necklace on my blog!

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Amazing look! So great:)

http://theprintedsea.blogspot.com/2013/08/glasses-giveaway.html

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Oh, dat is top! Ga ik ook doen ;-)

 
Op 18 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Dat is een voordeel van een blogger zijn hahaha.

 
Op 20 augustus, 2013 , Blogger Ginny zei...

Superleuk! Die tailleriem heb ik ook :)

 
Op 20 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Erg leuke outfit ! Staat je goed !

 
Op 22 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Erg leuk! Mooie foto's!

 
Op 23 augustus, 2013 , Blogger Laura - What about her zei...

Prachtige outfit, stijlvol en elegant!

 
Op 28 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Mooi riem en ketting, geven het simpele jurkje echt een boost! Heel mooi.

 
Op 29 augustus, 2013 , Blogger Esther - myconfashions.nl zei...

Leuke outfit! En wat is je haar mooi zeg
X Esther | CONFASHIONS

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage