This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: 29082013

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: 29082013

30 augustus 2013

OUTFITPOST: 29082013



Het Vogue shirt.. Jaaaaaa! Hier in Bosnië ben ik erg origineel. Niemand heeft hem, terwijl iedereen hem leuk vindt. Daarnaast draag ik een super leuke ketting van KEK lifestyle. KEK Lifestyle is een echt familiebedrijfje. Moeder en dochter maken zelf al jaren allerlei leuke dingen. Door de grote interesse in mode en interieur, en dit graag te willen delen met anderen, besloot Stephanie (de dochter) een webshop te openen. Hierop staan veel handgemaakte, maar ook (klein) ingekochte mode- en woonaccessoires, helemaal volgens de laatste trends. Mijn ketting is ook handgemaakt, ze heeft inmiddels nog andere kettingen online geplaatst. Je kunt ze hier bekijken. Ze zijn namelijk écht ontzettend leuk. Je kunt trouwens hier hun Facebookpagina liken. Ze plaatsen daar altijd hele leuke dingetjes. Hieronder is mijn look met de ketting. De maxi rok is trouwens hier echt helemaal dé trend van de zomer. Echt IEDEREEN draagt hem hier.


Op Instagram plaats ik veel vaker foto's van mijn leven hier in Bosnië. Ben je benieuwd, check hem dan snel!
Follow me on

Labels:

62 reacties:

Op 28 augustus, 2013 , Anonymous Kirsten zei...

Super leuke outfit!

 
Op 28 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Oh zalig, echt een leuke outfit! :) Ik ga de webshop es bekijken! Lijkt me leuk.

 
Op 28 augustus, 2013 , Blogger Lisanne zei...

Mooie outfit en ketting!

 
Op 28 augustus, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Mooie outfit leuk die ketting!

 
Op 28 augustus, 2013 , Blogger Robin zei...

Prachtige outfit en ketting!;)

 
Op 28 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gaaf shirt, ik heb m ook maar verbouwd tot tanktop hihi

 
Op 28 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik vind het shirt ook erg leuk, heb hem zelf helaas niet :(
Maaar; leuke outfit! X

 
Op 28 augustus, 2013 , Blogger Anne zei...

Mooi! Ik draag het shirt eigenlijk ook alleen maar als ik weg ga, omdat als ik hem naar school aandoe weet dat 5 anderen hem ook aan hebben.

 
Op 28 augustus, 2013 , Blogger Alies zei...

Leuke outfit, staat je goed!
x fashialies

 
Op 28 augustus, 2013 , Anonymous Josie zei...

Super leuk, je rok is prachtig! Geniet van je vakantie x

 
Op 28 augustus, 2013 , Blogger Sharon zei...

Leuke outfit! Wat grappig dat ze dat daar niet hebben zo'n shirt. Ik heb 'm zelf ook misgelopen terwijl ik 'm wel in mijn handen heb gehad. Helaas pindakaas :(

 
Op 28 augustus, 2013 , Anonymous Axelle zei...

heel erg leuk! :)

 
Op 28 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hahaha, klopt! En dat willen we natuurlijk niet.
Hier zou ik hem elke dag kunnen dragen ;-)

 
Op 28 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Je kunt hem ook zelf maken!

 
Op 28 augustus, 2013 , Blogger Kelly zei...

Wat een leuk shirt!

 
Op 28 augustus, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Hele leuke outfit!

Xx Alex

 
Op 29 augustus, 2013 , Anonymous Fashionadvies zei...

mooie outfit!

 
Op 29 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een superleuk shirt!

xo Liesbeth
http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

 
Op 29 augustus, 2013 , Blogger Annemijn zei...

Die ketting er bij maakt het helemaal af, mooie outfit!

 
Op 29 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ai, jammer! Misschien een leuke DIY?

 
Op 29 augustus, 2013 , Blogger Julija zei...

Love this tee! Hope I find it somewhere :D
kisses,
Julija.
visit my blog: http://fashionandpinkheart.blogspot.com/

 
Op 29 augustus, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Hier werd je er eerst mee dood gegooid, al zie je de shirtjes nu al niet meer zo vaak. Maar in Bosnië dus helemaal niet natuurlijk! ;)
Leuke webshop is het waar je ketting vandaan komt, mooi idee van een moeder en dochter!

 
Op 29 augustus, 2013 , Blogger Eline zei...

Heel erg leuk shirt!!

 
Op 29 augustus, 2013 , Anonymous Vera zei...

Leuke outfit!

 
Op 29 augustus, 2013 , Blogger Bo zei...

Staat je echt heel erg leukx

 
Op 29 augustus, 2013 , Blogger Anouk Océanne zei...

super leuke outfit kiki! die ketting is echt super!

xxx
Anouk
www.stylememories.com

P.s. Vandaag is de laatste dag om mee te doen aan mijn giveaway! doe jij al mee? :)

 
Op 29 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Erg leuke combinatie! En leuke ketting!

 
Op 29 augustus, 2013 , Blogger GlossieQueen zei...

Hele mooie outfit!

 
Op 29 augustus, 2013 , Blogger THIS FEELING FROM WITHIN zei...

Ik heb het shirtje ook, ik draag hem vaak thuis om me toch een beetje chic te voelen

 
Op 29 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

echt heel erg mooi, dat shirtje blijft leuk :)

 
Op 29 augustus, 2013 , Blogger Wendy zei...

Kiki super mooi gecombineerd! Ik vind het Vogue shirt echt geweldig. Draag hem vaak :)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com

 
Op 29 augustus, 2013 , Blogger Dascha zei...

De outfit staat je echt prachtig!
Je ziet er mooi uit!!! :)

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 29 augustus, 2013 , Blogger Nena zei...

Staat je mooi!

http://turn-it-insideout.blogspot.be/

 
Op 29 augustus, 2013 , Anonymous robin zei...

de top is inderdaad heel leuk ^^

 
Op 30 augustus, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Leuke maxi rok ! De maxi rok is in Marokko ook echt helemaal in . En vooral onder de meiden die een hoofddoek dragen is het ideaal. Het is lekker luchtig en fijn om in de zomer te dragen.
Liefs, Sara

 
Op 30 augustus, 2013 , Blogger The Style Class zei...

Geweldige outfit!!

 
Op 30 augustus, 2013 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Bekend T-shirt :-)
Het gilet heb ik al een aantal jaartjes...Bedankt voor je reactie

New blogpost: Blog of the month

 
Op 30 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ja, hier in Bosnië is ook bijna iedereen islamitisch, dus waarschijnlijk is het daarom zo'n trend.

 
Op 30 augustus, 2013 , Blogger Romy zei...

Heel leuk!!

stylebyromy.blogspot.com

 
Op 30 augustus, 2013 , Anonymous Kim zei...

Leuke outfit!

 
Op 30 augustus, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Leuk gecombineerd zo! Ik heb het vogue shirt ook maar weet nooit waarbij ik hem moet aantrekken..

Ik ga je trouwens volgens op Instagram. Ben wel benieuwd naar je leventje in Bosnië! XO

 
Op 30 augustus, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Leuk! Ik vind de kleur van de rok mooi! Gelukkig ben je daar wel orgineel haha :)

Xo

 
Op 30 augustus, 2013 , Anonymous mandy zei...

Leuk! En wat tof dat je daar dan origineel bent;).

 
Op 30 augustus, 2013 , Blogger Mariette zei...

Super leuke outfit!

Liefs, Mariette

 
Op 30 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super leuk! Stuur me een berichtje, dan kan ik je terug volgen.

 
Op 30 augustus, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gelukkig wel, anders had ik hem niet gedragen ahhaha.

 
Op 31 augustus, 2013 , Blogger Eline Blaise zei...

Heel leuke outfit! :) xx

 
Op 31 augustus, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Leuke outfit zeg!
Je rok is mooi, echt een mooie kleur!

XO

 
Op 31 augustus, 2013 , Blogger Malou zei...

Heel leuk!

 
Op 31 augustus, 2013 , Blogger ST zei...

Leuke outfit heb je aan!

 
Op 01 september, 2013 , Blogger Kikki zei...

Leuke outfit!
liefs

 
Op 01 september, 2013 , Blogger Kikki zei...

Leuke outfit!
liefs

 
Op 01 september, 2013 , Anonymous LiezeLooks zei...

Waauw, prachtige outfit!

 
Op 01 september, 2013 , Blogger Sisters and Sisters zei...

Wat een leuke outfit! Leuk dat je hem daar kan dragen zonder dat iedereen het draagt haha!


Liefs,
Hazal
www.sistersandsisters.com

 
Op 01 september, 2013 , Blogger Michelle zei...

Sorry ik heb het even gemist, maar woon je in Bosnie? Ik ben daar ook geweest, wel voor een andere reden zeg maar ;) (Ik was in Bugunjo)

BTW je rok is erg gaaf! Waar is deze van? Ik heb ongeveer de zelfde besteld bij de River Island :D

-x- Michelle

www.mforfashion.com
personal fashionblog

 
Op 02 september, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hee meid, ik woon hier zes maanden! En mijn rok is van de H&M. Oude collectie :)

 
Op 02 september, 2013 , Blogger Michelle zei...

Hai Girl, ja zeker mag dat leuk juist!

Ik zat in dienst en ben daar voor een half jaar uitgezonden en ik ben helemaal weg van Bosnie en Croatie, omdat de mensen daar erg vriendelijk zijn en het land is prachtig! Wel gaaf dat je daar woont, ik ben ook vaak in Sarajevo geweest heel indrukwekkend.

Oh wat vet nooit gezien bij de H&M :)

Liefs Michelle -x-

www.mforfashion.com
personal fashionblog

 
Op 02 september, 2013 , Blogger Lisette Pool - 24/7 STYLISH zei...

Leuk die rok bij dat vogue shirt :)

Love, Lisette
24/7 STYLISH

 
Op 03 september, 2013 , Anonymous Esmée zei...

Leuke outfit! x

 
Op 05 september, 2013 , Blogger Marlies zei...

wat grappig dat je daar zo origineel bent doordat niemand 'm heeft! hier heeft inderdaad twee derde van nederland 'm voor mn gevoel haha!
mooie outfit ook, mooie kleur van je maxi skirt!

 
Op 09 september, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

een heel aparte ketting heb je om

 
Op 16 september, 2013 , Blogger Kim zei...

Echt ontzettend mooie outfit!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage