This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: 11102013

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: 11102013

12 oktober 2013

OUTFITPOST: 11102013



Paar jaar geleden zou ik dit nooit gedacht hebben. I LOVE BLOGS. Serieus, ik kan er niet meer zonder. Maar I love ook mijn eigen blog. Het gaat zo ontzettend goed en leer elke dag weer nieuwe webshops kennen. Zo ook de webshop Fashion Items 2 Have. Ik vind de website een hele mooie uitstraling hebben en mooie foto's, bekijk de website www.fashionitems2have.nl

Fashion Items 2 Have bestaat sinds december 2012. De webshop is altijd gevuld met kleding, tassen, sieraden en leuke hebbedingetjes. Zij hebben een unieke combinatie van bekende en minder bekende merken, maar ook one of a kind producten. De eigenaresse van de webshop heet Lisa. Een super leuke meid. Zij schrijft op haar website dat ze de personal touch miste bij online shoppen. Lekker makkelijk vanuit je luie stoel leuke items score, maar geen idee wie er achter dat alles zit. Iemand op een zolderkamertje of een grandioos kantoor met magazijn. Lisa zou daar verandering in brengen. Met Fashion Items 2 Have probeert Lisa de klant zo persoonlijk mogelijk te benaderen. Hierdoor zal iedere klant een leuk kaartje krijgen bij de aankoop, deze schrijft zij zelf. Ook kunnen mensen haar een mailtje sturen via info@fashionitems2have.nl en via de blog of social media fashion items 2 have blijven volgen. Iedere klant is een koning en dat gevoel mag op het internet ook wat meer overkomen.

Nou als dit nou niet de perfecte webshop is, dan weet ik het ook niet meer! Volg de webshop nu snel op Instagram. Dit kan hier. Wil je haar volgen op Facebook? Klik dan hier.

Nu genoeg over de webshop. Laten we het hebben over mijn outfit. De jas is van het merk YAYA. Je kunt nooit genoeg zwarte jasjes hebben. De kraag is afneembaar, dus je kunt hem elk seizoen dragen. Daarnaast draag ik het shirt van Josh V. Gewoon alleen al door de tekst is het een van mijn favoriete shirts in mijn kast. Super goede kwaliteit en goede pasvorm. Ik ben onwijs tevreden over beide producten van de webshop.



Follow me on

Labels: , , , , , ,

50 reacties:

Op 10 oktober, 2013 , Blogger Anita - Fashion Attacks zei...

De jas ziet er echt heel mooi uit!

X

 
Op 10 oktober, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een gaaf jack! mooi

Liefs 1310bynora.com

 
Op 10 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gaaf jasje!

 
Op 10 oktober, 2013 , Blogger Robin zei...

Leuke outfit staat je goed;) Mooi laarsjes.
x

 
Op 10 oktober, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Ohhh, wat een tof shirt! Die wil elke blogger wel! XO

p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

 
Op 10 oktober, 2013 , Blogger Eve Dijkema zei...

Leuke outfit! Ik vind je broek echt leuk! x

 
Op 10 oktober, 2013 , Blogger Eva zei...

Vind je shirtje super leuk! I love blogssss.

 
Op 10 oktober, 2013 , Anonymous Axelle zei...

superleuk!

 
Op 10 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Heel leuk shirt! Vooral de tekst ;)

xo Liesbeth
http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

 
Op 10 oktober, 2013 , Blogger Kelly zei...

Geweldige outfit! Dat shirt is heel erg tof.

 
Op 10 oktober, 2013 , Anonymous beautytalk zei...

Mooie outfit.. die t-shirt is echt cool! :)
Eefje

 
Op 10 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super leuke outfit en leuk shirtje!
Echt leuk dat je iedere dag nieuwe webshops ontdekt met je blog. (:

 
Op 10 oktober, 2013 , Blogger Saskia zei...

Leuk shirt haha en prachtige hakken!!

♥ Saskia

 
Op 10 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuk tshirt!

 
Op 10 oktober, 2013 , Anonymous Esmée zei...

Hele mooie outfit, je schoenen zijn prachtig! x

 
Op 10 oktober, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Ik vind de top zo leuk!!

Xo

 
Op 11 oktober, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Oeeh, hele leuke outfit! :)

Xx Alex

 
Op 11 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Klopt! Daarom heb ik hem ook ;-)

 
Op 11 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ja is ook echt heel leuk! Waar bloggen toch niet allemaal goed voor is.

 
Op 11 oktober, 2013 , Blogger Wendy zei...

Heel mooi chick! Gave top!

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
Op 11 oktober, 2013 , Anonymous Lizet zei...

Mooie jas!

 
Op 11 oktober, 2013 , Blogger Lisanne zei...

Gaaf shirt! Mooi jasje ook!

 
Op 11 oktober, 2013 , Blogger Malou zei...

Wat een leuk shirtje :)

 
Op 12 oktober, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Haha, wat een leuk shirt! Erg leuk gecombineerd ook! Xx

 
Op 12 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ohw, die t-shirt is echt enorm leuk, hebben hebben hebben!

http://grosbisousxx.blogspot.be/

 
Op 12 oktober, 2013 , Anonymous pip van oosterhout zei...

ONWIJS vet jasje! Ik ben helemaal weg van die style !!! Stoer sexy en vrouwelijk is mijn motto altijd! Dit jack past daar precies bij! En wat gaaf met die kraag dat is echt vet! Leuk dat u de blogs nu zo gaaf vind! Ik vind het altijd leuk om ze te lezen je leert toch wat meer over fashion zo... Keep up the good work! Fijn weekend!!

 
Op 12 oktober, 2013 , Anonymous Anne Solveig zei...

Wat een fantastisch shiiiirt!

 
Op 12 oktober, 2013 , Blogger Sara zei...

Haha wat een leuk en toepasselijk shirt!

 
Op 12 oktober, 2013 , Blogger Rachella - flourishingfit.com zei...

Leuk shirt zeg! X

 
Op 12 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ah, ontzettend bedankt voor je reactie! En jij ook een fijn weekend.

 
Op 12 oktober, 2013 , Blogger Trudy Danso zei...

omg die heels!!! love it! x

 
Op 12 oktober, 2013 , Blogger Bo zei...

Leuk shirt zeg! Die wil ik ook wel! :D

 
Op 12 oktober, 2013 , Anonymous Lievehelpwatmoetikaan zei...

Wat een tof shirt! En ik vind je schoenen zo zo zo zó gaaf!

 
Op 12 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

leuk t-shirt! xx

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger THIS FEELING FROM WITHIN zei...

Bedankt voor je comment!
Super mooie volle vlecht!

www.lovethefabric.blogspot.nl

 
Op 13 oktober, 2013 , Anonymous Jamie zei...

Je schoenen en jas zijn erg mooi!

Liefs,
Jamie
PS: Vergeet niet om mee te doen aan onze giveaway

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger Eline Blaise zei...

Prachtige outfit! En die Tshirt! I love blogs too :) xx

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Leuk t-shirt.

New blogpost: bont

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger De Dotties zei...

Mooie outfit, en wat is je haar leuk zo!

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger Nena zei...

Leuke t-shirt :D

http://turn-it-insideout.blogspot.be/

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wauw, wat een stoere look Kiki! Staat je heel goed :) Ik vind 't jasje trouwens echt geweldig! xo

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuk shirt :) xx

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Mooie outfit! je hakken zijn geweldig!!

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ah thanks lieve Anouk.

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Bedankt! :)

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gelukkig ;-)

 
Op 15 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Vette schoenen :)

 
Op 15 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Erg leuke outfit! Ik volg je vanaf nu op bloglovin =)

Liefs,
PiinkBeautyPrincess

 
Op 16 oktober, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Leuke outfit! I love blog too.. ;)

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 17 oktober, 2013 , Blogger Amber zei...

Het idee vind ik erg leuk, maar het model zou mij denk ik niet staan!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage