This page has moved to a new address.

TRENDS: HERFST WINTER 2013/ 2014

CHICKS ABOUT FASHION: TRENDS: HERFST WINTER 2013/ 2014

14 oktober 2013

TRENDS: HERFST WINTER 2013/ 2014

 

Ben jij een fashionista? Dan wil je deze trends zeker niet missen! Ik heb een selectie gemaakt van de herfst en winter 2013/2014 trends, die gespot zijn op de catwalk. Veel trends kunnen je al een beetje bekend voorkomen, alleen zijn ze dan net even in een ander jasje gestoken. Wat gaan we veel zien? Lekker veel en heftige prints, dus je kunt weer gaan combineren. Daarnaast zijn grote jassen en sweaters onmisbaar. Maar daarmee zijn we er nog lang niet. De ruit zal weer terug komen, maar we kunnen ons ook lekker sportief blijven kleden. En wie denkt dat alleen donkeren kleuren gedragen gaan worden deze hefst en winter heeft het helemaal mis. Pastel- en poedertinten zijn namelijk één van de modetrends deze herfst en winter. Ook op de catwalk was zacht roze een graag geziende kleur. 

TREND 1 | SPORTIEVE KLEDING
TREND 2 | WINTERPASTEL
TREND 3 | PUNK
TREND 4 | TOMBOY
TREND 5 | CRAZY BONT
TREND 6 | SCHOTSE RUIT
TREND 7 | JAREN 50 INVLOEDEN
TREND 8 | PRINT MIX

Deze trends zijn natuurlijk alweer doorvertaald door bedrijven naar de 'normale' kleding die wij dagelijks dragen. Dus wat is voor jou echt onmisbaar dit seizoen?


Follow me on

Labels: , , , , ,

31 reacties:

Op 13 oktober, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

super selectie heb je gemaakt vind alle trends super op zen eigen manier tomboy en dan vooral oversized vind k leuk, maar ook de ruitjes en dan vooral blousjes :P zijn fave en tja furr <3

liefs 1310bynora.com

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger Kelly zei...

Leuke items allemaal!

 
Op 13 oktober, 2013 , Anonymous Axelle zei...

heel leuk!

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger Kikki zei...

Leuke trends! Ik kan in de sportieve trend mezelf wel een beetje vinden!

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Punk. tomboy en schotse ruit zijn mijn favoriet!




www.style-chameleon.com

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuk! Ik ben vooral fan van de pastelkleurtjes ;)
xxRoos

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger Veronique zei...

Hele leuke trends!

 
Op 13 oktober, 2013 , Blogger Dascha zei...

Wauw, echt heel gaaf <3

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 13 oktober, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

leuke trends, like the jaren 50 invloeden

 
Op 14 oktober, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Ik vind die zachtroze kleur erg leuk! XO

p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

 
Op 14 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super leuke trend inspiratie post!

 
Op 14 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Top gedaan!

Dit is inderdaag gaaf en super handig dus bedankt voor de tips ladies :D

Ik heb ook een nieuwe post en ben benieuwd naar jullie mening girls :)

Liefs!

Are you a classic York lady?


 
Op 14 oktober, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Ruitjes vind ik echt geweldig! De tomboy en punk vind ik altijd leuk!

Xo

 
Op 14 oktober, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Leuk artikel!
Ik ben vooral fa van de schotse ruit :-)

xo

 
Op 14 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Heel mooi! vooral die grote jassen!

♥ kisses Glamorousvision

www.glamorousvision.blogspot.com

 
Op 14 oktober, 2013 , Blogger Romy zei...

Leuk artikel! Die eerste foto vind ik echt prachtig. Lange jassen en prachtige herfstkleuren, daar ben ik voor in!

 
Op 14 oktober, 2013 , Blogger My secret shopping zei...

Wow! cute!

 
Op 14 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks! En ik zal een kijkje nemen.

 
Op 14 oktober, 2013 , Blogger Guylaine Fréderique zei...

Wauw wat leuk gedaan! Mooie selectie ook. Liefs

 
Op 14 oktober, 2013 , Blogger Ellemieke zei...

Die jaren 50 invloeden vind ik echt zo leuk :)
x

 
Op 14 oktober, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Heerlijke inspiratie zo eigenlijk wel! Ik heb niet echt iets wat ik echt voor deze winter speciaal wilde hebben...

Xx Alex

 
Op 15 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

goed uitgekozen, mooie blog, mooie post
check onze blog, zullen we volgen
http://www.we-heart-fashion.com

 
Op 15 oktober, 2013 , Blogger Joy. | JUSTLIKESUSHI.COM zei...

Leuke post!
With love,

Joy

n e w b l o g | justlikesushi.com

 
Op 15 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuk post! Ik ben zelf helemaal weg van de Tomboy en Jaren '50 invloeden. :)

www.laurettie.blogspot.com

 
Op 15 oktober, 2013 , Anonymous welovefur zei...

I really like the first one outfit
xoxo
www.welovefur.com

 
Op 15 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks :)

 
Op 15 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Bedankt!

 
Op 15 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Inspiratie is altijd fijn he?

 
Op 15 oktober, 2013 , Blogger Unknown zei...

Bedankt :)

 
Op 16 oktober, 2013 , Blogger Robin zei...

Erg leuk om te zien er zitten een paar hele mooie bij.;)
X

 
Op 16 oktober, 2013 , Blogger Wendy zei...

Leuke post! Altijd handig op alles onder elkaar te zien :)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage