This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: 02112013

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: 02112013

4 november 2013

OUTFITPOST: 02112013

























Een nieuwe maand. Tijd voor nieuwe outfit foto's. Mijn tijd in Bosnië zit er bijna weer op. Het is zo ontzettend snel gegaan al die maanden. Mijn zomerkleding is alweer in Nederland, alleen dat was niet zo slim om te doen. Het is hier namelijk nog onwijs warm! Vorig jaar was ik rond deze tijd ook in Bosnië. Toen was er sneeuw! En nu is het al de hele week 26 graden, dus ik klaag echt totaal niet. Het enige is dat ik nu alleen maar winter kleding bij me heb. Voor de outfit foto's is dat wel goed, want ik wil jullie niet jaloers maken in zomer jurkjes ;-)

Het shirt en de ketting zijn van de webshop Mode Musthaves For You, of misschien beter bekend als MM4U. Alle musthaves die zij verkoopt zijn echt een stuk goedkoper dan op de meeste webshops. Neem hier snel een kijkje. Alle prijzen zijn (bijna) altijd inclusief verzenden. En daarnaast is de service PERFECT! Voor wie mij volgt op Facebook heeft vast wel gemerkt dat ik het vaak over MM4U heb.



Shoes: Timberland | Pants: H&M | Jacket: Fashion items 2 Have | Shirt + Necklace: MM4U


Follow me on

Labels: , , , , ,

42 reacties:

Op 02 november, 2013 , Blogger Kelly zei...

Wat een leuk shirt!

 
Op 02 november, 2013 , Anonymous beautytalk zei...

Super leuk t-shirt!
Eefje

 
Op 02 november, 2013 , Blogger Karlien zei...

Leuke outfit! En heb jij even geluk met dat lekker warm weer :)
http://polishedcats.blogspot.be/

 
Op 02 november, 2013 , Blogger Anita - Fashion Attacks zei...

Heel leuk shirt! Mooie ketting ook!

X

 
Op 02 november, 2013 , Anonymous Tess Evea zei...

Wat een toffe ketting, sowieso is het een leuke outfit!

 
Op 02 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Tof shirt heb je aan ! X

 
Op 02 november, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Leuk shirt!



www.style-chameleon.com

WIN A HAIR TREATMENT!!!

 
Op 02 november, 2013 , Anonymous Charlotte zei...

Wat een tof shirt <3

 
Op 02 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een gaaf shirt! :)

xo Liesbeth
http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

 
Op 02 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Te gekke outfit en je shirt is zo mooi! Love your hair!

 
Op 02 november, 2013 , Blogger Anne zei...

Leuke outfit!

 
Op 02 november, 2013 , Blogger Marlies zei...

Leuke outfit, dat shirt is echt heel tof!

 
Op 02 november, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Geweldige ketting!

 
Op 02 november, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Wauw gave outfit! Staat je leuk!

Liefs 1310bynora

 
Op 02 november, 2013 , Blogger The Style Class zei...

Wat een leuke outfit. Geweldig shirt!

 
Op 02 november, 2013 , Blogger Jill zei...

Super gave ketting!

 
Op 02 november, 2013 , Blogger mm zei...

that tshirt is great haha and thanks for the tip!
http://eighteen-cool.blogspot.com/

 
Op 02 november, 2013 , Blogger Robin zei...

Mooie foto's je haar is echt prachtig:)

 
Op 03 november, 2013 , Blogger Resy zei...

Erg leuk shirt!

 
Op 03 november, 2013 , Blogger Lana zei...

Wat een leuk shirt!

 
Op 03 november, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Ik blijf dat shirt geweldig vinden! XO

 
Op 03 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

super mooi shirt!!

liefs daphneroos.blogspot.com xx

 
Op 03 november, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Geweldig shirt!

 
Op 03 november, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Super look weer!

Xo

 
Op 03 november, 2013 , Blogger Sisters and Sisters zei...

leuke shirt x www.sistersandsisters.com

 
Op 04 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hoop dat je er iets aan hebt!

 
Op 04 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Haha thanks!

 
Op 04 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik ook ;-)

 
Op 04 november, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Gaaf shirt!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 04 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Mooie foto's!!!

Echt gaaf met het zonlicht :D

Dus het zit er alweer bijna op jammer hoor, zolang je er maar even tussenuit geweest bent :)


Happy Monday!

Come by at The Fashion Milkshake!
Rebro Cosmetics Haul!

 
Op 04 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Haha dat shirt, leuk!

 
Op 04 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Tja, helaas! Nu begint bijna het echte leven voor mij.

 
Op 04 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Toffe look! x Inge

www.amaroux.nl

 
Op 04 november, 2013 , Blogger Kikki zei...

Weer een super gave outfit! Ik ben echt jaloers op je, dat je nog steeds in Bosnië bent! Lijkt me echt heerlijk!

 
Op 04 november, 2013 , Blogger perfect hippie zei...

Ha! Dat shirt is heel leuk! Misschien moet ik ook maar eens een keer outfit foto's op mijn blog zetten, is toch wel heel erg leuk :)

 
Op 04 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

leuke foto's! leuk shirt
http://www.we-heart-fashion.com

 
Op 05 november, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Leuke ketting !
liefs,

 
Op 05 november, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Leuke outfit!
Liefs

 
Op 05 november, 2013 , Blogger Mandy zei...

Wauw! Kiki
Wat een onwijs mooie foto's weer!

Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 06 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks lieverd!

 
Op 06 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Moet je zeker doen! Is altijd leuk.

 
Op 06 november, 2013 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

ben jaloers op je fotos en figuurtje wauw!
je hebt ook een erg leuke blog meid
ik volgde je nog niet (oops) nu wel via GFC

lots of love
http://rachelkromdijk.blogspot.nl

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage