This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: 06112013

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: 06112013

7 november 2013

OUTFITPOST: 06112013



Chicks About Fashion/ ChicksFashion? Het lijkt net mijn zusje! Alleen is dit een webshop. Geen CAF maar Chicksashion. Paar maanden geleden is de webshop gelanceerd. Je kunt hem hier bekijken. Hun doel van de eigenaresse is om fashion chicks te kunnen voorzien van alle laatste ‘fashion’ trends, vandaar de naam Chicksfashion.nl , alle fashion voor chicks op één website. Of je nou op zoek bent naar sieraden, kleding, modeaccessoires of schoenen, je vindt het allemaal bij hun in de webshop. Zit je op dit moment een beetje krap bij kast? Dan heeft Chicks Fashion ook een kopje met budget items.

De sweater en sieraad komen dan ook uit deze webshop. Naast de webshop hebben zij ook een blog! Ik heb hier laatst een artikel op mogen schrijven. Bekijk mijn artikel hier. En daarnaast heb ik het logo voor deze webshop gemaakt. ChicksFashion heeft Facebook, Instagram en Pinterest


Shoes: Vans | Pants: Ebay | Sweater + Jewelry: Chicks Fashion


Follow me on

Labels: ,

44 reacties:

Op 06 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw love the outfit en heel mooi gedaan met je haar!

 
Op 06 november, 2013 , Blogger Sanne zei...

Je haar is zo mooi!

Sanne
Confessions of a blonde

 
Op 06 november, 2013 , Blogger Sanne zei...

Je haar is zo mooi!

Sanne
Confessions of a blonde

 
Op 06 november, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Leuke outfit!:)

Xx Alex

 
Op 06 november, 2013 , Anonymous Charlotte zei...

Wat een leuke outfit
Gave vlecht! <3

 
Op 06 november, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een leuke trui! Mooie outfit!

Liefs 1310bynora.com

 
Op 06 november, 2013 , Blogger Levande zei...

Hele mooi outfit. Ik vind je armbandje erg leuk! <3

 
Op 06 november, 2013 , Blogger Eve Dijkema zei...

Die trui is erg leuk! Liefs x

 
Op 06 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

wow ! you have so beautiful hairs ! I really love them :)

www.izabielaa.blogspot.com

 
Op 06 november, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Leuke sweater! Het lijkt daar nog zulk lekker weer! XO

 
Op 06 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke pull! En je haar is echt prachtig!

 
Op 06 november, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Top outfit! En zo als ik al zei vind ik je haar echt heel leuk, onwijs jaloers!!

Xo

 
Op 06 november, 2013 , Blogger By-Evelien zei...

hele gave tas! :)

 
Op 06 november, 2013 , Blogger Anne zei...

Ik ben gek op je trui!

 
Op 06 november, 2013 , Blogger Lana zei...

Leuke trui!

 
Op 06 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Mooie outfit! Ook gaaf dat je het logo voor die site hebt ontworpen :)
xxRoos

 
Op 07 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

SIMPLE AND BEAUTIFUL ! <3


STYLE-SQUARED ON BLOGGER
STYLE-SQUARED ON FACEBOOK

 
Op 07 november, 2013 , Blogger Luna zei...

Wauww, ik vind de foto's echt mooi! En leuke outfit!
Ik ga meteen een kijkje nemen op de webshop. Liefs Luna

 
Op 07 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Moet je zeker doen!

 
Op 07 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ja leuk he? Ik vind ontwerpen ook echt ontzettend leuk.

 
Op 07 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Serieus Joy, geef mij jouw haar! Ik wil jouw kleur..

 
Op 07 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Is het ook ;-) 26 graden. Dus dit was alleen voor de outfit foto haha.

 
Op 07 november, 2013 , Blogger Elsa zei...

Leuke outfit Kiki!!! En hoe doe je dat toch met je haar? Zit zo mooi!!! :-D

Liefs,

Elsa.

 
Op 07 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Je maakt een invlecht en die vlecht je daarna mee met je gewone vlecht. Mega simpel!

 
Op 07 november, 2013 , Anonymous Sofie zei...

Hele mooie outfit en ohh ben jaloers op je heerlijk dikke haar!
xx Sofie

www.soophisticated.com

 
Op 07 november, 2013 , Blogger The Style Class zei...

Wauw super leuke outfit. Mooie tas!

 
Op 07 november, 2013 , Blogger c zei...

Gaaf shirt!

<3

 
Op 07 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat leuk dat je er een logo en artikel voor hebt mogen maken. Ik vind de kleding erg leuk :)

Liefs,
Kim

 
Op 08 november, 2013 , Blogger Sara zei...

Leuke outfit, ik vind je legging en trui heel tof!

 
Op 08 november, 2013 , Blogger Krizia zei...

Love the tiger sweater!

x Krizia

Shark Attack - Fashion Blog

 
Op 08 november, 2013 , Blogger Michelle zei...

Prachtige foto's! Vooral de laatste <3 b.t.w Hoe was je trip naar Kroatie? Naar je zin gehad?
Liefs Michelle

www.mforfashion.com
Personal Fashionblog

 
Op 09 november, 2013 , Blogger Trudy Danso zei...

mooie foto's!! x

 
Op 09 november, 2013 , Blogger Liese zei...

Heel leuke foto's! :)
Die broek is echt geweldig!

Liefs, Liese
Cats & Dresses

 
Op 09 november, 2013 , Anonymous Daphne zei...

Wat zit je haar leuk! En het armbandje vind ik mooi, subtiel maar toch speciaal :)

 
Op 09 november, 2013 , Blogger Nena zei...

Mooie trui!

http://turn-it-insideout.blogspot.be

 
Op 09 november, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Hele stoere outfit! En wat een gaaf armbandje heb je om.
Ik ga gelijk even kijken op de site!

 
Op 09 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks!

 
Op 09 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Bedankt!

 
Op 09 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ja het was super leuk, we hadden mega lekker weer! Nu nog een paar dagen in Sarajevo en dan helaas weer naar Nederland. Ga het wel echt missen, maar mijn vriend wilt gewoon terug naar Nederland haha.

 
Op 11 november, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wauw Kiki! Je ziet er prachtig uit :) Ik vind je trui heel tof! Wanneer kom je trouwens terug naar Nederland? xo

 
Op 15 november, 2013 , Blogger Eva zei...

Wauw heel moooi! Dat armbandje vind ik prachtig!

 
Op 15 november, 2013 , Blogger Lisanne zei...

Leuke outfit! Je haar zit echt heel leuk!

 
Op 17 november, 2013 , Anonymous Aurélie zei...

Perfecte look gewoon! Echt mooi! :)
x

 
Op 21 november, 2013 , Anonymous Kimberley zei...

Wauw wat een mooie vlecht! Je hebt ideaal haar voor dit kapsel! Mooi gecombineerd met je outfit. Mooi hoor!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage