This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: KEEP IT FASHIONABLE

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: KEEP IT FASHIONABLE

28 november 2013

OUTFITPOST: KEEP IT FASHIONABLE























Ben jij ook zo’n mode liefhebber en raak jij ook geïnspireerd door trends en musthaves? Dan ben je bij Elise Store op het juiste adres. De webshop www.elisestore.nl staat voor unieke stijl, eigenzinnig, stijlvol en betaalbare prijs. Bij Elise vind je elke week weer de nieuwste  fashion items en is er altijd wel iets te vinden wat bij jou stijl past. Vele van jullie zullen Elise Store vast al wel kennen. Zowel op Instagram en Facebook hebben zij namelijk 10 duizend volgers! Iets om jaloers op te zijn. De outfit die ik draag is helemaal van de webshop. Behalve de schoenen. Die zijn van Bronx.  De sweater vind ik echt heel erg leuk. Dit komt door de tekst die er op staat. Wat vinden jullie van mijn outfit? En vergeet niet een kijkje te nemen op de  webshop.





Follow me on

Labels: ,

53 reacties:

Op 27 november, 2013 , Blogger Dascha zei...

Wat een prachtige outfit <3

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 27 november, 2013 , Anonymous Loes zei...

Super mooi!

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Karlien zei...

Leuke, stoere outfit!

Liefs,
Karlien
http://polishedcats.blogspot.be/

 
Op 27 november, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Gave stoere outfit!

Liefs 1310bynora.com

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Stoere oufit!

 
Op 27 november, 2013 , Anonymous Charlotte zei...

Hele toffe outfit.
Ik vind je mutsje leuk!

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Echt een hele toffe outfit ! X Denise

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Resy zei...

Ik vind die trui echt heel leuk en leuke outfit ook!

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Jill zei...

Ik kende de site al! Mooie outfit, vooral de schoenen vind ik geweldig!

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Bo zei...

Je schoenen zijn echt heel gaaf! En je haren zijn zooo moooi wow <3

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Echt tof die outfit! Mooi blog :) Liefs

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Leonie zei...

Wat een ontzettend leuke outfit! Homies truien zijn zo leuk!

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Denise zei...

Ik ken het niet! Die trui is tof!

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super leuke outfit! Je boots zijn ook zo tof en ik vind de tekst heel gaaf op je sweater en beanie!

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Veronique zei...

Echt een hele leuke outfit! Ik heb ook zo'n trui :)

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

wauw ziet er super uit!

liefs,

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Kikki zei...

Die sweater is zo gaaf!

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Luna zei...

Stoere outfit!

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ja, de tekst is echt heel leuk :)

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks Bo!

 
Op 27 november, 2013 , Anonymous Axelle zei...

ik heb ook een homies trui! wel een grijze met paris erbij, maar die van jou vind ik ook erg leuk!

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Love it! Super leak. En wat staat die beanie je goed :D

X lisa

www.llittleblonde.com

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Simone zei...

Simpel maar leuk! Leuke beanie en trui ^^

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Hele toffe outfit! De tekst op je trui is inderdaad erg leuk, ik neem meteen een kijkje op de webshop!

 
Op 27 november, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Echt een hele toffe outfit!

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Nena zei...

Ik vind je haar echt ontzettend mooi!

http://turn-it-insideout.blogspot.be/

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een stoere outfit! Je haar maakt het echt helemaal af! Kisses

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Super leuk gecombineerd. En je haar <3

p.s. op mijn blog mag ik twee armbandjes weggeven! klik hier!

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een gave outfit! Echt superleuk gecombineerd zeg!
Ik ga gelijk even kijken op hun webshop! ;)

xo Liesbeth
http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Tessa zei...

Die trui wou ik ook zo graag, maar jammer dat nu bijna iedereen hem heeft!

Liefs, Tessa
www.beautylipss.nl

 
Op 27 november, 2013 , Blogger Michelle zei...

Stoere outfit! En ik vind je haar zo gaaf! p.s ben je weer terug in NL voorgoed?
Liefs Michelle

www.mforfashion.com
Personal Fashionblog

 
Op 27 november, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

wauwie echt gaaaf!

 
Op 28 november, 2013 , Anonymous JewelGift zei...

Lekker stoer!

Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 28 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een vette outfit !

 
Op 28 november, 2013 , Blogger THIS FEELING FROM WITHIN zei...

Je haar is echt super!

www.lovethefabric.blogspot.nl

 
Op 28 november, 2013 , Blogger Levande zei...

Je schoenen zijn prachtig. Wauwie! <3

 
Op 28 november, 2013 , Anonymous Suzanne zei...

Super toffe outfit! Heel erg mooie trui:)

 
Op 28 november, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Wat een stoere outfit en je haar is echt te gek!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 28 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks! En helaas ben ik weer terug, ik vind het echt jammer! Alleen mijn vriend wilde echt graag terug, dus dan heb je weinig keus.

 
Op 28 november, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wat een toffe outfit Kiki! Ik vind je sweater echt geweldig :) xo

 
Op 29 november, 2013 , Blogger Krizia zei...

Nog steeds verliefd op je haar!

x Krizia

Shark Attack - Fashion Blog

 
Op 29 november, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Super vet! Je haar en de look geweldig :)

Xo

 
Op 29 november, 2013 , Blogger Eline Blaise zei...

Super leuke outfit!! Die muts wil ik ook zo graag! x

 
Op 29 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hahaha, gelukkig ;-)

xx

 
Op 29 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Tegenwoordig zijn ze helemaal niet meer zo duur! Dus tijd om er eentje te kopen.

 
Op 29 november, 2013 , Blogger Remote Reporter zei...

Die truien zijn zo leuk! Ik heb ze al heel veel voorbij zien komen! xliefs

 
Op 30 november, 2013 , Blogger Unknown zei...

Klopt, heel veel mensen hebben hem nu.

 
Op 30 november, 2013 , Blogger Nadine zei...

Wat hb je gaaf haaaaaar! :D

 
Op 30 november, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Super toffe trui!
De rest van je outfit is ook heeel leuk!

xxx

 
Op 04 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

love!

 
Op 05 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit heb je aan! Ik vind dat Homies shirt zo gaaf :)

 
Op 10 december, 2013 , Anonymous Anne zei...

Stoere outfit, vooral die trui is leuk! Liefs!

 
Op 26 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

hoi. Ik ben Pools, maar ik kan het Nederlands en deze blog ik echt leuk. volgens mijn Poolse vrienden dit blog is een geweldige. ik hou van je <3 <3 <3

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage