This page has moved to a new address.

NEW IN: PRIMARK EINDHOVEN AANKOPEN

CHICKS ABOUT FASHION: NEW IN: PRIMARK EINDHOVEN AANKOPEN

13 december 2013

NEW IN: PRIMARK EINDHOVEN AANKOPEN



Ik ben een beetje laat met mijn blog, maar ook ik was aanwezig tijdens de opening van de Primark in Eindhoven. Het was weer mijn eerste event sinds ik terug ben uit Bosniƫ. De Primark in Eindhoven telt maar liefst vier verdiepingen (een kelder, begane grond, eerste en tweede verdieping) en is hiermee de grootste Primark van de Benelux. De deuren gingen voor het 'normale' publiek rond elf uur open, maar er waren al echte Primark-fans die rond zeven uur zaten te wachten tot ze naar binnen mochten. En natuurlijk heb ik op deze dag geshopt.


 De tas die je op de bovenste afbeelding ziet, gebruik ik voornamelijk als clutch. Ik ben er echt ontzettend blij mee. Daarnaast heb ik twee rokken, een top en een jurk gekocht. Ik ben geslaagd!

Naar welke Primark gaan jullie meestal?


Follow me on

42 reacties:

Op 12 december, 2013 , Blogger Angie zei...

Mooie dingen heb je! Vooral die jurk is echt tof! Ik ga eens uitzoeken of Eindhoven voor de rest de moeite waard is om naar af te reizen... Ik ging altijd naar Rotterdam totdat er eentje in Almere opende, en die is erg netjes moet ik zeggen. maar zo eentje met vier verdiepingen is heeel verleidelijk ;)

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Mooie items heb je geshopt en gaaf dat je ook bij de opening aanwezig was :D

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Ma Cherie D zei...

I was in Eindhoven in airport when I was going home in Bosnia, but I didn't know for Primark, pity.

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Erg leuke rokjes! XO

 
Op 12 december, 2013 , Anonymous Axelle zei...

ooh heel leuke aankoopjes!

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Simone zei...

Toen ik er zelf was, vond ik er weinig aan. Maar dat rokje vind ik wel heel erg leuk!

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Jennifer zei...

Hele leuke items!

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Anne zei...

Oe, zo'n tasje zoek ik al heel lang! Als ik binnenkort nog bij een primark kom weet ik zeker waar ik voor ga, haha!

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Ooh je hebt echt leuke items gekocht, die heb ik laatst niet meer zien hangen toen de primark al een tijdje open was. Ik had voor mijn gevoel veel te weinig shoptijd bij de opening, dus heb niet alles zien liggen helaas. Leuk dat ik je tegen was gekomen!
Jaa die mensen voor aan de deur zaten er zelfs al vanaf 5u, de die-hards ;)

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Tessa Klok zei...

Leuke dingen hoor!! xx

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Je hebt leuke dingen gekocht :)

Xo

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Michelle zei...

Gave items Kiki vooral de kokerrok! Bij ons heb ik hem nog niet gezien :(
Ik ben benieuwd naar je volgende outfitpost -x- Michelle

www.mforfashion.com
Personal fashionblog

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Leuke aankopen! :)

Ik ga altijd naar Zaandam, maar Eindhoven was zeker mooi!

Xx Alex

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Fashion meets Beauty zei...

Ik ging altijd naar Almere, maar ik wil binnenkort naar Eindhoven :D

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

wauw leuke dingen heb je geshopt meid! Erg leuke primark lijkt mij dat!
En veel groter en minder chaotische dan die in Rotterdam lijkt me

liefs,

 
Op 12 december, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Leuke shoplog! Je rokje is echt heel tof.

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wat een leuke aankoopjes zeg! Ik vind je clutch en rokken heel tof :) xo

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Marenlotte zei...

Toffe aankopen, ik wil ook snel een kijkje gaan nemen in de Primark in Eindhoven!

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke aankoopjes heb je gedaan ! X Denise

 
Op 12 december, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een fijne aankopen!

Liefs 1310bynora

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hij is zeker leuk dan die in Rotterdam, alleen ik vind denk ik Almere of Zaandam het fijnst.

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik heb vandaag foto's gemaakt!

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik had ook echt veeeel te weinig tijd. Die rondleiding duurde gewoon lang, daarom gingen Inge en ik op een gegeven moment zelf shoppen. Elke opening is namelijk hetzelfde en inmiddels ken ik de rondleiding wel. En vond het ook heel leuk om je tegen te komen. Weet ik eindelijk met wie ik altijd berichtjes stuur -)

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hij is er ook in het rood! Die heb ik voor mijn zus gekocht.

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Je moet ook net geluk hebben. Laatste tijd slaag ik ook niet meer echt bij de Primark.

 
Op 13 december, 2013 , Blogger Dorien zei...

Leuke aankopen, die rokken ziet er echt supercool uit!

 
Op 13 december, 2013 , Anonymous Nienq zei...

Hele leuke aankopen Kiki! Ik had het echt super druk met school dus kon er helaas niet bij zijn:( Moet ook maar snel weer even gaan!

Liefs!

X

Nienq | Heb je mijn laatste post al gezien?

 
Op 13 december, 2013 , Blogger Eline Blaise zei...

Erg leuke aankopen! Ben eens benieuwd hoe je die zal dragen :) x

 
Op 13 december, 2013 , Anonymous Charlotte zei...

Wat een leuke aankopen!

 
Op 13 december, 2013 , Blogger The Style Class zei...

Wauw wat een prachtige foto's! Lijkt me echt een mooie winkel.

 
Op 13 december, 2013 , Blogger Bo zei...

Mooie aankopen! Ik wil binnenkort ook de primark in Eindhoven bezoeken!

 
Op 13 december, 2013 , Blogger IANFB zei...

Leuke spulletjes! Ziet er geslaagd uit ;)

x J. from iatenoodlesforbreakfast.blogspot.nl

 
Op 14 december, 2013 , Blogger Wendy zei...

Leuke aankopen vooral het leren rokje :)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews.blogspot.com

 
Op 14 december, 2013 , Blogger Sisters and Sisters zei...

Wij waren er ook toen. Die tas is erg leuk!

 
Op 14 december, 2013 , Blogger Dascha zei...

Wat een leuke items :D
Ik moet daar ook heen haha!

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 15 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

I know, ik zag jullie nog!

 
Op 15 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ja, alleen het is best ver...

 
Op 16 december, 2013 , Blogger JewelGift zei...

Leuke aankopen!!

Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 16 december, 2013 , Blogger JewelGift zei...

Leuke aankopen!!

Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 17 december, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Hele leuke aankoopjes!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 17 december, 2013 , Anonymous Kimberley zei...

Hele mooie aankopen. Ik ben nog niet in Eindhoven geweest maar ze zeggen dat het daar leuker en overzichtelijker is dan in Rotterdam. Soms hebben ze erg veel leuke dingen en de andere keer niks naar mijn zin haha!

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ja, klopt. Rotterdam is echt onoverzichtelijk. Al hebben ze het wel een beetje aangepast. Maar Eindhoven is ook gewoon veel groter. Bredere paden enz.

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage