This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: FASHIONLUST

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: FASHIONLUST

11 december 2013

OUTFITPOST: FASHIONLUST

























FashionLust een super gave naam voor een super gave webshop. De webshop richt zich op de stoere en tegelijkertijd vrouwelijke jongedames van dit moment. Ik herken mijzelf daar precies in! Vandaar dat ik in deze outfit een shirt en vest draag van de webshop. Zij hebben trouwens op dit moment hele leuke beanies. Deze kun je hier bekijken. Als je mij volgt dan zag je al de Vogue beanie. Ben je op zoek naar leuke musthaves, variërend van flurry vesten, een gaaf jack of gewoon iets met studs? Klik dan gelijk op deze link www.fashionlust.nl. Voel jij je aangesproken als ik het over een social media junky heb? Dan raad ik je zeker aan om deze leuke webshop volgen. Facebook kun je hier bekijken en Instagram hier.

De armband ontving ik in een super origineel pakketje. Als je op zoek bent naar een origineels verjaardagscadeau, dan zou ik dit zeker overwegen. Ik heb het over de webshop www.bobini.nu. Elk Bobini sieraad is met de hand gemaakt, en wordt slechts in een kleine oplage geproduceerd. De stijl van Bobini sieraden kan omschreven worden als een combinatie van authentiek en stoer met een vrouwelijke twist. Bobini Vintage is een aparte Bobini lijn, en bestaat uit sieraden die gemaakt worden met onderdelen van vintage sieraden en andere antieke voorwerpen, welke persoonlijk worden uitgezocht op rommel- en antiekmarkten over de hele wereld. Ontzettend gaaf toch? Natuurlijk zijn ook zij te vinden op Facebook en Instagram.

 vest + shirt: FashionLust | Skirt: Primark | Shoes: RetroShoes (Sarajevo) | Jewelry: Bobini

































Follow me on

Labels: ,

38 reacties:

Op 10 december, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Ik vind die rok onwijs gaaf!

Xo

 
Op 10 december, 2013 , Blogger Karlien zei...

Zalige outfit! En heel leuke dat die armband zo exclusief is :)

Liefs,
Karlien

 
Op 10 december, 2013 , Blogger Anne zei...

Wat een mooie armband! X Anne

 
Op 10 december, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Ik ben fan van je outfit! Het armbandje valt zo lekker op:) XO

 
Op 10 december, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Wauw echt een heeeeele gave outfit! Ik ga gelijk een kijkje nemen op de webshop. Zo'n rok moet ik ook nog hebben! :)

 
Op 10 december, 2013 , Anonymous fashionadvies zei...

hele mooie outfit!

 
Op 10 december, 2013 , Blogger Robin zei...

Gave outfit staat je erg goed:)

 
Op 10 december, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Die rok staat je gaaf!



www.style-chameleon.com

 
Op 10 december, 2013 , Blogger Anne Stikvoort zei...

pretty bracelet :)

 
Op 10 december, 2013 , Blogger Krizia zei...

Echt een heel mooi armbandje!

x Krizia

Shark Attack - Fashion Blog

 
Op 10 december, 2013 , Anonymous Axelle zei...

super!!

 
Op 10 december, 2013 , Blogger The Style Avenue zei...

wijze outfit! ik heb ook zo'n rok en zou ze elke dag dragen :) ik combineer wel met geprinte stockings :)

 
Op 10 december, 2013 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

ziet er goed uit mooie look

liefs

 
Op 10 december, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Wat staat die rok je leuk zeg!

Liefs 1310bynora.com

 
Op 10 december, 2013 , Anonymous Vera zei...

Hele mooie outfit!

 
Op 10 december, 2013 , Blogger Jennifer zei...

Hele gave outfit! Ik ga snel een kijkje nemen in de webshop, ik ben benieuwd!

 
Op 10 december, 2013 , Anonymous Sanne zei...

Staat je goed!

 
Op 10 december, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Mooie outfit!

 
Op 10 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik moet alleen wennen hoe ik moet lopen met zo'n rok! Haha.

 
Op 10 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

De rok heb ik van de Primark in Eindhoven!! Heb jij die gewoon overgeslagen..

 
Op 10 december, 2013 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Gave rok...Ik zoek nog steeds z'n kokerrok...
Heel leuk gestyled..

New blogpost: ik ga op vakantie en neem mee...

 
Op 10 december, 2013 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wauw, je ziet er prachtig uit! Zo'n kokerrok staat je heel goed :) Ga je trouwens donderdag ook naar de Pie winterpicknick? xo

 
Op 10 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Mooi sieraad, ik vind je shirt ook onwijs leuk :)

 
Op 11 december, 2013 , Blogger Liese zei...

Oh wauw heel erg leuk!
Die rok vind ik echt super origineel (:

Liefs, Liese

 
Op 11 december, 2013 , Blogger Bo zei...

Wat een gaaf armbandje, heel mooi!

 
Op 11 december, 2013 , Anonymous Kimberly zei...

Ik vind je shirt onwijs tof zeg! :D I like!

 
Op 11 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Nee, ik werk nu :(

 
Op 11 december, 2013 , Blogger Dascha zei...

Prachtig meis!

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 11 december, 2013 , Blogger Esther - myconfashions.nl zei...

Gave outfit! Die rok staat je echt ontzettend goed
Liefs, Esther | Confashions

 
Op 11 december, 2013 , Anonymous Kiek zei...

waaauw, wat een leuke outfit! ik vind dat shirtje met die rok echt gaaf :) x

 
Op 11 december, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

this outfit is gorgeous, adore that skirt love how you wear it! very classy. xx

 
Op 11 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hele mooie outfit! Die rok staat je onwijs gaaf!

xo Liesbeth
http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

 
Op 11 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks Kiek!

 
Op 11 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Bedankt!

 
Op 12 december, 2013 , Anonymous Mademoiselle Sophistiqué zei...

de armband is heel leuk, en die rok = ah-mazing!

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een mooie rok! En zulke shirts vind ik zo gaaf!

 
Op 12 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

haha thanks!

 
Op 14 december, 2013 , Blogger Sisters and Sisters zei...

Wat een gave rok! Mooie outfit ook :)

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage