This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: GYPSI FASHION

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: GYPSI FASHION

16 december 2013

OUTFITPOST: GYPSI FASHION



Ik ben echt fan van shirts met gave prints of teksten. Ben jij ook zo'n fan? Dan moet je zeker een kijkje nemen op de Instagram  van Gypsi Fashion (@gypsifashion). Het label is voor zowel mannen als vrouwen en op dit moment verkrijgbaar via Instagram en Facebook. De eigenaresse Jasmijn ziet er zelf ook onwijs fashionable uit. Dit is ook zeker terug te zien in de kleding die zij verkoopt. Ik ben fan! En met mij haar 7200 Instagram volgers. Ben jij op zoek naar een shirt met gave print, jurk of een beanie? Het is allemaal bij Gypsi Fashion te vinden. Ik draag in deze outfit het Cavalli shirt. Deze is 24,95!

De ketting die ik draag is van de webshop www.ce-musthaves.com. Dit is een webshop met hele betaalbare sieraden. Zo is deze ketting bijvoorbeeld maar 8,95! Dus als je nog op zoek bent naar een mooie ketting voor de feestdagen, dan moet je hier zeker een kijkje nemen. CE Musthaves heeft naast een webshop natuurlijk ook Instagram en Facebook.






Follow me on

Labels: ,

31 reacties:

Op 14 december, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Leuk shirt! Ik ga maar meteen een kijkje nemen op haar Instagram! Xx

 
Op 14 december, 2013 , Blogger Sara zei...

Tof shirt! Ze verkoopt zulke toffe dingen :) Leuk gestyled ☺

Liefs

 
Op 14 december, 2013 , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure zei...

Wauw wat is jou haar toch mooi lang!
Vind de ketting heel leuk :)

XO

 
Op 14 december, 2013 , Anonymous Josie zei...

Ahhh love it!

 
Op 14 december, 2013 , Blogger Kelly zei...

Hele gave outfit!

 
Op 15 december, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

waaah je shirt is zo gaaf!

 
Op 15 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks :)

 
Op 15 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Moet je zeker doen!

 
Op 15 december, 2013 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Goede look meid>>>> top

New blogpost: outfit

 
Op 15 december, 2013 , Blogger Marlies zei...

Dat rokje ziet er tof uit, mooi met de verschillende delen (nep)leer en gewone stof :)

 
Op 15 december, 2013 , Blogger Tabet zei...

Great pictures and a very nice look. The top is amazing! :)
Love
Tabea

http://wolkedrei.blogspot.de/

 
Op 15 december, 2013 , Blogger Kikki zei...

Gave outfit!

 
Op 15 december, 2013 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

wauw erg gave outfit girl! en je haar is echt zo prachtig!
liefs en hoop dat je een leuk weekend hebt gehad!

 
Op 16 december, 2013 , Blogger JewelGift zei...

Stoere combi;). Rokje staat leuk bij je shirt.

Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 16 december, 2013 , Blogger Sanne zei...

Ben verliefd op je shirt én je haar. Het ziet er zo gezond en mooi uit!
x

 
Op 16 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gaaf! Ik ga een een kijkje nemen. Xx

 
Op 16 december, 2013 , Blogger Sharon zei...

tof je outfit en je haar!!

liefs, sharon
www.fffocus.nl

 
Op 16 december, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Ik vind je rok vooral heel erg leuk!! XO

 
Op 16 december, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Gaaf shirt!



www.style-chameleon.com

€750 GOODIEBAG GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

 
Op 16 december, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

you have a great style :)

 
Op 16 december, 2013 , Anonymous Nienq zei...

Hee Kiki,

Thanks voor je comment! :)

X

 
Op 16 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Oeeeh gave top! <3

 
Op 16 december, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Hele gave outfit! Ik vind de ketting ook erg mooi!

Ben je alweer een beetje gewend aan Nederland? :)

Even iets heel anders: je had gereageerd op mijn winactie, maar ik kon er niet uit opmaken of je meedoet. Kan je dat even laten weten? Ik zou het namelijk jammer vinden als ik je niet meeneem als potentiële winnares, terwijl je misschien wel mee wilde doen!

Xx Alex

 
Op 17 december, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Heel leuk! Gaaf shirt!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 17 december, 2013 , Blogger Sisters and Sisters zei...

Gave top x www.sistersandsisters.com

 
Op 18 december, 2013 , Blogger Wendy zei...

Hele gave top! Staat je geweldig! <3

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
Op 18 december, 2013 , Blogger Dascha zei...

Een prachtige outfit!!

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks meid

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Geen dank ;-)

 
Op 19 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Hmm, ik moet echt nog wel wennen hoor! Maar de tijd gaat alweer zo snel. Ben nu al een maand terug! En nee ik doe niet mee :)

 
Op 28 december, 2013 , Anonymous Kimberley zei...

Stoere outfit! Heel mooi gecombineerd!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage