This page has moved to a new address.

TRENDS: HAARTRENDS VOOR DE FEESTDAGEN

CHICKS ABOUT FASHION: TRENDS: HAARTRENDS VOOR DE FEESTDAGEN

22 december 2013

TRENDS: HAARTRENDS VOOR DE FEESTDAGEN
















Over paar dagen is het alweer Kerst en ook het einde van 2013 komt in zicht. Het is weer tijd voor veel kerstborrels, feesten en diners.  Naast een geweldige outfit wil je natuurlijk ook een schitterend kapsel, maar wat is er allemaal mogelijk met het haar? Check snel deze filmpjes en creëer de mooiste kerstlook!


TREND 1 | U P D O / V I N T A G E 
De trend van dit jaar is het vintage gevoel. Dit retro kapsel varieert van romantisch tot wild en strak. Denk bijvoorbeeld aan getoupeerde lokken of een mooie slag!







TREND 2 | P A A R D E N S T A A R T
De paardenstaart kan ontzettend chic staan. Draag hem simpel. 







TREND 3 | V L E C H T
Met deze trend ben ik ontzettend blij, ik draag namelijk regelmatig vlechten in mijn haar. Dit seizoen kun je echt alle vlechten in je haar maken. Denk aan smalle of brede vlechten, watervalvlechten een vissengraadvlecht of een vlecht als haarband.








TREND 4 | D E   K N O T
Een knot is het perfecte klassieke kapsel voor de feestdagen. Paar dagen geleden ben ik naar de Primark geweest om een 'donut' te halen, zo kun je heel gemakkelijk zelf een mooie grote knot bij jezelf maken.







TREND 5 | KRULLEN
Net zo als de knot, zijn krullen altijd perfect tijdens Kerst en Oud en Nieuw.  De krullen kunnen variëren van retro krullen, tot mooie grote bouncy curls. Wil je geen hitte gebruiken, kijk dan het onderste filmpje.








TREND 6 | A C C E S S O I R E S
Heb je bijvoorbeeld kort haar, of zie je de bovenstaande kapsels niet helemaal zitten. Kies dan voor de accessoires. Heb je kort haar, dan kun je je haar volume geven en dan een mooie haarband in doen. Maar ook met lang haar kun je gemakkelijk accessoires gebruiken. Dit maakt je haar nog net wat feestelijker.






Hebben jij al een idee wat je met je haar gaat doen? Let me know!


Follow me on

Labels: , , ,

27 reacties:

Op 20 december, 2013 , Anonymous Kirsten zei...

Er zitten echt hele mooie kapsels tussen!

 
Op 20 december, 2013 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Wauw, thanks! XO

 
Op 20 december, 2013 , Anonymous Tess Evea zei...

Oh ja wauw, ik vind eigenlijk alles mooi.

 
Op 20 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Handige inspiratiepost! Ik heb mijn haar ook meestal los en soms een vlecht! Maar een donutknot lijkt me ook wel leuk, die ga ik een keer proberen! :)

xo Liesbeth
http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

 
Op 20 december, 2013 , Blogger Robin zei...

Heel leuk mijn favorieten zijn 1 en 3:) x

 
Op 21 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat leuk! Alles is mooi!
lovetheprettylittlethingsoflife.blogspot,com

 
Op 21 december, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Super mooi! Helaas kan ik niet veel met mijn korte dunne haar..

 
Op 21 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Aah wat een onwijs handig overzicht! De haarlook vind ik altijd erg lastig met de kerst, maar op deze manier wordt het stuk makkelijker :)

 
Op 21 december, 2013 , Anonymous Axelle zei...

zitten heel erg leuke tussen!

 
Op 21 december, 2013 , Blogger Krizia zei...

Heel leuke inspiratie!

x Krizia

Shark Attack - Fashion Blog

 
Op 21 december, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Amazing hairstyles <3

 
Op 21 december, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Heel mooi! Ik ga simpel voor krullen :)

Xo

 
Op 21 december, 2013 , Blogger Karlien zei...

Heel veel mooie kapsels! aaah keuzes!

Liefs,
Karlien
http://polishedcats.blogspot.be/

 
Op 21 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Ik ga één dag ook voor krullen!

 
Op 22 december, 2013 , Blogger Wendy zei...

Super handig dit!! Leuke kapsels allemaal. Ik ga denk ik voor de krullen :)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
Op 22 december, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
Op 22 december, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
Op 22 december, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Ik ben vooral fan van de eerste foto! Lekker nonchalant!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 22 december, 2013 , Blogger Fashion Oase zei...

Wauw, dat eerste kapsel is leuk!
De jurk komt van H&M.

http://fashionoase.blogspot.com

 
Op 23 december, 2013 , Blogger Dilara zei...

Leuke post zeg :)

 
Op 23 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wat een superleuke haar-ideeën!
xxRoos

 
Op 23 december, 2013 , Blogger De Dotties zei...

Er zitten er een paar hele leuke tussen!

 
Op 23 december, 2013 , Blogger Eline Blaise zei...

De eerste vind ik echt het mooist! Leuk dat je filmpjes koos in plaats van foto's! :) x

 
Op 24 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks! Zelf vind ik filmpjes altijd makkelijker. Weet ik gelijk hoe ik het kan maken, haha.

 
Op 24 december, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks!

 
Op 25 december, 2013 , Blogger Kikki zei...

Leuk artikel! Er zitten een paar hele gave tussen!

 
Op 27 december, 2013 , Blogger Malou zei...

Leuke trends :)

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage