This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: FASHAVES

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: FASHAVES

4 januari 2014

OUTFITPOST: FASHAVES



Ik wil iedereen nog een gelukkig nieuwjaar wensen! Dit is mijn eerste outfit foto van 2014. Ik zit te denken om samen met een vriendin een Youtube kanaal aan te maken. Hier laten we dan meer beauty gerelateerde dingen zien en tutorials. Lijkt dit jullie leuk? En verder wil ik misschien meer variatie op mijn blog. Wat vinden jullie bijvoorbeeld heel leuk om te zien/ lezen?

Vandaag draag ik een simpele outfit. Het shirt wat ik draag komt jullie vast al bekend voor. Deze is van de webshop Fashaves. Het is gewoon een makkelijk shirt om te combineren. Het fluffy vest is van de webshop FashionLust. En mijn bekende schoenen zijn uiteraard van Bronx.


















































En binnen 26 weken heb ik maar liefst 4200 volgers op Instagram (@chicksaboutfashion). Ik wil jullie hiervoor allemaal bedanken!



Follow me on

30 reacties:

Op 02 januari, 2014 , Anonymous Daphne zei...

Superleuk !!

 
Op 02 januari, 2014 , Blogger Melissa zei...

Heel mooie outfit! Nog een gelukkig nieuwjaar x

 
Op 02 januari, 2014 , Blogger Arletta zei...

mloooie outfit, en nog gelukkig nieuw jaar.xx

 
Op 02 januari, 2014 , Blogger Linda zei...

Mooie outfit! Ik vind je haar ook echt prachtig!
Zelf vind ik YouTube filmpjes op blogs steeds leuker worden, en als het je leuk lijkt zal ik het als ik jou was gewoon gaan proberen ;-)

 
Op 02 januari, 2014 , Blogger The Style Class zei...

Wat een leuke outfit , leuk shirt!

 
Op 02 januari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

gaaaf! wat zit je haar ook mooi!

 
Op 02 januari, 2014 , Blogger Dress your life. zei...

Leuke outfit :)
Naomi, x

 
Op 02 januari, 2014 , Blogger Eve Dijkema zei...

Oeh gaaf! Dat vestje is heel leuk! <3

 
Op 02 januari, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een gaaf shirt!
Ga je ook ff volgen op instagram :)!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 02 januari, 2014 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Nog een gelukkig nieuw jaar! Je ziet er weer top uit. En je insta is ook heel leuk :)

xo

 
Op 02 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuk t-shirt!

 
Op 02 januari, 2014 , Blogger Kikki zei...

Toffe ideeën, ik zeg doen!

 
Op 02 januari, 2014 , Blogger Marenlotte zei...

Ik vind je schoenen en shirt heel tof!

 
Op 03 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Gaaf shirt! :)

 
Op 03 januari, 2014 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wat een hoop leuke ideeën! Je moet zeker zo'n Youtube kanaal aanmaken :-) Ik zou bijvoorbeeld heel graag willen weten hoe jij je haar doet. En je ziet er weer mooi uit Kiki! Ik blijf je schoenen heel tof vinden xo

 
Op 03 januari, 2014 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Gave tekst en wat is je haar mooi zo met die krullen! XO

 
Op 03 januari, 2014 , Blogger Merdjelin zei...

Mooie outfit, vooral het shirt en de schoenen zijn gaaf! x

 
Op 03 januari, 2014 , Blogger Karlien zei...

simpel maar een super outfit!

Liefs,
Karlien

 
Op 03 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

youtube: ik zeg doen ;)
ik volg je op instagram en je hebt altijd leuke posts dus moet met youtube ook helemaal goed komen;)

gelukkig nieuw jaar,
Groet
Faye from fayezlc.com

 
Op 04 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Haha thanks! Nu moet ik het alleen nog waar kunnen maken ;-)

 
Op 04 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Thanks lieverd. Ik denk dat ik dan ook iets meer met mijn haar ga doen, dat is vaak waar ik opmerkingen over krijg.

 
Op 04 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Bedankt!

 
Op 04 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Jouw Insta ook ;-)

 
Op 04 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuk!

 
Op 04 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Ja, precies. Filmpjes zijn ook steeds leuker, alleen vind ik altijd dat een ander het net wat leuker kan.

 
Op 04 januari, 2014 , Anonymous Maartje zei...

Wow je schoenen zijn echt mooi!! Leuke outfit:)

 
Op 04 januari, 2014 , Blogger Rosanne zei...

Wat een leuke outfit heb je aan! En je haar wauwiee!
liefs

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger ST zei...

Wat zit je haar mooi zeg!

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger Saskia zei...

Leuke outfit, je schoenen zijn echt geweldig!!

♥ Saskia

 
Op 06 januari, 2014 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Leuke outfit! Ik ben nooit zo van de filmpjes, maar je YouTube idee klinkt goed! :)

Xx Alex

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage