This page has moved to a new address.

WIN 5x2 KAARTEN VOOR HET BFF-EVENT!

CHICKS ABOUT FASHION: WIN 5x2 KAARTEN VOOR HET BFF-EVENT!

31 januari 2014

WIN 5x2 KAARTEN VOOR HET BFF-EVENT!



Dit jaar vindt voor het eerst het BFF-event plaats in de RAI in Amsterdam . Misschien wel hét evenement van 2014, waar alles draait om Beauty, Fashion en Friends. Tijdens het event (15, 16 en 17 februari) zijn er allemaal te gekke dingen te doen, namelijk. 

- Bij binnenkomst een gratis sieraad van MyJewellery
- DIY workshops
- Fashion advies
- Catwalkworkshops van Mariana Verkerk (van HNTM!)
- Workshops over bloggen
- Je make-up en haren laten doen door professionals
- Gezichtsreiniger maken bij LUSH
- Laat je fotograferen voor de cover van de Cosmogirl
- De One Direction quiz waarbij je VIP kaarten kan winnen voor het concert
- Een optreden van B-Brave

En nog veeeeeel meer. En het leuke is, jij kunt hierbij aanwezig zijn! Ik mag namelijk 5 keer 2 kaarten weggeven onder mijn lezeressen. Het event duurt drie dagen (15, 16 en 17 februari) en met de kaartjes mogen jij en je BFF zelf kiezen op welke dag jullie willen gaan. Ik ga de 15e, dus wie weet kom ik jullie tegen! 


Meedoen? Laat dan hieronder in de reacties weten met welke BFF jij graag naar het event wil komen. Laat ook even je emailadres achter, zodat ik daarna gelijk contact met je kan opnemen.

Alle informatie over het event vind je op www.bffevent.nl.


 
Follow me on

46 reacties:

Op 28 januari, 2014 , Blogger Jennifer zei...

Wauw wat gaaf! I'm in! Als ik win ga ik met Ashley, mijn e-mail is jennifer.rood@live.nl!

 
Op 28 januari, 2014 , Blogger Merdjelin zei...

Wat super gaaf zeg!! Ik ben nog nooit bij zo'n event geweest en het lijkt mij onwijs gaaf om eens naar zo'n event te mogen en andere bloggers te ontmoeten!! Als ik win ga ik met Priscilla, mijn email is: merdjelin@outlook.com

 
Op 28 januari, 2014 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Super! Naar dit event zal ik wel kunnen! (want AFW moest ik helaas afzeggen) Ik zal heel graag met mijn vriendin Nikki heen gaan!

judithhuls@hotmail.nl
Fingers crossed!! XO

 
Op 28 januari, 2014 , Blogger Linda zei...

Dit lijkt mij zon onwijs leuk event om met mijn BFF Mariska heen te gaan! Ze is vorig jaar van het zuiden van het land naar Drenthe verhuisd en het lijkt mij erg leuk om met haar hier naartoe te gaan!

Mijn mail adres is: lindava1989@Gmail.com

Toffe actie! :)

 
Op 28 januari, 2014 , Blogger Sophie van Balen zei...

Wat een superleuke winactie! Als ik één van de gelukkige ben ga ik zeker weten met mn vriendin Michelle! Mijn email adres is sophievanbalen@gmail.com

Liefs ,
Sophie

 
Op 28 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Ah, jammer van AFW. Het was best leuk! Ik kon alleen ook niet alle dagen.

 
Op 28 januari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Mijn BFF (Roos♡) zijn de nu al 2 jaar bffs en het lijkt me leuk op haar te verrassen en we zij verslaafd aan beauty fashion enzo dus lijkt me tof!!!
Ps.super leuke blog en super leuke stijl!♡
Ps. Zoe.tje@me.com

 
Op 28 januari, 2014 , Anonymous Corine zei...

Lijkt me super leuk!! En ik weet zeker dat mijn vriendin Aimée het ook gaaf zou vinden. Mijn email adres is corinenelemans@hotmail.com
Liefs!

 
Op 28 januari, 2014 , Anonymous jacqueline zei...

Fantastisch hoor lijkt me zo leuk!

 
Op 28 januari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Wat leuk!! Als ik win, ga ik met mijn lieve vriendin Dille! Mijn email is donnermoiplusfashion@gmail.com. Xx

 
Op 28 januari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Omg echt een super event!! Ik zou daar graag heen willen met mijn Bff Zoë ♡ we love fasion ♡♡♡
Mijn mail is: roos381@gmail.com

 
Op 28 januari, 2014 , Blogger Jouvence zei...

leuke winactie xx

 
Op 28 januari, 2014 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wauw, wat een toffe winactie! Ik zou dolgraag met m'n zusje hier naar toe willen gaan :) m'n e-mail is: anouk_van_burken@hotmail.com xo

 
Op 29 januari, 2014 , Anonymous Felicia Rodrigues dos Santos zei...

Wat vet! Ik kan alleen helaas niet deze data :(

 
Op 29 januari, 2014 , Anonymous jacqueline zei...

Lijkt me super leuk!

 
Op 29 januari, 2014 , Blogger Charlotte zei...

Toffe winactie! Ik doe graag mee.
Ik zou samen met Marleen gaan omdat ze mij zo goed heeft gesteund tijdens de periode dat ik papa en opa ben verloren. Als bedankje gaan we dan een gezellig dagje weg <3
Dit is mijn email: blogcharr@hotmail.com

 
Op 29 januari, 2014 , Anonymous marlijn zei...

Wat tof dat je dit weg mag geven. Lijkt me echt een heerlijk event. Ik zou mijn zusje mee nemen, ze is tevens mijn beste vriendin en helpt me onwijs goed met mn webshop. Ik hoef haar maar te vragen en ze staat weer voor me klaar. Om haar te bedanken verdiend ze wel een lekker dagje weg met een hoop beauty en fashion. Iets beters kun je voor een vrouw niet verzinnen toch? Mn mail is; info@onlinefashionboutique.nl

 
Op 29 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wauw dit lijkt me echt super gaaf. Me vriendin Karlijn en ik zijn helemaal gek op mode en shoppen! Shoppen werkt voor ons rustgevend en we willen er natuurlijk altijd tip tip uitzien. Dit zou echt super leuk zijn om samen te doen we zijn binnenkort jarig en we weten nog niet wat we gaan doen we zijn 2 dagen na elkaar jarig en dit zou de ultieme oplossing zijn :D :D :D :D vooral na het moeilijke jaar dat ze achter de rug heeft met haar vader die elke x geopereerd moest worden aan zijn hart en een overspellig vriendje na 2,5 jaar. Ik gun haar weer een leuke tijd zonder aan de narigheid te denken!!

alett@live.nl

 
Op 29 januari, 2014 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Wat gaaf zeg!! Als ik niet win, ga ik er sowiso over nadenken om toch te gaan ;) Maar winnen lijkt me super, en leuk om je misschien weer eens tegen te komen ;)
Als ik win, neem ik graag Nadia mee om weer eens een gezellig dagje uit te hebben.
Mijn mail adres: hoursoffashion@live.nl

Fingers crossed!!

 
Op 29 januari, 2014 , Blogger Accrochable zei...

Yay! Super leuk! Ik doe graag mee.
Ik neem dan Mady mee, een van mijn beste vriendinnen!
Mijn email is: info@thedailyfashiondrug.com

Trouwens, inderdaad jammer dat we elkaar niet bij AFW hebben gezien!
Zag wel een leuke foto op facebook staan van je!:-)

xxx

 
Op 30 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Yaah! Super leuk deze actie!
Ik neem dan mijn zus Inge mee, zij is mijn bff-je ;)
en is ook echt de mode diva bij ons thuis! Dus hoop dat we winnen hihi
mijn mail is: hilde_hanssen@live.nl

Dikke kus

 
Op 30 januari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Lijkt me superleuk om heen te gaan met mijn bff!
Lekker de nieuwe fashion & beauty trends bekijken en heerlijk genieten!
Lijkt me superleuk om te winnen!
xx Anne
E-mail: annewildt@gmail.com

 
Op 30 januari, 2014 , Blogger c zei...

Lijkt ons echt super tof!

Xx
ittakes2tofashion@hotmail.com

 
Op 31 januari, 2014 , Blogger Suze zei...

Oh dit is super gaaf! Ik heb ook op Facebook al meegedaan, dus ik weet niet of het nog een keer mag! Maar ik zou graag samen met mijn vriendin Anouk gaan :)

Mijn e-mail adres is: labelofsuze@hotmail.com

 
Op 31 januari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Ah super gaaf event! Ik zou graag mijn tweeling zus denise meenemen! We deden vroeger alles samen, maar nu ik verhuisd ben zie ik haar veel minder! Dat neemt niet weg dat ze voor altijd mijn beste vriendin en zus zal blijven! Ik denk dat ik haar heel blij zal maken met dit uitje als ik win tenminste:p! Hope soo<3! Mijn e-mail adres is: lysanne.schwartz@gmail.com

 
Op 31 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke actie! Ik doe graag mee, ik wil hier graag heen!

 
Op 31 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
Op 31 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

k doe heel graag mee! Ik zou heel graag naar het BFF event willen gaan met mijn beste vriendin Noor omdat ik het super leuk vind en het een hele leuk actie is! ik ben er nog nooit geweest en zou heel graag met mijn BFF daar heen willen gaan omdat der broertje een ernstige ziekte genaamd Kawasaki heeft, en ze heeft echt opvrolijking nodig, want der broertje kan iedere moment dood gaan als hij weer zo een aanval krijgt. En daarnaast houdt ze echt super veel van beauty dingen, mode en fashion. En ik ook. En daarom wil ik dit ook heel erg graag winnen,. En we houden ook heel erg veel van optredens van bekende mensen. En ze is ook nog eens een grote fan van b-brave en ik ook heel erg! En ze is der altijd voor mij geweest, en nu wil ik iets voor haar terug doen. Ik hoop echt heel erg dat ik dit win, niet alleen voor mezelf maar meer voor haar. Ik gun het haar heel erg, en ze zou heel erg blij zijn met deze verassing.
mijn e-mail is: halimalemkadem@gmail.com
p.s super leuke actie!
xxx Halima

 
Op 31 januari, 2014 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Leuk! Ik heb al kaarten gehad, dus ik doe niet mee met de winactie. Maar ik ga ook, dus misschien zie ik je daar wel! :)

Xx Alex

 
Op 01 februari, 2014 , Anonymous Jacqueline zei...

Fantastisch samen met mijn dochter Daphne geweldig.
En dit weekend heb ik lekker vrij!

 
Op 01 februari, 2014 , Blogger nw zei...

wat leuk. ik zou mijn liefste en stoerste nichtje mee nemen. ze heeft veel te verduren gehad het afgelopen jaar is sinds kort haar benen kwijt maar zet zo goed door ik ben zo trots op haar en ze verdient een dagje genieten. (nikki_w_vdijk@hotmail.com)

 
Op 02 februari, 2014 , Anonymous GerretjeDirkje zei...

helemaal leuk! ik zou met lief vriendinnetje ryanne gaan! mijn email is doggy-jack@live.nl

 
Op 03 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wauw wat lijkt me dat super!! Ik zou graag mijn lieve vriendin lysanne meenemen, we zitten bij elkaar in de klas en zijn net aan onze stage begonnen, dus we zijn wel aan een leuke dag samen toe!!

middagtheecafe@hotmail.nl

liefs

 
Op 03 februari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Lijk me enorm leuke vriendinne dagje als ik ze zou winnen mag michelle mee
Email adres claud_iaatjuh@hotmail.com

 
Op 03 februari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Ik zou met mijn beste vriendin Joel gaan! Mijn email adres is tessakempff@gmail.com :)

 
Op 03 februari, 2014 , Anonymous Anita te Gussinklo zei...

Mijn nichtje wil hier dolgraag naar toe, dus ik waag een poging.
anita71@planet.nl

 
Op 03 februari, 2014 , Blogger nails_fashion_ zei...

superleuk dat je dit weggeeft! ik wil heel graag met mijn bff britney. wij hebben samen ook een blog en youtube account dus dan gaan we lekker de hele dag vloggen! ik hoop heel erg dat ik deze kaarten win. dan kan ik mijn bff ermee verassen. xxx melissa diddle-2@hotmail.com

 
Op 04 februari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Natuurlijk wil ik dit unieke BFF event niet missen. Om mijn BFF te verrassen is het natuurlijk wel ontzettend leuk als ik een setje van deze kaarten win? Toch? So please please please....dan maak je twee meiden zo ontzettend blij!!!!!! Ik ben al heel lang bevriend met mijn BFF Michelle , we hebben nooit ruzie, we doen heel veel dingen samen, we zitten namelijk allebei op de MAVO, dansen al samen vanaf dat we heel klein waren, logeren, en doen nog veel meer samen!! Dus daarom zou ik dit BFF event natuurlijk ook heel graag met haar mee willen maken!! Xxx ladyilse@hotmail.nl

 
Op 04 februari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

zooooo, dit is echt niet slim ! Meiden in de BFF leeftijd hun mailadres in laten vullen en publiceren. Sorry, maar dit vind ik echt een tekortkoming !

 
Op 05 februari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Hallo, ik ben kedi negede en ik kom aan uit noordwijk ik wil mijn allerbeste vriendin Jasmijn meenemen omdat zij altijd voor mij klaar staat en ik haar wil bedanken omdat zij mij voor mijn verjaardag mee naar parijs heeft genomen ik hou heel veel van haar en dit leuke event zou haar goed doen in deze moeilijke tijd ik zal het enorm waarderen als jullie mij kiezen mijn email is kedinegede@hotmail.com

 
Op 06 februari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Als ik win zou ik gaan met mijn vriendin Merel.
We zijn samen opgegroeid, vanaf dat we geboren werden zijn we al vriendinnen.
Inmiddels 15 jaar, ik zeg niet vaak BFF, maar ze is wel mijn BFF!

maureenlisanne@gmail.com

 
Op 06 februari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
Op 07 februari, 2014 , Blogger AnneliesedeW zei...

Als ik zou winnen dan zou ik met mijn moeder gaan, een hele erg leuke prijsvraag en een prachtige prijs :)

 
Op 07 februari, 2014 , Blogger AnneliesedeW zei...

Mail = anneliese.dewaal@live.nl

 
Op 10 februari, 2014 , Anonymous Cindy zei...

Leuk dat je kaartjes mag weggeven! Ik doe mee met de winactie!
Ik wil er heel graag heen, want het lijkt me daar ontzettend gezellig. m'n bff en ik kijken er al helemaal naar uit, en we hebben nog niet eens de kaartjes!! Wij houden allebei van shoppen, beauty en fashion. Dat is helemaal ons ding, dus het lijkt ons echt geweldig.
Liefs, Cindy

 
Op 11 februari, 2014 , Anonymous Nicky zei...

Super, graag neem in mijn vriendin Judith mee! We zien elkaar niet zo vaak omdat we allebei fulltime werken, en we wonen ook niet bij elkaar om de hoek. Dit zou dus een geweldig tripje voor ons wezen <3

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage