This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: BY TIARA

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: BY TIARA

8 februari 2014

OUTFITPOST: BY TIARA











Een tijd geleden kreeg ik een super leuk pakketje. Twee shirts van de webshop By Tiara. Door mijn baan heb ik helaas niet meer de tijd die ik vroeger had voor mijn blog. Al haar producten kun je op haar Instagram vinden (@bytiara). De tekst van dit shirt vind ik echt geniaal. Ik ben er dan ook super blij mee. Normaal draag ik dit shirt met een jeans en mijn leren jasje, maar vandaag dacht ik 'Hey, laat ik eens gek doen', haha.
Een update over mijn baan. Inmiddels ben ik druk bezig met een persevent voor te bereiden. Daarnaast zijn we alweer bezig met de SS2015 collectie en ben ik de website van Uzurii aan het aanpassen. Ik ben nog steeds super blij met de keuze die ik heb gemaakt. Het is voor iemand van mijn leeftijd echt een kans die je never nooit meer krijgt, dus ik pak hem met beide handen aan! En je moet ons echt volgen op Facebook/ Instagram. Binnenkort start namelijk de eerste winactie waarbij je slippers t.w.v. 70 euro kunt winnen!
 En voor de rest wil ik al mijn lieve Instagram volgers bedanken. Ik ben namelijk over de 5000 volgers heen!!

Follow me on

31 reacties:

Op 05 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuk zeg!!

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Suze zei...

Hele mooie outfit :)

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Leuke outfit! En wat gaaf dat je al zoveel volgers hebt op instagram!

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Merdjelin zei...

Heel gaaf outfit, lekker stoer!! En gefeliciteerd met je 5000 instagram volgers! x

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger The Style Class zei...

Wauw mooie outfit en gaaf zo met die overknees!

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Charlotte zei...

Toffe outfit! <3

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Stoere outfit!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger c zei...

super mooi

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Hele mooie outfit! Ik ben ook echt jaloers op je baan. XO

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Bo zei...

Wat een mooie foto's! Je baan lijkt me echt leuk en zoals je al zei: Je hebt echt geluk gehad!

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Kelly zei...

Hele gave outfit!

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Toffe outfit ! X Denise

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Karlien zei...

Leuke outfit!

Liefs,
Karlien

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Natasha zei...

Leuke outfit, je hebt echt een geweldige stijl!
Ik volgde ja al een tijdje via Instagram, nu ook via Bloglovin.

Liefs x

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Accrochable zei...

Leuke outfit!
Het shirt vind ik echt super vet.

xx

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Ah, leuk om te horen!

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Haha klopt!

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Thanks :)

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Ja, super gaaf! Dat er gewoon zoveel mensen zijn die mij willen volgen haha.

 
Op 06 februari, 2014 , Blogger (Retro) Sonja zei...

Wouuw, over de 5000 volgers op Instagram! Ik heb zojuist de 300 gehaald, haha! Maar ik ben ook pas sinds kort een beetje regelmatig gaan posten. Anyway, hele leuke outfit! Vind het echt leuk met die hoge sokken! :)

XX Sonja
www.redsonjafashion.com

 
Op 06 februari, 2014 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Hele leuke look! Over je baan heb ik gemist? wat doe je voor leuks?

xo

 
Op 06 februari, 2014 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Leuke outfit! :)

Xx Alex

 
Op 06 februari, 2014 , Blogger Saskia zei...

Wauw meer dan 5000 volgers, gefeliciteerd! :-) Je outfit is mooi!

♥ Saskia

 
Op 07 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wat een gaaf shirt! Leuk gecombineerd :)

 
Op 09 februari, 2014 , Anonymous Mijke zei...

Leuke outfit! Dat shirtje is gaaf.

 
Op 09 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Over de 5000 volgers, super tof!

en wederom: een toffe outfit!


XOXO - FAYE from fayezlc.com

 
Op 09 februari, 2014 , Anonymous Vera zei...

Hele toffe outfit!

 
Op 10 februari, 2014 , Anonymous Mijke zei...

Mooie outfit zeg! Leuk blog heb je.

 
Op 10 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Thanks!

 
Op 11 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Love it!!

Have a nice day.

xoxo
Kelly

http://www.we-heart-fashion.com

 
Op 19 februari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Mooie look! Gaaf je shirt!

xx Riëlle

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage