This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: DIPENDENZA

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: DIPENDENZA

28 februari 2014

OUTFITPOST: DIPENDENZA























De meeste van jullie weten inmiddels dat ik verantwoordelijk ben voor de marketing/ pr bij Uzurii Luxury Footwear. Afgelopen donderdag heb ik dan ook mijn eerste pers lancering mogen organiseren. Het was een groot succes! Zo hadden wij onwijs lekkere hapjes van Jeroen Goossens ( hij maakt de patisserie bij het Koninklijk Huis). Daarnaast was er veel pers aanwezig en was Uzurii te zien op televisie tijdens de vrijdagavond uitzending van Show Laat op SBS. Binnenkort laat ik jullie een filmpje zien van deze dag. Nu hebben we weer een ander mooi project; Uzurii sponsort de Oscars Awards in Amerika! Hoe gaaf :).

Verder ga ik nadenken wat ik kan gaan doen in samenwerking met bloggers. Hebben jullie tips? Het is de bedoeling dat we Uzurii in Nederland onwijs bekend gaan maken! Laat het mij maar weten als je leuke ideeën hebt.

Nu even over mijn outfit. Het vest is van de webshop Dipendenza.  En wat ben ik tevreden met dit vest. Hij is zo leuk en zeker één van mijn favorieten. Sowieso ben ik fan van de webshop. De eigenaresse is altijd zo aardig en koopt altijd leuke kleding in.  Hier kun je naar haar Facebookpagina gaan. Geen Facebook? Dan kun je haar hier volgen op Instagram.


Follow me on

32 reacties:

Op 23 februari, 2014 , Blogger Melissa zei...

Heel mooie outfit!
x

 
Op 23 februari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Mooie outfit! Het vestje staat je super! Ik kende Uzurii nog niet. Ben even een kijkje gaan nemen en wat een onwijs leuke slippertjes!! Xx

 
Op 23 februari, 2014 , Blogger Suze zei...

Wat gaaf om te lezen, heel fijn dat het zo'n groot succes was! Leuk dat jullie waarschijnlijk met bloggers gaan werken :)

 
Op 23 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Thanks! Daar werk ik dus ;-)

 
Op 23 februari, 2014 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Wat ontzettend gaaf zeg! en mooie outfit! liefs x

 
Op 23 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuk vest! succes met je coole opdracht!

ADDICTED TO FASHION

 
Op 23 februari, 2014 , Anonymous Eline zei...

Wauw, die vest! Mooie outfit...
Liefs

 
Op 23 februari, 2014 , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch zei...

Wat een leuk vest! En cool dat je voor marketing/pr bij Uzurii werkt zeg! :) x

 
Op 23 februari, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een leuke outfit dat vest staat je super!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 23 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit ! Ik vind je jasje erg mooi ! X Denise

 
Op 23 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Staat je echt heel erg goed, en jeetje, wat ben ik jaloers op je haar!

 
Op 24 februari, 2014 , Blogger Rachella - flourishingfit.com zei...

Prachtig!

 
Op 24 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wauw topper! Goed dat het gelukt is met organiseren en je vest is super mooi! Xx

 
Op 24 februari, 2014 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Wat een super jasje! Staat je mooi girl!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 24 februari, 2014 , Blogger Trudy Danso zei...

Stoere outfit!

 
Op 24 februari, 2014 , Blogger Hafsah. zei...

Wat een mooie outfit! xx

 
Op 24 februari, 2014 , Anonymous Aurélie - lovelifelovefashion zei...

Heel leuk jasje!

x Aurélie

 
Op 24 februari, 2014 , Blogger Charlotte zei...

Hele toffe outfit :)

 
Op 24 februari, 2014 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wat een mooie outfit! Ik vind je vest heel tof :) En wat leuk dat jullie gaan samenwerken met bloggers! Het zijn echt prachtige slippertjes xo

 
Op 24 februari, 2014 , Blogger c zei...

leuke, stoere outfit!

<3

it takes 2 to fashion

 
Op 24 februari, 2014 , Blogger Juliën | TWHE zei...

Wat een goed jasje is dit zeg!

xoxo
Juliën † These Walls Have Ears

 
Op 24 februari, 2014 , Anonymous Birte zei...

Het jasje is inderdaad geweldig, net zoals de rest van je outfit trouwens!

 
Op 25 februari, 2014 , Blogger Wendy zei...

Mooi chick! Ik herken het probleem. Ik werk ook 40 uur in de week als het niet meer is haha. Maar als het toelaat met de drukte mag ik eventueel altijd eerder weg dus dat is echt heel relaxt :)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
Op 25 februari, 2014 , Blogger Twin Diaries zei...

Prachtig jasje, mooi gecombineerd!

 
Op 25 februari, 2014 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Heerlijke look! Ik vind de jas heel leuk :)

xo

 
Op 25 februari, 2014 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Wat zie je er weer mooi uit! Wat een te gekke samenwerkingen heb je met je werk! XO

 
Op 26 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit!
xxRoos

 
Op 26 februari, 2014 , Anonymous Vera zei...

Heel tof vest/jas!

 
Op 26 februari, 2014 , Blogger Leonie zei...

Ah ik vind je jasje zo ontzettend mooi!

 
Op 26 februari, 2014 , Anonymous Mandy zei...

Mooi Kiki!

Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 26 februari, 2014 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Hele leuke outfit! :)

Xx Alex

 
Op 26 februari, 2014 , Blogger Sisters and Sisters zei...

Wat een mooie jas is dit!

XH

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage