This page has moved to a new address.

REVIEW: BUDGET VARIANT VAN DE PHILIPS VISAPURE + WINNAARS

CHICKS ABOUT FASHION: REVIEW: BUDGET VARIANT VAN DE PHILIPS VISAPURE + WINNAARS

3 februari 2014

REVIEW: BUDGET VARIANT VAN DE PHILIPS VISAPURE + WINNAARS



















Dat gezichtsreiniging tot één van de belangrijkste schoonheidsrituelen van een vrouw behoort weten we wel, toch? Toen de Philips VisaPure op de markt kwam, was ik ook echt onwijs benieuwd naar het product. Philips belooft dat de VisaPure tot 10x effectiever is dan reiniging met de hand.. Daarnaast moet VisaPure de huid ontgiften, peelen, ontspannen, poriën verfijnen en bloeddoorstroming stimuleren. Klinkt allemaal veelbelovend en ik was van plan om het product te kopen. Tot dat ik de prijs zag, namelijk: € 159,99 voor de roze variant! Tijd om op zoek te gaan naar een budgetversie.

Al gauw kwam ik bij één van mijn favoriete websites terecht; Ebay.  Ik ben er echt verslaafd aan! Als je dit in toetst, krijg je genoeg resultaten "Multinational Electrical Face Skin Cleaner Massager".  Hier heb ik de mijne gekocht. Voor nog geen vijf dollar! Binnen 20 dagen had ik het product in huis en ik heb hem gelijk getest. Je krijgt vijf opzetborsteltjes. Zelf gebruik ik de 'scrub' borstel links (op de eerste foto) en de middelste het meest. Ik vind ze echt onwijs fijn. Vooral de borstel gebruik ik bijna dagelijks. Je make-up gaat er namelijk goed mee af en je gezicht wordt er zacht van. Ik had niet gedacht dat ik er zo tevreden mee zou zijn. Voor mij geen VisaPure, maar lekker de Ebay versie! Misschien is hij niet zóo goed als die van Philips, maar ik ben er tevreden mee.
























Hoe reinigen jullie je gezicht?


ps. de vijf meiden die twee kaarten hebben gewonnen voor het BFF-event zijn: Judith, Roos, Anouk, Marion en Hilde. Jullie hebben allemaal een mailtje ontvangen.

Follow me on

Labels: ,

19 reacties:

Op 01 februari, 2014 , Blogger Kelly zei...

Deze klinkt erg fijn!

 
Op 01 februari, 2014 , Blogger Eline zei...

goede tip!

 
Op 01 februari, 2014 , Blogger Suze zei...

Klinkt goed! En gefeliciteerd meiden :)

 
Op 01 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wat een fijne review!

 
Op 01 februari, 2014 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Ik wil ook zoiets!! klinkt fijn en heb er al veel overgelezen...Ik reinig gewoon met mijn handen..

New blogpost: blog van de maand

 
Op 01 februari, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een goeie budget optie! oke als ik nu zown ding wil dan haal k hem zeker op ebay :)!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 01 februari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Ziet er heel goed uit! En gefeliciteerd meiden! :) Xx

 
Op 01 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

ziet er goed uit! Tuurlijk zou ik een visapure willen, maar ze zijn een beetje duur! Dit is een budgetoptie, bedankt voor de tip! (:

 
Op 02 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wat cheap! Ik heb de Ayvo van de Blokker, top ding!

 
Op 02 februari, 2014 , Blogger Merdjelin zei...

Ziet er goed uit! Lijkt me een fijn product!! x

 
Op 02 februari, 2014 , Anonymous sharon zei...

Dit ziet er heel goed uit! Ik baalde al dat de echte zo duur is omdat iedereen er zoveel positiefs over schrijft! Ik ga meteen ebay'en!

 
Op 03 februari, 2014 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Zo goedkoop? Ziet er goed uit! En nogmaals bedankt voor de kaartjes!! XO

 
Op 03 februari, 2014 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Zoiets wil ik ook nog zo graag!

Ik ga meteen event zoeken ;)



www.style-chameleon.com

 
Op 03 februari, 2014 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Hij lijkt me heerlijk om te gebruiken. Ik heb zelf ook een soort borsteltje van Garnier wat je zelf over je gezicht moet bewegen, je krijgt er wel een heel zacht huidje van.
En super dat ik kaartjes gewonnen heb! Ik ga zaterdag, wie weet kom ik je nog tegen ;).
Bedankt!

 
Op 03 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

xHi lovely,
I totally love these pictures!!Very inspirational
FOLLOW ME ON FACEBOOK
CHIC STREET CHOC

 
Op 03 februari, 2014 , Blogger Kejmy Tatranská zei...

it looks so good!
I love your blog so much!

Kejmy ♥.

 
Op 03 februari, 2014 , Blogger The orbit of Britt zei...

Zoiets wil ik al heel lang! Fijn dat er een goedkopere variant is :)

 
Op 04 februari, 2014 , Blogger Myrthe zei...

Deze lijkt me heel fijn! Ik gebruik een facewash van Kruidvat, niet heel bijzonder haha :)

 
Op 05 februari, 2014 , Blogger Unknown zei...

ah deze kleur is zo leuk! ik heb de visapure maar heb hem gewonnen hihi

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage