This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: I LOVE CROCS!

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: I LOVE CROCS!

15 maart 2014

OUTFITPOST: I LOVE CROCS!
























Ja! Daar is-ie. De platte schoen! Het is inmiddels bekend dat platte schoenen zoals brogues, loafers en sneakers eindelijk een plekje hebben veroverd in de garderobe van de dames. Ik vind ze echt onwijs fijn, jullie? Want telkens op hakken lopen is ook niks. En zoals jullie op de foto misschien al hebben gezien: ik draag Crocs! En bij Crocs denkt iedereen gelijk aan die 'water klompen', maar ik mocht als een van de eerste de nieuwe collectie uitproberen. Thanks Maison PR! Crocs heeft op dit moment een super leuke en kleurrijke loafer collectie. De Stretch Sole is verbazingwekkend comfortabel; geen enkele andere schoen rekt, strekt en past zoals deze platte schoen. Een elastisch koord verbindt de delen van de buitenzool met elkaar, waardoor de schoen in horizontale richting meerekt. Maar toen ik even verder op de site ging kijken, zag ik nog andere leuke Crocs. Ik wist helemaal niet dat ze zoveel andere modellen hadden. Kijk bijvoorbeeld deze Wedge. Hoe leuk! Ben je benieuwd naar de Stretch collectie. Neem dan hier een kijkje.


























Follow me on

17 reacties:

Op 12 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wat staan ze je leuk! Ik dacht bij crocs ook meteen aan water klompen haha! :)

xo Liesbeth

 
Op 12 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Ze zien er best leuk uit!

 
Op 12 maart, 2014 , Blogger Suze zei...

Wauw, wat een mooie outfit en foto's! Ook een erg mooie locatie :)

 
Op 12 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Gave outfit zeg!

 
Op 12 maart, 2014 , Blogger Anita - Fashion Attacks zei...

Wat een verbetering van Crocs! Alsnog niet helemaal mijn ding, maar ze staan jou wel leuk meid! :)

xx

 
Op 12 maart, 2014 , Anonymous Vera zei...

Nog steeds niet zo m'n ding, maar al een hele verbetering!

 
Op 12 maart, 2014 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Ze staan je erg leuk! :)

 
Op 12 maart, 2014 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Crocs vallen gelukkig heel erg mee! Ik heb ook 2 leuke laarsjes van Crocs :)

xo

 
Op 12 maart, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een schattige schoentjes :)! Staat je leuk mooie outfit ook!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 12 maart, 2014 , Blogger Karlien zei...

Crocs zijn echt wel verbeterd door de jaren heen!
Ze staan je zeer leuk :)

Liefs,
Karlien
http://polishedcats.blogspot.be/

 
Op 12 maart, 2014 , Blogger The Style Class zei...

Wat een leuke outfit! Haha grappig die crocs. Ze zijn er zeker op vooruit gegaan!

 
Op 13 maart, 2014 , Blogger JewelGift zei...

Haha ik dacht al crocs zijn niets voor Kiki! Maar ze zijn tot mijn verbazing echt leuk!

Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 15 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Haha ja tegenwoordig vallen ze echt mee!

 
Op 15 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Hahaha xx

 
Op 15 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Thanks :)

 
Op 15 maart, 2014 , Blogger elkedagelbrich zei...

Haha leuk!

 
Op 16 maart, 2014 , Blogger Sara zei...

Crocs heeft best leuke dingen! Helaas worden ze zo achter gesteld door het ziekenhuis-crocs beeld. Ze hebben echt hele leuke sneakers :) Toffe broek, mooie kleur! :)

Liefs.

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage