This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: NORELY

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: NORELY

5 maart 2014

OUTFITPOST: NORELY

























Vroeger droeg ik niet zoveel sieraden, maar hoe ouder ik word, hoe leuker ik ze vind! De ketting en armband zijn van de webshop Norely. Norely is een accessoiremerk van Nederlandse bodem. Ontstaan uit de droom van oprichtster Milou om feel good accessoires te maken. De kracht van Norely schuilt in haar exclusiviteit. Norely accessoires worden namelijk vervaardigd uit duurzame materialen uit de natuur, zoals halfedelstenen, schelpen, zijde, leer en keramiek. Ik vind ze echt prachtig! Het andere armbandje die ik draag is ook uniek. Deze is van Jewelgift. Een webshop waar ik regelmatig iets over schrijf en deze hoort echt in mijn favoriete webshop lijstje. 

Wat vinden jullie trouwens van mijn outfit?

Shirt: van de markt | Rok: Primark | Heels: Nelly


Follow me on

29 reacties:

Op 01 maart, 2014 , Blogger By-Evelien zei...

Mooie outfit! Ik vind je rok erg mooi :)

 
Op 01 maart, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een prachtige look!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 01 maart, 2014 , Blogger Simone zei...

Simpele maar mooie sieraden!

 
Op 01 maart, 2014 , Blogger Kelly zei...

Wat een gave outfit!

 
Op 01 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Klopt! Daarom zijn ze ook zo leuk :)

 
Op 01 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Vind ik ook! Haha

 
Op 01 maart, 2014 , Blogger The Style Class zei...

Gave outfit!

 
Op 01 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wauw je haar!!

 
Op 01 maart, 2014 , Blogger Karlien zei...

Prachtige outfit! Love the skirt :)

Liefs,
Karlien

 
Op 01 maart, 2014 , Anonymous Axelle zei...

heel mooi, je haar zit ook superleuk!

 
Op 02 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Echt super mooi gecombineerd. Ik vind die sieraden heel erg mooi! Hou wel van die cleane stijl!

 
Op 02 maart, 2014 , Blogger Imke zei...

Wauw, wat een prachtige outfit, staat je zo goed! Je haar ligt ook echt heel mooi zo!

XO Imke

 
Op 02 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wat een super leuke outfit!

 
Op 02 maart, 2014 , Blogger Charlotte zei...

Toffe outfit! mooie kleur rok :)

 
Op 02 maart, 2014 , Blogger Suze zei...

Wat zit je haar hier echt ontzettend mooi. Hele mooie outfit en goede kleurcombinatie zeg :)

 
Op 02 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Super leuk , die rok <3

 
Op 02 maart, 2014 , Blogger Melissa zei...

Mooie outfit! Je hebt trouwens echt prachtig haar :)
x

 
Op 02 maart, 2014 , Anonymous Vera zei...

Prachtige outfit! Die rok is echt perfect :)

 
Op 02 maart, 2014 , Blogger Bo zei...

Hele mooie outfit, staat je heel mooi. En je krullen zijn prachtig wow!

 
Op 02 maart, 2014 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Je haar zit prachtig. En die rok staat je ook echt super goed!!!

xo

 
Op 02 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Bedankt! :)

 
Op 02 maart, 2014 , Blogger Tabet zei...

Hey,
beautiful outfit! :)
Kisses
Tabea

http://wolkedrei.blogspot.de/

 
Op 03 maart, 2014 , Blogger JewelGift zei...

Mooi gecombineerd!!

Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 05 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wauw de rok is echt geweldig!
Heel leuk hoe je m hebt gecombineerd. Ik vind t altijd moeilijk om een lange rok te combineren in de winter zonder het koud te krijgen, maar dit is zeker een goed voorbeeld!

 
Op 05 maart, 2014 , Blogger Merdjelin zei...

Wat een prachtige rok! Staat je heel mooi! x

 
Op 08 maart, 2014 , Blogger Puck zei...

Wat een mooie, elegante outfit! Super! x

 
Op 10 maart, 2014 , Anonymous Dorien zei...

Wat een super mooie outfit, erg classy, mooi!

 
Op 15 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

mooie rok & schoenen! xx

 
Op 18 maart, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Wauw prachtige rok, niet iets wat ik zou dragen maar jou staat het super leuk! Vind je schoenen ook leuk!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage