This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: LOCO

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: LOCO

6 april 2014

OUTFITPOST: LOCO
























Wat was het onwijs lekker weer! Ik hou er van. Het is weer t-shirt tijd. En zoals jullie eerder konden lezen ben ik onwijs groot fan geprinte shirts én van de webshop www.street69.nl. Ik heb verschillende shirts van hun. Zo ook het #no filter shirt, die al op mijn blog is verschenen. Vandaag draag ik het loco shirt. Gecombineerd met het jasje van de webshop Vogue 4 You. Dit is van het merk Crème de la Crème. Ik heb al eerder van deze webshop het LA Sister jasje laten zien. De service is zó goed bij hun, dat het ook echt een aanrader is.Vergeet ze niet te volgen op Instagram 


Follow me on

24 reacties:

Op 31 maart, 2014 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

stoere rock chick outfit! lots of love,
www.rachelkromdijk.nl

 
Op 31 maart, 2014 , Blogger Karlien zei...

Leuke outfit!
Staat je goed

Liefs,
Karlien

 
Op 31 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Alweer een leuk T-shirt! Je combineert ze goed zeg, staat je mooi :D

xo Liesbeth

 
Op 31 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuke top!

 
Op 31 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit en je shirtje is erg tof ! X Denise

 
Op 01 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Toffe outfit!

 
Op 01 april, 2014 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Leuke!!

 
Op 01 april, 2014 , Anonymous Joy zei...

Je ziet er weer tof uit! Ik ben ook zo blij met het lekkere weer :)

xo

 
Op 01 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wauw wat een te gekke look! Leuk shirt en mooi gecombineerd Xx

 
Op 03 april, 2014 , Blogger Window On My Wardrobe zei...

Superleuke look! En heel gaaf t-shirt

X Sara

 
Op 03 april, 2014 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Heel leuk! Zo simpel, maar staat je super!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 04 april, 2014 , Anonymous Suze zei...

Wat een prachtige outfit zeg, ziet er heel goed uit! Mooi shortje :)

 
Op 06 april, 2014 , Blogger amstervrouwtje zei...

Hele stoere outfit, I like!

 
Op 06 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Ah thanks!

 
Op 06 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Helaas is het nu weer wat minder..

 
Op 06 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Klopt! Ik hou echt van simpel, haha.

 
Op 06 april, 2014 , Blogger Eva (Creativity and Chocolate) zei...

Hele gave outfit en wat een geweldig shirt xx

http://www.creativityandchocolate.com

 
Op 06 april, 2014 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Hele leuke outfit! :)

 
Op 07 april, 2014 , Blogger Leonie zei...

Wat een tof shirtje! Erg leuke outfit. (:

 
Op 07 april, 2014 , Blogger Wendy zei...

Leuke stoere look chick! Leuk ook zo staart <3

Doe je al mee met mijn giveaway? Je maak kans op schoenen naar keuze van de webshop Intreza. ☺

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
Op 08 april, 2014 , Blogger Twin Diaries zei...

Mooie outfit! Leuk zo met vans :)! X

 
Op 08 april, 2014 , Blogger Nena zei...

Gave outfit! jeans shorts met panty's blijven een leuke combinatie
www.turnitinsideout.be

 
Op 08 april, 2014 , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure zei...

Super gaaf dat jasje, staat je goed!

XO

 
Op 08 april, 2014 , Blogger Isabella zei...

Gaaf t-shirt!:)

Keep on bloggin'

Isabella

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage