This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: OKE BY ME

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: OKE BY ME

30 april 2014

OUTFITPOST: OKE BY ME

























De dag na Koningsdag heb ik samen met mijn vriend nieuwe outfit foto's gemaakt. Het shirt is van de webshop OKE by me. Wat een onwijs leuk merk! Veel Bekende Nederlanders zijn er al mee gespot en nu ook ik. Wil jij net zoals Quinty Trustfull, Chantal Bles, Irene Moors, Anouk Smulders, Robin Martens én Pip Pellens in een OKE by me shirt lopen? Ga dan naar mijn Facebook en doe mee met de winactie. De armband die ik draag is van Beauchique. Een leuke webshop met betaalbare sieraden. Het geeft mijn outfit net even dat beetje kleur.

En dan mijn tas. Wat ben ik daar blij mee! Ik was al fan van de webshop SIBIN, maar sinds kort heeft zij een winkel in Nieuwegein. Zeker een aanrader om te bezoeken! En zoals je in mijn vorige blog kon lezen heb ik de winkel bezocht én heb ik de winkel verlaten met deze mooie tas. Op Instagram heb je al een foto gezien. Heb je niks te doen? Bezoek dan de SIBIN winkel in City Plaza. De tas is namelijk nog niet online te koop. 


Shoes: primark | shirt: Coolcat | Shirt: OKE by me | Bracelet:beauchique | bag: Sibin



Follow me on

36 reacties:

Op 28 april, 2014 , Blogger JewelGift zei...

GAAAF!

Liefs Mandy

 
Op 28 april, 2014 , Blogger Esther - myconfashions.nl zei...

Gave rok!
X Esther

 
Op 28 april, 2014 , Anonymous Suze zei...

Hele mooie outfit, staat je zeker goed. Je rok is gaaf :)

 
Op 28 april, 2014 , Anonymous Bertine zei...

je rok is geweldig mooi!

 
Op 28 april, 2014 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

hele mooie outfit en foto's meid! liefs x

 
Op 28 april, 2014 , Blogger Littlefashiolista zei...

Wat een gave outfit!

 
Op 28 april, 2014 , Blogger hoihoi zei...

Prachtige outfit!
Liefs, Ypie

 
Op 28 april, 2014 , Blogger Jolet zei...

Gave outfit!

 
Op 28 april, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een mooie outfit en gaaf shirt!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 28 april, 2014 , Blogger christian zei...

Leuke rok!
xo
Christian

www.mydutchfashionstyle.com

 
Op 28 april, 2014 , Anonymous Joy zei...

Hele gave look. En je bent ook zo knap!

xo

 
Op 28 april, 2014 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Je rok is zo leuk!

 
Op 28 april, 2014 , Blogger Fashion Oase zei...

Wauw, echt super vet!
Staat je geweldig mooi

http://fashionoase.blogspot.com

 
Op 29 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wohooo staat je te gek! De tekst op je shirt is zo leuk!

 
Op 29 april, 2014 , Blogger Merdjelin zei...

Gave rok!! Staat je prachtig, mooi ook die split in de rok! x

 
Op 29 april, 2014 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Bedankt voor je reactie..Leuke look..erg goed gestyled.

New blogpost: blog v/d maand

 
Op 29 april, 2014 , Blogger Rosanne zei...

Leuke outfit, en die rok is zo gaaaf! liefs x

 
Op 29 april, 2014 , Blogger Unknown zei...

Haha geweldig shirtje :)

 
Op 30 april, 2014 , Blogger Window On My Wardrobe zei...

Wauw, die rok staat je echt super! En dat t-shirtje, geweldig :D

X Sara

 
Op 30 april, 2014 , Blogger Anna zei...

wat een super koel shirt!

xxx Anna
JOIN THE The Petit Paillette GIVEAWAY!!
A Tale of Two Shoes

 
Op 30 april, 2014 , Blogger Keys of Anouk zei...

Wauwie, je ziet er mooi uit Kiki! :) Ik vind je rok heel tof gecombineerd met je t-shirt en tas xo

 
Op 30 april, 2014 , Blogger Valerie zei...

Wauw, hele mooie outfit! Lovin' it.

 
Op 30 april, 2014 , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans zei...

Wauw je hebt echt een leuke stijl zeg!

 
Op 30 april, 2014 , Blogger amstervrouwtje zei...

WOW, perfecte outfit! De tekst is geweldig en de rok erbij.. WELL DONE <3

 
Op 30 april, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een leuke top!
Ps: er loopt een win actie op mijn blog en zou het super leuk vinden als je mee zou doen!

 
Op 01 mei, 2014 , Blogger Unknown zei...

Mooie outfit! Je t-shirt vind ik erg leuk :)
xxRoos

 
Op 02 mei, 2014 , Blogger Unknown zei...

Ah, thanks lieverd! Hoop dat ik je binnenkort weer eens zie op een event. Was toen super gezellig bij CHI.

 
Op 02 mei, 2014 , Blogger Unknown zei...

Bedankt :)

 
Op 02 mei, 2014 , Blogger Unknown zei...

Thanks! Ik doe mijn best ;-)

 
Op 02 mei, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuk hè :) ?!

 
Op 02 mei, 2014 , Anonymous Vera zei...

Wauw mooie outfit! Gedurfd met die rok ^^

 
Op 05 mei, 2014 , Blogger Charlotte zei...

Zo'n gave en speciale outfit! Echt leuk,
Liefs,x

 
Op 06 mei, 2014 , Anonymous Kimberley zei...

Wat een tof shirtje! Dit shirtje zocht ik al een tijdje en nu kom ik het gewoon hier tegen! Thanks! :-) Leuke foto's!

 
Op 06 mei, 2014 , Blogger Unknown zei...

Heel mooi zo met die rok!

x Krizia

Shark Attack - Fashion Blog

 
Op 07 mei, 2014 , Blogger italiaansleren zei...

Toen ik alleen de eerste outfit foto zag had ik werkelijk geen idee dat er z'n overweldigende maxi skirt onder zou zetten. Het staat echt gaaf.

xx

Http://loutaa.blogspot.nl

 
Op 12 mei, 2014 , Blogger Demi zei...

Wat een leuke outfit, het shirtje is erg leuk en je hebt het super gestijlt met de maxi-skirt!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage