This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: BOHO HEADPIECE

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: BOHO HEADPIECE

29 juni 2014

OUTFITPOST: BOHO HEADPIECE























Na de body chains en leg chains moet ons hoofd er ook aan geloven. De hoofdsieraden zie je steeds vaker. Het maak je outfit net even wat leuker. Vooral voor de festivals die er nu aan komen vind ik zoiets echt heel leuk. Ik heb gekozen voor een minimal head chain van de webshop Candy Beads. Alles is handmade. Bekijk hier hun Facebookpagina. Een subtiel kettinkje met een mooie bedel. Wat vinden jullie van zo'n hoofdsieraad. Zouden jullie het dragen? Daarnaast zijn mijn shirt en broekrokje van de webshop/ winkel Elise Store. De webshop loopt als een trein en hun winkel in Amersfoort wordt ook goed bezocht. Zij hebben echt alle musthave kleding van dit moment.

Headpiece: Candy Beads | Shirt + skort: Elise Store | Flip Flops: Uzurii

Follow me on


8 reacties:

Op 29 juni, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Zown leuk shirt! Mooie look!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 29 juni, 2014 , Blogger Alexandra Zakharova zei...

You look very beautiful! Lovely snapshots as well)
Have a fabulous time!

 
Op 29 juni, 2014 , Anonymous Bertine zei...

hoofdsieraden zijn niet mijn ding, maar het staat jou super! leuk shirtje ook!

 
Op 29 juni, 2014 , Anonymous Joy zei...

Ik vind je rokje heel leuk!

xo

 
Op 30 juni, 2014 , Blogger Roos' notes | Roos zei...

Die headpiece staat zo leuk!

 
Op 30 juni, 2014 , Blogger Jolet zei...

Die haarband staat je echt heel erg leuk!

 
Op 05 juli, 2014 , Blogger Tahlia zei...

Wauww die headpiece is echt gemaakt voor jou :)
Hele leuke outfit <3

Liefs,
Tahlia

itahlia.blogspot.nl

 
Op 05 juli, 2014 , Blogger Tess zei...

Echt een super leuke outfit! Ik vind hoofdsieraden leuk, maar ik vind het niet echt bij mij staan. Bij jou vind ik het wel heel erg leuk staan! Liefs, Tess

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage